-6 +523 -529
Kudos
#234904 (Top 85.6220%)
Kudos/dag | -0 |
Kudos/reaguursel | -0.09 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 235 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
-6 +523 -529
Kudos
#234904 (Top 85.6220%)
Kudos/dag | -0 |
Kudos/reaguursel | -0.09 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 235 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
70
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 115 |
Reacties per reaguursel | 0.1 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 09-12-2010 |
Kudoverloop over tijd
136 kudos 2022-08-30 21:46:20 op Classic: Zal ik klikken?
Deadmau5 - The Veldt (feat. Chris James), Progressive House/EDM DJ en in die scene ook écht een grote. Staat op alle grote festivals of heeft daar gestaan, en als je van het genre houdt is hij ook echt een knaller. Zelf live gezien op Mysteryland en was toen het beste setje van het weekend.
5 kudos 2021-08-17 12:17:50 op Thierry gelooft niet in 9/11
@ik_word_gek_in_NL | 17-08-2021 | 11:55: Alleen zei de overgrote meerderheid ookal dat hij een gevaarlijke gek was toen jij er nog vrolijk achteraan huppelde... De verering en grootmakerij van autocratisch ingestelde personen moet je helemaal niet willen, zeker niet als die daarbovenop nog eens zwakzinnig zijn, dit was echt al vanaf het begin overduidelijk.
9 kudos 2020-11-22 13:43:51 op Mensen uit het noorden niet welkom in Limburg
groter dan*
235 kudos 2020-11-18 14:23:12 op President Azerbaijan is er klaar mee
Ik lees veel dingen als "Sterk weerwoord", maar dat vind ik maar een beetje raar. Het wijzen op de fouten van een ander maakt je eigen fouten niet minder erg...
Verder is het natuurlijk volstrekt normaal dat de journalist haar bronnen niet gaat delen met deze man, zou ze dat wel doen worden die vervolgens voor 5 of meer jaar opgesloten.
Deze man (de president van Azerbaijan) heeft sinds 2009 alle westerse media outlets in de ban gedaan binnen zijn land, de 2 termijnen limiet op een presidentschap geschrapt en de termijn van 5 naar 7 jaar verlengt. Voormalig gevangenen mogen het land niet uit (om verspreiding van informatie tegen te gaan) na hun gevangenschap. Politieke tegenstanders worden vervolgt en als ze geluk hebben opgesloten of bang gemaakt tot een punt dat ze opgeven, en ga zo maar door... Dus nee, deze man heeft geen punt, hij schept de zoveelste dictatuur onder het mom van democratie.
-1 kudos 2018-01-07 03:07:35 op Potje knokken met de bouncers
@Poesiekat\r
Denk dat je je zwaar vergist, denk dat die Bouncer een gigantisch probleem heeft.
-50 kudos 2017-12-28 16:35:00 op Meneer heeft schijt aan agent
Je moet met je poten van elkaar afblijven, ook meneer de politie agent moet dat doen tenzij hij het inzet om de verdachte onder controle te houden. Hier was dat niet het geval maar wou hij gewoon "iets terugdoen" omdat die gast vervelend was, als je die impuls niet onder controle kunt houden ben je niet geschikt om als politie agent door het leven te gaan. Verder zit autobestuurder natuurlijk gewoon flink fout en verwacht ik dat dit nog niet het laatste is dat hij van politie/justitie gezien heeft.
-9 kudos 2017-12-28 16:31:45 op Meneer heeft schijt aan agent
@Regelrecht en toch maar rechts blijven stemmen, de politiek verantwoordelijke voor bezuinigingen op de zorg en het sociale stelsel in het geheel... lekker slim hoor ^^\r
\r
ontopic: Meneer autochauffeur gaat een enorme douw krijgen van justitie/politie hierna, roekeloos rijden en het in gevaar brengen van een politie agent, gaat geen leuke deal zijn voor meneer. Motoragent had gewoon van die auto af moeten blijven, ook hij heeft zich aan de wet te houden. \r
\r
Vind over het algemeen de comments van "je hebt je maar te houden aan wat de politie zegt" een beetje over the top (aangezien jij als burger ook gewoon rechten hebt en de politie die niet altijd respecteert) maar hier volgens mij (afgezien van het feit dat de politie agent de spiegel vernield) wel een juiste uitspraak.
-5 kudos 2017-08-15 15:33:06 op Thierry Baudet is een seksist en racist
Wat een gelul, die gasten lopen daar als Nazi's rond met fakkels en dan moet ik geloven dat het zachtaardige jochies zijn die alleen maar vreedzaam willen leven?\r
\r
Verder zijn er ook gewoon een aantal filmpjes waarbij je kunt zien dat die auto gewoon aan komt rijden en opeens gas geeft hè...
