7,039 +9686 -2647
Kudos
#10198 (Top 3.7187%)
Kudos/dag | 1.76 |
Kudos/reaguursel | 22.71 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 986 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -1676 |
7,039 +9686 -2647
Kudos
#10198 (Top 3.7187%)
Kudos/dag | 1.76 |
Kudos/reaguursel | 22.71 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 986 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -1676 |
310
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.08 |
Topreaguursels | 2 |
Woorden per reaguursel | 9.7 |
Reacties per reaguursel | 0.19 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
Aantal x weggejorist | 5 |
Gestart op | 19-11-2013 |
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2017-07-18 18:35:09 door ikbenhet op De Panty Dropper
Dit is geen kleine vriend. Dit is een grote vriend.
5 kudos 2017-07-18 17:37:08 door Toetsenbordcomplex op De Panty Dropper
Hoi.
0 kudos 2017-06-16 18:34:42 door m04r op Klein meisje drift je de moeder
gaan we dat nu als maatstaf nemen?
2 kudos 2017-06-14 20:10:57 door Piemolsmaak op Dit gaan wij uitpraten!
Nou hang de vlag uit.
1 kudos 2017-06-14 20:01:15 door De_Tempelier op Dit gaan wij uitpraten!
Het staat nog steeds 6,5 miljoen tegen nul sinds de gouden eeuw!
-2 kudos 2017-05-19 09:07:56 door potverdrommeltjes op Crash Times Square
je ziet toch met je eigen ogen dat meneer een beetje raar doet na het uitstappen...
0 kudos 2017-05-13 08:23:03 door janpapparazzi op Lieve agente is liev
wrong! Jij doet het nu.
-8 kudos 2017-05-13 08:20:44 door PrinsHans op Lieve agente is liev
Er heeft ook nog niemand iets over haar reet geroepen.
-7 kudos 2017-05-13 08:20:24 door KaartenkanRossum op Lieve agente is liev
Jij
-9 kudos 2017-05-13 08:20:17 door Spetter_Diaree op Lieve agente is liev
NRC is kudt!
2 kudos 2017-04-25 16:33:21 door Johnski op Kanye West doet auditie
Fishsdticks boeie.
5 kudos 2017-04-25 13:39:05 door Tjerp op Kanye West doet auditie
Tja als je iedereen die die aflevering gezien heeft gaat vragen om wat ze gehoord hebben op te schrijven en te vertalen, dan wil je niet weten hoeveel er nog opschrijven wat Tony en Max zeggen. ...voor de duidelijkheid, ze zeggen dus fishdicks, oftewel vissenpiemels.
46 kudos 2017-04-25 13:33:41 door Dhr. Henk op Kanye West doet auditie
*fishdicks \r
\r
225 kudos 2017-04-25 12:55:24 door lazy leprechaun op Kanye West doet auditie
Jammer, sla je net de plank mis. Do you like fishdicks? What are you? A gay fish?
-29 kudos 2017-04-25 12:54:03 door Max1998109 op Kanye West doet auditie
@tony-soprano do you like fishstick what are you a Gay Fish
-28 kudos 2017-04-25 12:54:01 door BozeBuurvrouw op Kanye West doet auditie
Zat serieus net die aflevering te kijken.
279 kudos 2017-04-25 12:51:54 door luientrui op Kanye West doet auditie
Gayfish!
6 kudos 2017-03-16 18:55:36 door Ienni op Köpschöppert is gepakt!
Ga jij maar even verder denken waar de meeste denk stemmers vandaan komen.\r
\r
Kleine hint.... ze komen allemaal niet uit Nederland.
10 kudos 2017-03-01 15:29:42 door NederlanderInDE op Rutte op straat
VVD is een droom! Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom...
-4 kudos 2017-02-26 10:13:00 door ReD123NaX op Dikke mega stunt op wintersport
Dit was het -.-
19 kudos 2017-02-08 15:48:36 door ZwitsalHoofd op Tips voor reaguurders
draag dan een fedora!
2 kudos 2017-01-27 15:26:45 door Guns_Shows_Freedom op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
Wat een Amerikaan mij ooit heeft vertelt, maakt dat wat jij zegt 100% duidelijker: Wanneer het volk wapens heeft zal de regering naar hun luisteren! Wanneer de regering jouw geen wapens geeft is het een dictatuur/fascisme om jouw te onderdrukken zo dat jij niet durft terug te blaffen om hun op hun plaats te houden!
