6 +6 0
Kudos
#140929 (Top 51.3683%)
Kudos/dag | 0 |
Kudos/reaguursel | 1.2 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 5 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
6 +6 0
Kudos
#140929 (Top 51.3683%)
Kudos/dag | 0 |
Kudos/reaguursel | 1.2 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 5 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
5
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 36.4 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 07-05-2017 |
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2019-07-30 10:10:23 op NS-medewerker van de eeuw
Met ongeveer 1500 treinen in Nederland zou je ook 1500 trappetjes/loopplanken moeten hebben die allemaal geinspecteerd en onderhouden moeten worden. Ontzetten uitgebreid en duur terwijl ieder trappetje/loopplank met wat pech hoogstens 1 keer gebruikt gaat worden. Zoals het nu gaat heeft de incidentenbestrijding van Prorail in ieder bus een trap/loopplank, scheelt enorm
5 kudos 2019-01-16 22:56:30 op Trein ramt vrachtauto in Leeuwarden
Nee. Ten eerste is 't AlberTO. Ten 2e nemen die slagbomen niets waar. Ten 3e zou het systeem om het signaal bij de machinist te krijgen overbodig complex, duur, storinggevoelig en overbodig zij. Ten 4e zou de machinst het vaak eerder wel zien dan dat het signaal binnen komt. En ten 5e heeft zo'n signaal geen enkele zin; een trein heeft een remweg van ogv een kilometer. Nutteloos dus
0 kudos 2017-07-11 12:21:41 op Zit je dan in de trein..
pretpilaar Precies
0 kudos 2017-07-11 12:17:49 op Zit je dan in de trein..
Een NS SLT, alias "SLeT" of "Tunnel". Die dingen vallen nog nauwelijks trein te noemen.
1 kudos 2017-05-07 20:07:33 op Paupers in de nachtbus
Zoals gezegd was dat niet mogelijk omdat ze de deuren belemmerden wanneer de chauffeur ze sloot. Een beetje degelijk beveiligde bus gooit dan "de lucht er af". Iets specifieker; wordt de besturing van de deur (luchtdruk) losgekoppeld waardoor de deur vrij kan bewegen.