24 kudos 2017-08-15 15:24:53 op Thierry Baudet is een seksist en racist
Het gaat inderdaad niet over de twee "witte" mannen of dat meneer Baudet daarmee op de foto staat. Het gaat er meer om dat één van die twee mannen de schrijver van het boek is dat hij lachend vasthoud. Dit wekt in ieder geval de indruk dat hij steun betuigd aan een boek dat slavernij verheerlijkt en de schrijver daarvan.\r
\r
Ik vind het dan niet zo heel gek dat mensen daar vraagtekens bij zetten.
12 kudos 2017-08-15 15:21:19 op Thierry Baudet is een seksist en racist
Beiden mag niet, gelukkig doet mevrouw dan ook niks met die dildo (in ieder geval niet in combinatie met Thierry Baudet). En laten we eerlijk zijn, massaal, onbeschoft op iemand inhakken (zoals gebeurde tijdens het genoemde twitter-incident) is natuurlijk gewoon bedroevend... Daarbovenop gaat het veeeeel te ver om iemand zijn of haar privé adres prijs te geven...
1 kudos 2017-06-30 21:41:49 op Lieve meisjes in grijze leggings
Welke remix van The Hills is dit?
1 kudos 2017-06-29 13:12:15 op Schietpartij met gekkie in bus
@Delar het is maar wat je "streng beleid" noemt, het toestaan van wapens vind ik namelijk geen streng beleid. Ook is het een "verdedigingsmechanisme" van de staat om zijn wapenbeleid streng te maken, dit zijn de staten waar het het ergst was/is en dus worden er maatregelen genomen. Om dan te insinueren dat dit (strenge) beleid leidt tot meer slachtoffers is in dit geval natuurlijk gewoon larie.
6 kudos 2016-12-26 23:23:52 op Vechtmeneer is snel
.1 Dit is een seminar, oftewel dit is "voordoen" waarbij de mensen die meedoen aan de oefening dus soms simuleren wat er gebeurd, hij kan moeilijk volop doorslaan op die mensen want dan komen ze in ieder geval een aantal weken niet terug.\r
.2 Soms slaat hij wél volop door, je ziet dit omdat hij gewoon het vizier van een helm er ff volop uitslaat en je hoort afentoe de klap die hij uitdeeld, dat getuigd van kracht, snelheid en techniek.\r
.3 Dit soort dingen werken dus écht wel in jouw voordeel als jij in een gevecht terecht komt.
-13 kudos 2016-11-07 20:38:15 op Kraker onder stroom
@Horseling\r
Ja dat heb je mooi onderbouwd, ik zie dat jij het ver gaat schoppen (of geschopt hebt) in je leven.\r
\r
@MyCatIsDoingThis\r
IQ heeft niets met buitenlander zijn of niet te maken (ook is de gedachte dat een hoog IQ betekend dat je met een slim persoon te maken hebt een verkeerde). Verder zijn er percentueel inderdaad vaak meer buitenlanders (in Nederland) betrokken bij een misdrijf, echter heeft dat ook te maken met de kansen die zij vanuit huis en hun omgeving gekregen hebben. Ook is het zo dat wij (Nederland) in de begin jaren 60 deze laaggeschoolde "gastarbeiders" hierheen gehaald hebben (vaak) om werk te doen waar wij ons te goed voor voelden. Dus tjsah als je die beslissing maakt moet je ook de gevolgen daarvan onder ogen zien.\r
\r
@Jipje\r
Goed onderbouwd & stoere comment vanachter je computer man, jij bent écht iemand die wat gaat doen met z'n leven als vrachtwagenchauffeur (Of was het toch vuilnisman?).
-71 kudos 2016-11-07 13:57:13 op Kraker onder stroom
Als deze man een Marokkaan, Turk of iemand "met een kleurtje" was geweest waren dit soort comments er niet geweest en had het weer aan "die buitenlanders" gelegen...
15 kudos 2016-10-23 17:53:42 op Begeleiding spelerbus Ajax
@jackdan\r
Ik geloof dat alleen politie inzet al rond de 11 miljoen per jaar kost, dan komt daar nog schade aan openbare gebouwen en openbaar eigendom (schade die de gemeente moet betalen) en schade aan privé bezittingen (meestal betaald door verzekering oid) bij. Ook moet je nog eens gaan bedenken wat het kost om een persoon een nacht in de bak te houden (of langere veroordelingen). \r
\r
Ik zou het in ieder geval heel normaal vinden als clubs (tegenwoordig eigenlijk bedrijven) zélf voor die politie-inzet gaan betalen.