-30 kudos 2017-01-26 16:47:25 door acess op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
0:00:00 - Castro, Trudeau talk.\r
0:01:40 - Gender Pronoun discussion.\r
0:09:40 - How did we get to this point where we're repeating these patterns (deadly) like Marxism from the past?? \r
0:14:15 - Why these people tend lean to this thinking (equality of outcome obsession).\r
0:19:00 - Hypocrisy and Inconsistency of the Left.\r
0:20:00 - Wage Gap BTFO\r
0:26:45 - One bit answers to everything (from the Left).\r
0:30:00 - Joe is dumbfounded by arguments from the Left about gender.\r
0:34:15 - People who have issues w/ Pronouns are fraction of fraction of Trans-people. (Incoherent claims).\r
0:35:00 - Story of Wellesley student that became man (for identity) then was denounced by own community. CHAOS.\r
0:36:40 - Getting caught in the infinite rainbow. Once everyone is marginalized, nobody is left.\r
0:38:40 - Can't have society unless everyone at least sacrifices a little bit of your individuality.\r
0:42:50 - SJWs enforcing their thinking aggressively (explained).\r
0:47:55 - Racial biases in people. Mandatory, unconscious racism training and re-education programs.\r
0:53:50 - How did we get here (asks Joe)?? (Jordan explains).\r
0:57:00 - Ideologies (seemingly innocuous) can take you down dangerous roads. (Those I disagree with are enemies).\r
0:59:00 - How millions perished in Soviet Russia. Posters saying: "Don't forget, it's wrong to eat your children"\r
1:01:40 - Why do these patterns repeat themselves (asks Joe)? "We like things simple". (who's a friend or enemy).\r
1:02:25 - Yale cupcake student BTFO....plus Halloween talk.\r
1:06:45 - Maps of Meaning class...plus how to make people less afraid.\r
1:09:30 - When did all this start (asks Joe)?? \r
1:10:50 - What exactly is going on with women's studies which is fostering radical revolution (asks Joe)??\r
1:14:10 - SJWs mentality (resentment for the burden of being).\r
1:17:30 - The University=ideological factories. Admins conspire to steal future earnings of students. Indentured Servitude\r
1:20:30 - Ask a professor if they're a Marxist. Gulag Archipelago=required reading.\r
1:22:20 - Warren Farrell questions income disparity.\r
1:24:30 - Jordan accused of hate speech.\r
1:28:25 - Jordan's YouTube presence.\r
1:31:55 - Radical Left eating its own.\r
1:34:45 - Are you cynical about the future (asks Joe)??\r
1:37:40 - Long discussion about online learning and teaching.\r
1:48:50 - Jordan talks about his consulting experiences and his self-authoring suite.\r
2:02:00 - Jordan talks about reconciling being a scientist and deeply religious at the same time. (Christ=meta-hero).\r
2:09:25 - Jordan talks about comic book archetypes and universe.\r
2:16:10 - Joe asks why Cross-fit or Yoga is used as substitute for Religion (seeking fellowship, discipline, etc).\r
2:21:00 - Tensions between dogmatic element and spiritual element.\r
2:26:30 - Ideology is a parasite on religious substructures (J.K. Rowling understood).\r
2:29:30 - Capitalism isn't the problem, it's Evil. Well, yes, but...(Hurricane Katrina). God is what transcends your knowledge.\r
2:32:30 - Is the problem the term 'God'?\r
2:34:15 - Do these stories exists because there is a need for this order? (Yes, how it is we must live. Order, to avoid hell).\r
2:36:00 - Apocalypse coming? No, it's always here.\r
2:38:55 - Is frustrating not getting support for Jordan's actions?\r
2:40:10 - Intelligent != healthy or moral. Story of low I.Q. lady.\r
2:43:25 - Trying putting yourself in Auschwitz camp guard role. If opportunity presented itself, I'm not doing it.\r
2:44:40 - Truth no matter what. My language. Not saying your words or being compelled to. Legal talk.\r
2:47:50 - Closing Questions to Jordan. (SORT YOURSELF OUT, MARSHALL YOUR ARGUMENTS).
-2 kudos 2017-01-26 16:45:09 door acess op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
https://www.youtube.com/watch?...
16 kudos 2017-01-26 16:44:20 door sjemalle op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
Deze protesten worden oa ook gefinancierd. Talloze vacatures voor protesten als dit in de USA.
64 kudos 2017-01-26 15:16:34 door medinix op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
Politici zien het wel maar dit is juist datgene wat in hun agenda staat.
92 kudos 2017-01-26 15:12:24 door Delar op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
Betekent dat het er ook weer uit kan. Het verschuilen achter de vrijheid van meningsuiting met religies slaat als een tang op 'n varken. Lees voor de aardigheid eens documenten door als de doelen van overkoepelende moslimorganisaties. Dit gaat net iets verder dan het vredig leven en aanpassing aan het land.
