-176 +99 -275
Kudos
#289433 (Top 90.5661%)
| Kudos/dag | -2.1 |
| Kudos/reaguursel | -8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -218 |
-176 +99 -275
Kudos
#289433 (Top 90.5661%)
| Kudos/dag | -2.1 |
| Kudos/reaguursel | -8 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -218 |
22
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 23.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.05 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 02-04-2026 |
| Eerste reactie op | 02-04-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
28 kudos 2026-05-19 08:24:26 op Hulp nodig ouwe?
Goede daden verrichten voor gratis en toch geld verdienen aan een youtube account, ik zie alleen maar winnaars..
13 kudos 2026-04-16 16:47:57 op Boomer heeft nieuwe vriend
Wat heeft deze kerel een wijvenstem zeg..
13 kudos 2026-04-16 06:18:57 op Re: Sorry buiten dienst
Ze verdient niet evenveel, maar ze krijgt het waarschijnlijk wel.
12 kudos 2026-04-15 09:39:47 op Bericht aan alle armen onder ons
Echt vermogende mensen dragen geen rolex.
12 kudos 2026-06-05 06:06:00 op Zomerhit 2026
Zet het anders even op de mail, ga ik er vanavond even voor zitten.
8 kudos 2026-05-13 20:04:36 op Gijzeling in Turkijee
@grotgraver | 13-05-26 | 19:31: Niks mis met een geweer, dat is alleen een compleet ander wapen dan de shotgun uit het filmpje.
6 kudos 2026-05-03 12:24:49 op Komedie is grenzeloos
@simpelekees | 03-05-26 | 12:10: je doet in elk geval je naam eer aan.
4 kudos 2026-05-31 07:31:19 op Dumpert weekend stand-up comedy
@dikkejenkie | 30-05-26 | 23:32:
"Crowdwork" is gewoon de term voor het type comedy dat Jeff Arcuri veel doet.
Daar is niks raars aan, en het bekt nu eenmaal lekkerder dan "geimproviseerde interactie tussen comedian en publiek"
2 kudos 2026-05-28 09:50:47 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@DiePanzerVorwaerts3 | 28-05-26 | 06:49: Racism is often in the eye of the beholder.
1 kudos 2026-05-28 09:49:11 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@martijnberendsen | 27-05-26 | 21:54: ook als die veranderende samenleving betekend dat op enig moment in de (nabije?) toekomst het merendeel van de Nederlanders van islamitische overtuiging is?
Dat lijkt mij toch een schoolvoorbeeld van "omvolking"?
0 kudos 2026-05-28 16:14:39 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Drildeur | 28-05-26 | 12:04: We hebben toch niets met de duitsers van doen in deze situatie. Er wordt weer gediscussieerd over de vorm, en niet over de inhoud.
Ruud heeft gelijk, kleuters zijn het.
0 kudos 2026-06-12 13:17:01 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@bud1 | 11-06-26 | 23:14: wel; ultrasone laagdiktemeter.
0 kudos 2026-05-20 08:59:33 op Bij Andy in de auto terwijl hij een triest bericht ontvangt
@Koning Veritas | 20-05-26 | 07:24: Het kan zelfs nog erger; Ik hoorde laatst iemand met droge ogen "disrespectvol" uit z'n muil krijgen..
0 kudos 2026-06-12 09:39:37 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
daar wil ik dan nog wel een onderscheid maken tussen oude en nieuwe volvos.
Ik heb zelf altijd een oude 240 gereden, topbak, onverwoestbaar en comfortabel zelfs in de huidige tijd.
Laatste 5 jaar via werk in een nieuwe V60 gereden, de tering wat een zaadbak is/was dat. Chinese rommel.
-1 kudos 2026-04-23 15:07:56 op Is iedereen uitgesolo'd?
@Pipo der Clown | 23-04-26 | 13:53: Mijn "uitleg" was niet aan jou gericht, bemoei je er dan ook niet mee.
-2 kudos 2026-04-23 12:21:11 op Is iedereen uitgesolo'd?
ik denk eerder iets dat op een ander moment is opgenomen.
Geluid is inderdaad sowieso niet van die gitaar en ook de andere instrumenten zijn niet versterkt
-2 kudos 2026-04-23 12:31:45 op Is iedereen uitgesolo'd?
@Pipo der Clown | 23-04-26 | 12:24: ja dat zeg ik toch ook, Pipo.
Ik probeer het alleen vriendelijk uit te leggen, einstein.
-3 kudos 2026-04-02 10:51:09 op Klieren met brakecheckjes
Normaal wel, echter deze "bak" is een Evoque, die heb je voor minder dan 10 k al tegenweurdig.
-4 kudos 2026-04-19 18:00:42 op Meisje raakt gevoelige snaar bij family values gristenfundi
@JohnDoe92 | 19-04-26 | 16:19: dat is echt klinklklare onzin, ik volg deze man al een tijdje.
ben het lang niet altijd met hem eens, maar wat jij zegt is pertinent onwaar.
-4 kudos 2026-06-12 09:44:45 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Autootje van ergens tussen 4 en 5 ton, wel dapper om die zo op de openbare weg te parkeren. Repsect.
-41 kudos 2026-04-09 22:04:17 op Wielrenner laten stofhappen
Ja klopt, maar die automobilist is ook geen lieverdje hoor.
-218 kudos 2026-04-19 17:55:52 op Meisje raakt gevoelige snaar bij family values gristenfundi
Hij maakt hier een natuurlijk mega slechte beurt door in emotie te reageren op iets wat vooraf is gezegd, waardoor hij zich enorm laat kennen.
Maar mijns inziens heeft de beste man best wel wat interessants te melden en is het helemaal niet zo'n wappie als hier nu naar voren komt.
Voor wie de nuance wil zien, zoek maar eens op (bijvoorbeeld) youtube naar "Andrew wilson"
En als je daar geen behoefte aan hebt, ook prima, even goede vrienden.