-14 kudos 2016-06-23 13:45:40 op EU-liedje voor bij referendum
Het grappige is dat de experts op het gebied van economie, het recht (waaronder dus ook het recht tot vrije beweging binnen de EU) en relaties tussen de EU en zijn leden allemaal zeggen dat de Brexit campagne zich op een gigantische schaal schuldig maakt aan leugens verspreiden en dat een Brexit een ramp zou zijn voor Engeland.
Een aantal opmerkingen om te maken zijn dat de soevereiniteit van de Britten helemaal niet aangetast is, als er bijvoorbeeld in een rechtzaak voorrang word gegeven aan een Europese wet en niet aan een Britse wet als die elkaar kruisen dan is dat omdat het Britse kabinet daar zelf regels voor heeft geschreven waardoor de EU wet dan boven de Engelse wet wordt verkozen (door het Britse Kabinet, eigen land dus).
Dit is ook geen "us and them" verhaaltje, het is niet alsof Engeland geen invloed heeft in de EU, ver daarvan zelfs. Engeland is één van "the big three" (Engeland, Duitsland en Frankrijk) en heeft echt erg veel inbreng in de EU. In praktijk worden er eigenlijk weinig tot geen EU wetten aangenomen of beslissingen gemaakt zonder dat die 3 eerst een gezamenlijke weg vinden, ook word in de praktijk 90% van de beslissingen genomen met een consensus, oftwel: Iedereen onderhandeld totdat iedereen iets heeft waar het iets aan heeft.
Ook is het een ramp voor Engeland als ze uit de EU stappen omdat:
.1 het gehele landelijke gerechtssysteem zo erg verwikkeld is met het Europese systeem dat meer dan 60% ervan zou moeten worden herschreven. Dat is een gigantische taak, één die te groot is voor het Britse parlement binnen een kort timeframe (wat het wel zal moeten hebben anders zit je zonder wetgeving) wat dus betekend dat niet het parlement maar de gehele overheid zal moeten werken aan deze wetgeving en dus zal beslissen over Engelse wetgeving en deze dus gigantisch zal veranderen.
.2 Schotland heeft al aangekondigd dat het een 2e referendum tot afscheiding gaat houden als er besloten word de EU te verlaten.
.3 De Britten zullen hierna hun relatie met de EU zullen moeten formuleren, oftewel: het gaat zo'n 2 jaar duren om de EU te verlaten maar dan heb je het alleen over verlaten, niet over een "hoe gaat het nu verder". De consensus onder experts is dat het (optimistisch gezien) zo'n 10 jaar duurt om een framework deal van "hoe nu verder" te maken met de EU bijvoorbeeld over handel wat dus betekend dat Engeland een erg ongunstige handelspartner wordt.
.4 Het is zonder enige twijfel zo dat alle handelsverdragen met landen buiten de EU niet meer geldig zullen zijn. Wat er dus toe leid dat er ook met deze landen weer een handelsverdrag moet worden gesloten. Dit zijn een groot aantal landen, Engeland heeft de mankracht niet om met meer dan 1 of 2 landen tegelijk een handelsverdrag te sluiten en dus is er een gigantisch tekort aan .1 mensen en .2 handel en daar bovenop zal het ook nog eens zo zijn dat die handelsverdragen zoals hiervoor al gezegd in punt #3 ieder zo'n 10 jaar in beslag gaan nemen.
Over immigratie: ongeveer 66% (of 2/3) van immigranten naar Engeland zijn mensen van buiten de EU. Daar heeft Engeland zelf bijna alle macht over en die staan dat zelf toe, daar heeft het geen europa voor nodig dus wat zou er verschillen ? Het grappige is dat toen het vrije bewegen binnen Europa werd geïntroduceerd, Engeland 1 van maar 3 landen was die hier totaal geen restricties op zette ZE WILLEN dit dus gewoon. Daarnaast zijn er 3 miljoen EU inwoners die in Engeland wonen en 2 miljoen Britten die in de EU buiten Engeland wonen. En het grote verschil is dat het overgrote deel van die EU inwoners die in Engeland wonen vaak hoog geschoold zijn en economisch actief, oftwel: die leveren een bijdrage aan de economie. Dat terwijl de van origine Engelsen die in de EU maar buiten Engeland wonen bijna geen economische bijdragen leveren aan de landen waar zij in wonen (dit is bewezen, kun je gewoon opzoeken).
-37 kudos 2016-06-13 12:56:44 op SchreeuwMocro verliest slipper
Voor wat...? Verstoring van openbare orde, belediging van ambtenaar in functie, verzet tijdens aanhouding en weigering van identificatie. Doei!
nietnu | 13-06-16 @ 12:48 | + 0 -
Ik zie hier geen verstoring van de openbare orde, men kan gewoon over straat lopen, het fietspad gebruiken etc.
Ik zie/hoor hier ook geen belediging van een ambtenaar in functie: Er word wel "vervelend" gedaan maar niet gescholden of beledigd.