230 kudos 2017-01-26 15:03:25 door onbekende-man op Links moet kiezen: Sharia of vrouwenrechten?
En de politici zien het maar niet!
1 kudos 2017-01-25 21:51:31 door henkdebierdrinker op Sterk moppie
Heb jij er wel een dan?
19 kudos 2017-01-18 16:32:59 door onbekende-man op Mannen teamwork
Een vriendin met een kut heb je meer aan....
8 kudos 2017-01-15 23:25:01 door thieskeb op Kees en zijn KK kachel
Hij sorteerde pallets als werk. Allemaal verschillende!
8 kudos 2017-01-15 21:14:55 door N1ckname op Kees en zijn KK kachel
hij had wel werk geloof ik. In tegenstelling tot zowat alle andere n in de serie
7 kudos 2017-01-11 01:07:03 door Rico3127 op Tijd voor executie
Want executies van IS zijn grappig? Rare humor heb je.
-19 kudos 2017-01-10 21:23:53 door pj_vr op Greet Videofuckbattle
*greet
-1 kudos 2016-12-05 10:45:12 door Admiraal_de_Ruijter op Wilders maakt me gek
Iedereen die het waterhoofd van Kereltje Peggol ziet heeft een zware tijd.
88 kudos 2016-11-16 10:35:43 door Dildohw op Fuck it, ik blijf wel thuis
Ja, want die spinnenwebben zitten zo lekker warm om je heauft.
8 kudos 2016-11-16 10:17:41 door Z. Uurpruim op Kom dan vechten!
Nee vlakbij Texaco.
37 kudos 2016-11-03 20:16:43 door LeFox op Driftkneus heeft training nodig
Of niet, lijkt wel een scene uit een cartoon man lol.
-1 kudos 2016-10-27 09:47:33 door a9b2b1 op Leerling mept juf
Nee, het is de UvA
7 kudos 2016-10-25 23:32:39 door a9b2b1 op Amateurs zetten Go Ahead voor lul in KNVB Beker
Genoeg om een programmeur te kunnen betalen die een reaguurselbox maakt waarin jij kunt zeiken over vermeende reclame-opbrengsten van een site die jij gratis mag gebruiken.
2 kudos 2016-10-24 21:14:18 door Adalwulf op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Slinks. Ik heb zo'n hekel aan dat woord. Ik ben opgevoed als rasechte socialist. Mijn sprookjes waren nog net niet het kapitaal en het communistisch manifest. Ik ben meer dan 15 jaar lid geweest van de SP en ook actief lid geweest. \r
Slinks, ik heb er zo'n hekel aan. De meeste mensen die jij "slinks" noemt, zijn rechts. Het zijn vaak de D66 en VVD aanhangers die dusdanig goedgelovig zijn dat ze dat soort acties doen. Ja ok, de GL aanhangers hebben er ook een handje van. De SP was vroeger ook een racistische "nazi" partij, omdat er pamfletten werden uitgedeeld namens de SP dat de grenzen dicht moesten en dat we niet zo veel Turkse en Marokkaanse mensen binnen moesten laten. Tja, slinks. Ben ik slinks? Ik ben links, ik wil gratis scholen, ik wil gratis zorg, voor alles en iedereen. Ik wil echter ook de grenzen dicht, ben ik slinks? Als ik in Amerika zou wonen, zou ik als linkse socialist daarom ook op Trump stemmen. Ik wil namelijk dat wapens legaal zijn, als het kan ook in Nederland. Iedereen zonder strafblad mag van mij een wapen aanschaffen. Ik wil de grenzen dichtgooien en zo veel mogelijk mensen het land uit gooien die hier niets toevoegen aan de maatschappij. Weg er mee. Dubbel paspoort mag van mij het land uit getrapt worden, ongeacht afkomst. Kijk, Trump is niet de juiste persoon als het om scholing en om zorg gaat, maar Hillary is ook geen haar beter. Hillary wil wapens verbieden en meer moslims importeren. Dat is geen combinatie. Als je er meer wilt importeren, zorg dan in ieder geval dat mensen zich kunnen verdedigen. Liever geen moslims binnen laten en wapens legaal maken. Ik wil ook gewoon een P226 aan mijn riem kunnen hangen en een ar in mijn kofferbak hebben liggen.
