85 +124 -39
Kudos
#85432 (Top 26.7324%)
| Kudos/dag | 1.39 |
| Kudos/reaguursel | 6.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 45 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
85 +124 -39
Kudos
#85432 (Top 26.7324%)
| Kudos/dag | 1.39 |
| Kudos/reaguursel | 6.54 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 45 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
13
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.21 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 30.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-04-2026 |
| Eerste reactie op | 24-04-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
45 kudos 2026-05-09 15:22:04 op Fietser gaat door lint bij parkeergarage
je mag niet op de stoep fietsen hondenlul! hij had je kapot moeten rijden dan had ik hem voorgedragen voor een lintje zelfs1
40 kudos 2026-06-08 19:24:20 op Hopeloze brakechecker
Heel Nederland zit vol met dit soort mongolen op de weg. met 60 invoegen is gewoon poging doodslag en de politie is nergens te bekennen zoals gewoonlijk, net als met die duizenden linksplakkers. Maar wee je gebeente als je 7 kilometer te hard rijd op de provinicale weg!
11 kudos 2026-04-25 00:27:23 op Opgefokte anabolen figuurtje zoekt ruzie
Kijk eens naar het filmpje schele, invoegstrook, doorgetrokken streep , iets met ruimte maken voor invoegend verkeer en zulks. Vrachtwagens kiezen er niet altijd zelf voor om links te moeten rijden , de situatie laat soms niks anders toe. Of moeten we ineens gaan remmen op een snelweg omdat er invoegers voor willen?
8 kudos 2026-06-14 15:54:40 op Je bent een worst
Tsja veilige landers... we hebben er hier ook genoeg die overlast geven.
5 kudos 2026-05-09 13:11:51 op Waar is mijn geld?
Dat is overigens een van de meest utopische gemeentes in Hongarije waar ik geweest ben , mensen barsten daar van de poen. deze grensregio is bizar vergeleken met de rest van het land.
4 kudos 2026-05-07 19:47:52 op Da's pech, badkamer niet weg
Dit is al een poosje een trend onder "Ierse" travellers... klus aannemen onder het mom recycling en afval verwerkers en het dan subtiel ergens neertiefen nadat de klant er goed voor betaald heeft. Helaas overgewaaid deze kant op dus.
4 kudos 2026-05-09 13:13:19 op Oorlog is begonnen
Djezhairli heeft weer twee doezoe verdient met een klusje via Telegram... lekker broer STRIJDER!!!
(zo gaat dat dan )
4 kudos 2026-06-21 14:56:56 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
ik vermoed dat ze zelf een roze binnenkant heeft...
3 kudos 2026-06-21 15:01:22 op Vleesetende egel
Had ie de kreeft eerst ritueel moeten laten slachten of zo?
zo werkt het niet floris!
-3 kudos 2026-06-18 19:35:17 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
en toch zou ik d'r doen... Wel eerst alle messen (uut de keukn hoale)
-7 kudos 2026-05-05 19:05:39 op Bodycams bij de zelfscankassa's
met die gen-Z sneeuwvlokjes als vakkenvullers die voor anderhalve euro per uur hun ding staan te doen kan ik me voorstellen dat de meldingen de spuigaten uitlopen ja, vraag maar aan een 14 jarige om zijn kamer op te ruimen en ze gaan bijkant aangifte tegen je doen! Niemand heeft nog incasseringsvermogen of de capaciteiten een dialoog aan te gaan met een ander
-8 kudos 2026-05-09 13:07:44 op Vrouw vergeet te betalen
Juridisch geen winkeldiefstal maar reguliere diefstal (i.v.m. rek op straat) dus geen 290 Euro maar meer als ze gepakt zou worden...De maximale straf is een gevangenisstraf van vier jaar of een geldboete van de vierde categorie (maximaal Euro 25.750 in 2026)
Maarja dit is Nederland !
-21 kudos 2026-06-13 13:37:55 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Neemt zelf de binnenbocht en de dichtsbijzijnde buitenlander heeft het weer gedaan.. Typisch.