Verzet tijdens aanhouden: Die geef ik je, echter word hij op valse gronden "aangehouden" (Omdat hij geen ID wil laten zien, dit hoeft niet als de politie agent hier geen goede rede voor heeft, hij moet die reden geven) en de jongen in kwestie word ook niet medegedeeld (zover wij kunnen zien) dat hij word aangehouden en waarvoor dan.
Ik denk dat de politie hier niets van kan maken en dat de politie agent eerder een berisping zal krijgen. Zoals ik al meerdere keren heb gezegd: Erg vervelend de omgang van deze jongens met de Politie, maar niet strafbaar.
-43 kudos 2016-06-13 12:51:34 op SchreeuwMocro verliest slipper
Ten eerste heeft er zich al iets afgespeeld voordat ze zijn begonnen met filmen want je hoort die agent (ouwe kerel zoals jij hem noemt, over respect gesproken) zeggen dat hij al eerder niet wilde luisteren, dus is er wel een reden.
Ten tweede hoor je de vrouwelijke agent zeggen dat er wel al een reden is gegeven.
nise | 13-06-16 @ 12:43 | + 0 -
Het is toch ook een wat oudere man, wat is er dan fout om de man aan te duiden als een ouwe kerel ? Ik vind dat niet persé disrespectvol.
Je hoeft ook niet naar alles te luisteren, als een Politie agent tegen jou zegt "ga is op je handen staan" ga jij daar toch ook geen gehoor aan geven ? Een politie agent moet ook duidelijk aangeven wanneer hij iets "zegt" en wanneer hij "sommeert" en in sommige gevallen moet hij daar ook uitleg bij geven. Ik zie hier veel dat misgaat. De politie maakt hier fouten, en ja... die jongens zijn UITERMATE vervelend... Maar als politie agent moet je daar mee om kunnen gaan.
-22 kudos 2016-06-13 12:47:50 op SchreeuwMocro verliest slipper
Je hebt gelijk, de politie had ze gewoon goed moeten bewerken met gummyknuppels ipv zo lief te behandelen. Wat dat betreft kunnen ze nog wel een lesje leren van de Guardia Civil.
Wat Zonde | 13-06-16 @ 12:31 | + 0 -
Wat een onzin, dit gaat steeds meer richting "goh, jij zegt iets wat wij niet willen dus dan ga ik je maar meppen" <--- Zo werkt het niet en zo gaat het hopelijk ook nooit werken.
-133 kudos 2016-06-13 12:29:31 op SchreeuwMocro verliest slipper
Erg vervelend, hoe deze ventjes omgaan met de Politie. Echter moet je daar als politie agent mee om kunnen gaan. Deze jongens zeggen en doen overigens technisch gezien niets verkeerd; Ze houden afstand en vragen (op een erg vervelende manier) iets aan de politie agent die daar dan weer op ingaat door een ID te vragen zonder enige reden behalve vervelend terug doen (waar die jongens overigens helemaal gelijk in hebben: Die hoeven ze alleen op te geven als dit: "redelijkerwijs noodzakelijk [zijn] voor de uitoefening van de politietaak." en dat is op dit moment niet zo).
Beide kanten maken hier fouten.
5 kudos 2016-01-01 14:20:07 op Ondertussen op Schiphol
Beetje dom en niet leuk natuurlijk, maar om em dan op een blacklist/no fly list te zettenzoals ik hier lees is ook weer een beetje veel. Angstzaaier, we laten ons zelf angstig maken...
0 kudos 2015-12-11 21:59:42 op Heel Amerika aan de stroopwafels
Stroepwafel... hoewdzo :')
-24 kudos 2015-11-29 13:47:57 op U gaat geweld gebruiken
@zoveel mensen hier
.1 Als iemand iets vraagt kun je ook het antwoord 'nee' terugkrijgen, een vraag is een vraag, geen commando.
.2 Ik zie zoveel mensen hier zeggen 'als de politie iets zegt dan doe je dat' (of iets dat er op lijkt). Nee, zo zit het niet in elkaar, als dit soort dingen té ver door gaan krijg je macht hongerige poltie-agenten die doen en laten wat ze willen, wanneer ze het willen. Als burger mag je gaan, staan en filmen waar en wat je wil op de openbare weg. Je moet echter (vind ik) zelf (als burger) inschatten of het op dat moment nodig en nuttig is om jouw recht uit te oefenen.
-2 kudos 2015-10-01 11:50:18 op Briljant optreden op open podium
Satanus9001 | 01-10-15 @ 09:01
Los van het feit dat de hedendaagse apparatuur veel consistenter is dan de klassieke muziekinstrumenten heb je ook nog het feit dat je vaak in 1 apparaat verschillende instrumenten hebt zitten.