3 kudos 2016-10-24 17:42:55 door BootleggersSmurf op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Vredige libertariër | 24-10-16 | 19:08 \r
Sorry maar ik pas voor deze emotionele chantage.\r
Media, en dan specifiek nieuwsmedia, hebben zich te houden aan onpartijdigheid. Waarom denk je dat Hoor&Wederhoor een journalistieke wet is?\r
Een partijdige media is onacceptabel in een zogezegd vrij land. Voor mij dan, jij blijkt hier heel anders over te denken.\r
Omdat jij iets vind heb je niet per definitie gelijk en tnx dat je Syrië er aan de anus bijsleept.\r
Syrië word ook eenzijdig belicht. Niet alleen isis zijn religekkies en wie er na Assad ook aan de macht komt zal het een STUK slechter doen dan Assad ooit deed. Maar dat is niet politiek correct, hoor je dus niet in de media. \r
Je hoort over die arme vluchtelingen die hier aangekomen liever op straat slapen omdat hun verblijf naar hout stinkt. Om maar wat te noemen. Ik zal de dagelijkse agressie en discriminatie onderling ook maar niet noemen, past ook niet in het plaatje van de media.\r
Dit soort standpunten maakt mij een racist volgens diezelfde media, die niet alleen eenzijdige berichtgeving levert maar ook iedere tegenspraak keihard afstraft. En nu zeg jij dat dit goed is.\r
.\r
Om het anders te zeggen: Als jij bereid bent in concessies te doen in verslaggeving accepteer je ook dat je in een droomwereld terecht komt. De waarheid is hard maar beter te verdragen dan leugens. Voor mij dan, hoe jij hiermee omgaat moet je lekker voor jezelf weten.
3 kudos 2016-10-24 17:39:33 door Apocalyps Nu op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Vredige libertariër | 24-10-16 | 19:08 | + 0 -\r
Over commerciële zenders hoor je mij daarom ook niet klagen, als het volk hier niet naar wil kijken worden ze vanzelf afgestraft in de kijkcijfers. Echter gaat het hier meer dan regelmatig om de publieke omroep. De publieke omroep wordt gefinancierd door de overheid en heeft onder andere de taak om in verkiezingstijden te informeren en juist niet te sturen.\r
Je 5 SGPers argument is compleet waardeloos, elke zetel staat voor een vertegenwoordiging van grofweg honderdduizend Nederlanders. Dat zijn groepen mensen die je niet zomaar aan de kant schuift omdat je jezelf zo progressief en liberaal vindt terwijl je jezelf een schouderklopje geeft.\r
Je kan wel doen alsof iedereen die voor Trump is, en dat is grofweg half Amerika en uit dit filmpje blijkend ongeveer 2 miljoen Nederlanders, een 'homohatende isolationistische anti-abortus-debiel' is. Je weet echter donders goed dat dit een zwakzinnig ad hominem argument is en inhoudelijk niks te betekenen heeft. Precies, jij noemde ons hypocriet omdat wij het niet over inhoud hadden, vervolgens speelt meneertje het op de man. \r
De ironie.
-3 kudos 2016-10-24 17:08:30 door Vredige libertariër op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
BootleggersSmurf | 24-10-16 | 18:32 | + 1 -\r
Apocalyps Nu | 24-10-16 | 18:35 | + 1 -\r
Ja, de media is partijdig. Dat is terecht. Het Nederlands volk is ook partijdig. Wij zijn voor het homohuwelijk, tegen een algeheel verbod op abortus. Wij houden niet van extreme belastingverlaging voor de top 1% van de bevolking, waardoor de staatsschuld onder druk komt te staan, en wij zijn tegen isolationisme en voor handel. Zelfs Wilders staat voor al deze zaken.\r
Dit zijn ook gewoon superieure standpunten, en die worden maar door 1 partij in de VS onderstreept. Als jij daar tegen bent, en je wilt dat de andere kant van het verhaal ook belicht wordt, wat de neuk doe je dan uberhaupt in Nederland? Die 5 sgp-stemmers in Nederland, die kijken toch geen VARA/NOS, dus ja, de media is partijdig, en dit is geheel terecht.\r
Als er een nieuwsitem over Syrie is, worden jullie dan ook boos omdat alle media eenzijdig berichten? Er is in de MSM nooit eens een pro-isis verhaal, altijd maar dat demoniseren van isis, en veel isis-uitspraken worden ook uit de context gehaald.\r
Of zijn jullie allemaal verontwaardigde homohatende isolationistische anti-abortus-debielen, die graag meer aansluiting zouden willen bij de publieke omroep? Want dan heb je pech, de publieke omroep heeft namelijk wel bepaalde grondwaarden, vrijheid, gelijk, etc., dat ze uit wil dragen.