Verder vind ik het nogal kortzichtig om nu al te zeggen dat iets wel of niet de tand des tijds zal weerstaan én heeft ieder zijn eigen gevoel bij muziek en zou dat goed genoeg moeten zijn en dat commentaar over gebrek aan passie vind ik echt complete bullshit... Ieder z'n eigen ding, ik hou van alle 2... Anderen niet, dats ook okay.
-2 kudos 2015-09-29 17:05:52 op D66-fractie over GeenPeil
Misschien ook handig om te vermelden: Ik heb mijn Geschiedenis studie afgerond en heb een Bachelor degree ^^
-1 kudos 2015-09-29 17:04:41 op D66-fractie over GeenPeil
@datzouzomaarkunnen & Old_Spice
-
Ik vind het erg leuk dat jullie zo reageren op mijn stuk, ik heb namelijk Geschiedenis gestudeerd aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam voor mijn huidige studie, dus ik denk dat ik toch wat meer zicht heb op geschiedkundige zaken dan jullie tweeën (sorry voor het trekken van die conclusie zonder jullie te vragen naar jullie specialisme).
-
Vergelijkingen kloppen eigenlijk nooit 100%, zeker niet in de geschiedenis. Echter betekend dit niet dat vergelijkingen niet getrokken kunnen worden. Ook in het geval Hitler - Wilders is het zo dat niet alles overeenkomt. Echter zit Wilders op het moment het dichtstbij van alle (voor mij bekende) Nederlandse politieke figuren. Dat kun je leuk vinden of niet, dat laat ik aan jou.
-
Ik vind het ook zeer interessant dat er beweerd word dat het allemaal niet te vergelijken is. Dat is ook zo, hedendaags werken de dingen gewoon een stuk anders dan het toen deed. Knokploegen voor politieke partijen bestaan niet, die zijn ook helemaal niet nodig want meneer Wilders krijgt zijn achterban toch wel zo gek om geweld te plegen, racistisch te zijn en geloven van anderen proberen te onderdrukken.
-
In mijn stukje schrijf ik over hoe hitler dacht/beredeneerde dat "de Joods-Christen ethiek Duitsland zwak maakte en beroofde van financiële welvaart", hierin sprak ik niet over 'joden' zelf. Hitler zei daar niets anders mee dan Wilders nu doet over de Islamitische Ideologie / Ethiek.
-
Ook is de overeenkomst tussen Nazi Duitsland en wat er gebeurd in het huidige Nederland opmerkelijk: geweldplegingen, het scanderen van leuzen en zelfs het bekladden van opvangplaatsen voor vluchteling word met de dag erger.
-
Dat joden hoger opgeleid waren dan de meeste moslims van nu heeft verder niet echt invloed op het feit dat er gewoon flinke overeenkomsten tussen vooral het gedrag van Hitler en zijn partij en dat van Wilders en zijn partij zijn. Dat is misschien jammer om te horen voor jullie, maar het is toch echt zo.
-
Over de regeling die werd getroffen: Na het verbranden van de Reichstag is er een zitting van het Duitse "parlement" geweest waar op dat moment geen meerderheid voor enige partij was maar waar wel beslissingen genomen moesten worden. Hier heeft Hitler gevraagd om de "tijdelijke" macht te krijgen om te kunnen beslissen zonder hier eerst een meerderheid voor te hebben/tussenkomst in/van de Reichstag.
-
Ik ben inderdaad flink anti-Wilders, omdat ik graag wél mensen help en ze niet voor de haaien wil gooien. Ook ben ik vooral erg voor géén gevaarlijke maniakken met flinke overeenkomsten met Hitler als 2e kamer lid, minister of minister-president.
-
Een stemming die geld en directe impact heeft voor/op een geheel land (en misschien zelfs een gehel(e) unie/continent) onder nog geen 2.5% van de gehele bevolking die overwegend aan één kant van deze stemming staat is toch echt iets anders als een stemming onder 50 of 60% van de gehele bevolking die alleen geld voor Nederland (daarnaast heeft het ook indirecte werking op de unie/het continent) waar een overgroot deel niet direct aan één kan van de stemming staat.
-
Ik blijf bij wat ik zei, en in ieder geval zal je geschiedkundig moeilijkheden krijgen om -zeg een hoogleraar- zo ver te krijgen om te zeggen dat dit niet het geval is. Over de stemming... Tsjah, dat is gewoon logica maar het is gewoon zo dat een overgroot deel van de Nederlanders niet het vermogen heeft om dat op zekere hoogte toe te passen.
1 kudos 2015-09-28 19:25:15 op D66-fractie over GeenPeil
Het jammere aan dit hele gedoe is dat daarlijk alleen degenen die vóór dit referendum hebben gekozen ook werkelijk naar de stembus zullen gaan om te gaan stemmen. Het is dus helemaal geen goed democratisch proces omdat er zo weinig mensen bij betrokken zullen zijn.