3 kudos 2016-10-24 16:35:40 door Apocalyps Nu op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Vredige libertariër | 24-10-16 | 18:09 | + 0 -\r
Je doet je naam echter geen eer aan met je gejammer. We reaguren hier namelijk over het punt dat Lubach probeerde te maken, we bediscussiëren daarmee dus niet de verkiezingsprogramma's van de kandidaten. Je denkt toch niet dat het aankaarten van partijdigheid van de media en het volggedrag van de bevolking ongeoorloofd is omdat we het nu niet over de inhoud van de verkiezingen hebben?\r
.\r
Daarbij komt, de media neemt de taak op zich om te informeren. Dat doen wij als reaguurders niet. Ons hypocriet noemen omdat we iets van de media verwachten wat we zelf niet doen is belachelijk. Als wij dat zelf altijd zouden doen zou de media namelijk overbodig zijn.
1 kudos 2016-10-24 16:34:18 door Delar op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Meneer de Libertariër, in Murica is niets neutraal. Met jou gigantische kennis zou je dat toch wel mogen weten. Daarbij ga je op Dumpert toch geen half partijprogramma bekritiseren, heb wel wat beters te doen.
4 kudos 2016-10-24 16:32:34 door BootleggersSmurf op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
@Vredige libertariër, Dit ging inderdaad niet om inhoudelijke standpunten vergelijken al is dit moeilijk omdat de NLse media die kans niet geeft. Het ging erom dat er zwaar partijdig nieuws gefabriceerd word onder het label "Journalistiek". Je mag ze beiden ophemelen of de grond intrappen maar continue 1 persoon ophemelen, ongeacht wat, is fout. Dat heet propaganda...\r
En nee, ik ga je niet beminnen. Merendeel geef ik plusjes trouwens.\r
-4 kudos 2016-10-24 16:09:58 door Vredige libertariër op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Iedereen in dit draadje heeft het gehad met de inhoudsloze media over de verkiezingscampagne. Alleen wel een beetje hypocriet dat ze zelf ook precies hetzelfde doen. Het is niet zo dat jullie wel inhoudelijk ingaan op bijvoorbeeld de belasting - of zorgplannen van de kandidaten. Liever heeft men het over "Killary", de "massamoordenaar", lekkere oneliners, inhoudsloos, maar het bekt lekker.\r
Wist je dat met Trumps belastingplannen, de staatsschuld van de VS naar 110% gaat? Dat is de inschatting van het politiek neutrale Rand instituut. Wist je dat Trump Obamacare wil terugdraaien, waardoor er meer mensen in de VS onverzekerd zullen zijn, en waardoor de zorgkosten tegelijkertijd zullen stijgen (dat is knap, maar dat kan inderdaad).\r
Gewoon enkele inhoudelijke kritieken die ik heb op Trump, dat wilden jullie toch?\r
Nope, ik ga hier minnetjes voor krijgen. Jullie krijgen exact de behandeling door de media (die doen alsof jullie kleuters zijn) die jullie verdienen.
12 kudos 2016-10-24 15:36:30 door Delar op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
Het is inderdad bijzonder smakeloos en tentenkrommend om naar die praatprogramma's te kijken (busted) zoals DWDD, RTL Late Night of Pauw, waarin stukken van het debat worden belicht maar zelden slechte woorden jegens Killary zullen vallen. Het is een groot beschamend toneelstuk waarin een door en door corrupt persoon aan de top van de wereld komt te staan. Waar ik bij wijze van spreken voor één klap wordt opgepakt loopt deze massamoordenaar nog vrij rond. En dat is helaas de waarheid waar velen de ogen voor sluiten.
8 kudos 2016-10-24 14:56:58 door Apocalyps Nu op Lubach over de Amerikaanse Verkiezingen
ikzalhandhaven | 24-10-16 | 16:36 | + 1 -\r
Ik vind de gedachte dat beide kandidaten niet deugen eerlijk gezegd belachelijk. Het zijn namelijk niet de kandidaten waar het probleem zit binnen de Amerikaanse verkiezingen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je twee andere personen zou kunnen noemen die het in dit geval wel goed zouden doen, want de gemiddelde beschaafde mens zou nou eenmaal niet door het Amerikaanse volk verkozen worden. De mensen laten zich voorliegen en emotioneel manipuleren. Als je als kandidaat dat spelletje niet meespeelt lig je er bij voorbaat al uit. Hier kom ik misschien weer met een aluhoedje uitspraak, maar ik ben er toch van overtuigd: Het is het systeem dat niet deugt, de kandidaten zijn hiervan enkel een gevolg.