Gelukkig is het niet bindend voor het Kabinet en tsjah, die 400.000 die voor dit referendum hebben gestemd is toch geen meerderheid van de Nederlandse bevolking.
Basically komt het er op neer dat deze groep het nu voor elkaar heeft gekregen om een stemming/referendum te houden onder 400.000 Nederlanders dat is totaal niet eens dichtbij een Meerderheid of een groot percentage van de bevolking en dus makkelijk naast zich neer te leggen door het Kabinet.
En dat zouden ze ook moeten doen ook, wat een achterlijke regel...
-4 kudos 2015-09-28 18:24:10 op D66-fractie over GeenPeil
Digitaal Smoelwerk | 28-09-15 @ 17:36
Wilders komt op voor het nationale volk, Pechtold is vooral voorstander van 1 groot rijk (EU)
Dus de vergelijking klopt wel degelijk!
Onder Wilders marcheren ze weer door de straten...
Je weet dat Hitler ook ooit begonnen is als 'ik kom op voor het Nationale Volk'. In het begin (rond 1918/1925) heeft Hitler aangezet tot haat en zelfs rellen en is hier voor opgesloten, in die tijd heeft hij het boek 'Mein Kampf' geschreven waarin hij beredeneerd dat de joods-christen Ethiek Duitsland zwak maakte en dat deze mensen de financiële welvaart van Duitsland stalen.
Toen Hitler eenmaal de macht had (door een soort regeling waardoor hij en zijn partij 4 jaar de macht hadden zonder daar een meerderheid voor te hoeven hebben) nam hij snel de macht af van anderen buiten zijn partij en binnen zijn partij was er al niemand die hem kon overrulen. Effectief maakte hij zichzelf dictator.
Klinkt dat niet als iets dat overeenkomt met meneertje Wilders ? Dan niet de joden, maar de Islamitische Ethiek maakt ons zwak en neemt onze welvaart af... Ook dat hij de democratie niet ondersteunt (leuke verhalen allemaal maar hij heeft alle macht binnen de PVV fractie en verder zijn er alleen maar kereltjes die op stoeltjes zitten en braaf ja knikken)
Mensen die niets van geschiedenis of politiek hebben meegekregen moeten niet oordelen.
Conclusie: de vergelijking klopt inderdaad wel degelijk, echter is het dan zo dat we op Wilders en Hitler doelen en niet op de heer Pechtold.
En die vergelijking tussen Hitler en Pechtold vanwege het willen vormen van één Europese Unie is natuurlijk raar, doe toch normaal joh. Ja, D66 is voorstander van één Europese Unie, dat betekend dan toch niet dat hij een 3e Reich wil realiseren met maar één ras aan de top etc etc. Zoals ik eerder al zei: Als je Geschiedenis of Politiek niet kunt bevatten, niet snapt of niet meegekregen hebt... Praat dan niet alsof je het weet en doe wat research.
-6 kudos 2015-09-25 12:32:50 op Grap van de dag
Gemiddelde PVDA-stemmer..
Hyloid | 24-09-15 @ 22:40 |
Gemiddelde VVD (of zelfs wel PVV) reactie. Wat een lariekoek zeg.
Alsof je aan iemands uiterlijk zo even kunt vaststellen wat zijn niveau van educatie en intelligentie is (waar hier natuurlijk op gedoeld word). Fijne aanname is dat.
Ook is het over het algemeen niet de wat minder intelligente medemens die op de PvdA stemt, die stemmen (over het algemeen) meer VVD en PVV... Want wie er het hardst negatieve dingen roept moet wel gelijk hebben, net zoals op het schoolplein van het VMBO, en als je het daar dan niet mee eens ben kan je een klap verwachten... Erg tekenend weer dit commentaar, meneer "Hyloid".
-7 kudos 2015-09-18 14:59:26 op Waar vluchten ze voor?
Ik zie hier enkele vragen en opmerkingen zoals:
-
.1 Waarom komen ze dan naar (noord) Europa ?
a) Omdat wij, de Europese Unie, hebben besloten om gezamelijk problemen op te lossen, daar hoort dit toch ook bij ? Dat betekend dus delen in de stroom vluchtelingen.
b) Griekenland, Italie & Turkije worden al helemaal overstroomd met vluchtelingen, die kunnen dat helemaal niet aan zeker niet in de financiele status waarin ze nu verkeren (met betrekking tot Griekenland & Italie).
c) De kampen die bestaan in Griekenland, Italie en Turkije zijn écht niet leuk om in te zitten hoor, iedereen zit bij elkaar op de lip, daardoor komen irritaties... Er is een schaarste aan eten, goede droge slaapplaatsen met bedden en alles is er vies en afgeragd.
-
.2 "Ja, die Golfstaten nemen ook geen vluchtelingen op."
a)Wat hebben wij hier mee te maken ? Wij kunnen onze eigen keuzes maken, toch ? Hebben wij helemaal geen Golfstaten voor nodig.
b)Wij hebben hier genoeg rijkdom en plaats om vluchtelingen op te nemen. Het is zelf zo dat de bevolking in Nederland na 2020 gaat afnemen, dat gebeurt nu al bij onze Oostburen, Duitsland... Er komt dus eigenlijk steeds meer plaats in de toekomst, dus wat is het probleem ?
-
.3 "Ze komen onze welvaart stelen."
a) Ja, ze vinden het leuk om hun familie, spullen, huis, omgeving waar ze in opgegroeid zijn, land en zekerheid op te geven en dat doen ze allemaal om jou, ja jij, dit specifieke persoon dat nu zit te lezen... lastig te komen vallen. Niet dus (als je sarcasme nog niet begreep...).
b) Er zullen er een aantal zijn dat inderdaad hierheen komt omdat ze zelf geen kans hebben waar ze vandaan komen of door een mengsel van oorlog/geweld/gevaar en de mogelijkheden hier. Och, wat ontzettend erg, het komt er misschien zelfs wel op neer dat jij geen 2e huis kan kopen in de toekomst en het moet doen met 1 mooi huis en maar 2 auto's inplaats van 3... Wat een verschrikkelijke wereld moet jij straks toch in leven... <-- Wat ik probeer aan te geven is, denk eens na over wat je zegt en toon eens wat compassie, je voelt je veels te veel op je pikkie (of schaamlippen?) getrapt...
.4 "Nederland is in feite failliet, ze smijten met geleend geld en onze kinderen moeten dit weer betalen"
a) Ik denk niet dat je het financieel systeem zoals we dat op dit moment hebben snapt, of wel ? Er zijn in de wereld welgeteld 5 landen (Macao, Britse Virgin Islands, Brunei, Liechtenstein & Palau) die geen staatsschuld hebben. De maatstaaf die de Europese Unie probeert na te leven is niet meer dan 3% per jaar erbij (en hier voldoet Nederland 99 van de 100 keer aan) en niet meer dan 100% van het Bruto Nationaal Product (correct me if I'm wrong) of als je daar al bovenzit om daar naar terug te bezuinigen. Daar komt bovenop dat de rentes die men betaald over leningen op het moment zo laag liggen dat het niet zo verschrikkelijk is als de leningen nu niet afbetaald worden.
b) Elke regering tot nu toe, inclusief de huidige, plant àltijd 2 of 3 'harde' jaren in waarin veel van de dingen die de bevolking moeilijk te accepteren vind gedaan word, het laatste jaar is er dan altijd veel groei, hoef je minder belasting te betalen en is er veel positiefs te melden waardoor de regering weer in een positief daglicht word gezien. Eigenlijk word er dus al heel lang met de publieke opinie gespeeld en dit word ook zo ingeplant... eye opener ?:-/
-
Als allerlaatste wil ik zeggen: We hebben het in Nederland over het algemeen erg goed laten we dan delen wat we hebben opdat anderen het ook goed mogen hebben... We leiden hier zelf minimaal onder en geven anderen een leven / hoop in het leven. Hoe zou jij het vinden als je huis gebombardeerd word, je vlucht naar Frankrijk en ze zeggen: Doei, ga jij maar ff lekker een maand in een tent zitten koukleumen en daarna mag je weer terug tussen de bommen gaan zigzaggen ?
0 kudos 2015-09-14 20:47:12 op Dumpert Heeft Talent
Heel netjes hoor!
5 kudos 2015-09-14 16:41:16 op Zo groot kan een mot worden
"Er is geen gevaar van radiatie rond Fukishima!"
-2 kudos 2015-09-10 22:07:12 op GeenPeil bij RTLNieuws
Een erg onfortuinlijke regel, het is namelijk zo dat als zo'n klein aantal mensen (op de gehele bevolking) dit referendum erdoor krijgt er ook maar een klein deel van de bevolking gaat stemmen. En dat zijn overwegend het deel dat het eens zal zijn echter maakt dat het niet wat de gehele bevolking er van vind.
De regegevingl voor een referendum zou anders opgezet moeten worden.
13 kudos 2015-09-10 17:30:37 op Hij ies gek
Waar de fuq is dit ? echt wtf :')
-24 kudos 2015-09-10 17:08:20 op Spreekbeurt Geert Wilders Asieldebat
Wat een triest gedoe hoor en lees ik weer.
De cijfers die Geert Wilders noemt zijn bij lange na niet correct, via het Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers kun je zien dat er t/m 7 September 32.091 asielzoekers zijn opgenomen in Nederland. Naar verwachting komen er nog zo'n 10.000 tot 20.000 bij dit jaar. Dat is dus een totaal maximum van 52.000 dit jaar op een bevolking van 17.000.000 mensen. Dat is dus minder dan 0.3% van onze totale bevolking.
Als ik dan een Geert Wilders hoor schreeuwen dat er 250.000 asielzoekers komen dit jaar (het getal klopt al niet) en dat die onze welvaart komen stelen word ik daar wel een beetje giftig van.
Hoe zouden jullie het vinden om je huis te moeten verlaten, veel van je spullen te verliezen, de mensen die je kent, waar je mee bent opgegroeid en omgaat achter te laten en je vertrouwde omgeving te verlaten... ? Denk je nou echt dat die mensen dat voor hun plezier doen of om jou lastig te vallen ? Zou jij het ook niet fijn vinden om je ergens weer veilig te voelen als je vlucht vanuit alles dat je lief is ?
Het kost inderdaad miljoenen, miljarden om deze mensen op te vangen, te kleden, een dak boven het hoofd te geven en te voorzien in voedsel en verder levensonderhoud. En wat wou je dan doen ? Deze mensen laten creperen omdat ze zich niet veilig voelen waar ze zijn ? En het is niet zo dat we het geld er niet voor hebben: "Tsjah, ik woon in een mooi huis, heb 2 auto's, een goeie baan en ga elke week uit eten... Maar voor een asielzoeker heb ik geen geld" wat een lulkoek.
Mensen moeten niet blijven hangen bij hun mooie huizen, 2 auto's, 3 spelcomputers, hun eigen welvaart... Maar ook denken aan degenen van ons die het niét zo goed hebben als jij het hebt. We zijn allemaal mensen. Dat de ene God aanbid, de ander Allah en weer een ander denkt dat er geen hogere macht is doet er niet toe... Dan rijd je maar 1 auto inplaats van 2 of koop je die 3e spelcomputer niet... Goh wat verschrikkelijk erg, daar ga je dood van als Nederlander zijnde...
De trend in Nederland is om ziek van te worden, jaar in jaar uit word er geklaagd over de oplopende kosten van de Zorg en hoe de kwaliteit van zorg achteruit gaat. Vervolgens stemt men wel gewoon weer VVD, die dan vervolgens weer zoveel miljard gaat besparen op de zorg. Waardoor de kosten weer verder uit de klauwen lopen en de kwaliteit verder achteruit gaat.
Jaar in jaar uit word er geklaagd over asielzoekers in Nederland/Europa maar goh, laten we maar VVD (of PVV) stemmen, want die gaan dan een hek om Nederland/Europa heen bouwen en dan doen we gewoon alsof wij niets te maken hebben met wat er buiten gebeurt en hopen we dat het hek het houd. Kan je nu al vertellen, dat hek houd niet. Nee, voor het vinden van oplossingen voor de lange termijn en oplossingen waarmee je anderen geen kwaad doet hoef je niet bij die partijen te zijn.
-Kort-
Waar is jullie menselijkheid ?
0 kudos 2015-08-08 16:14:54 op PANG PANG! Echte Jan Roos schiet de week stuk
Wat een gezeik zeg, die 2 Marokkaanse jongeren zaten inderdaad flink fout en die gaan daar dus ook echt wel tijd voor krijgen, wat maakt het dan uit of ze vandaag of morgen in de bak gaan ?
-
Het is niet alsof ze nu zomaar weg gaan komen met wat ze gedaan hebben en als ze opeens niet meer te vinden zijn kunnen ze ook nooit meer ergens heen zonder 3 keer over hun schouder te kijken (ook geen leuk leven...)
-
ja laten we het gespuis der aarde maar eens oppakken en vastzetten... en wie gaat er dan beoordelen wat het gespuis van de aarde is ? Jij ? Nee, in Nederland hebben we een eerlijke rechtstaat, als de politie geen GOEDE reden heeft die ze heeft waargenomen en/of kan bewijzen gaan we niet zomaar mensen van de straat plukken en in de bak zetten, we zijn hier geen Russen en we zijn ook geen Duitsers en terug in de jaren 30/40.
-
Over het tekort aan munitie, waarom zouden wij daar iets om moeten geven ? We zijn als piepklein landje aangesloten bij de NAVO en omringt door grote landen met een defensie budget dat wij met ons gehele bruto nationaal product niet eens bijhouden waar we goede relaties mee onderhouden.
-
Van mij mag er nog wel wat bezuinigd worden op het leger, kunnen ze dat mooi in het zorgstelsel investeren want dat is onder de (overwegend) rechtse regeringen flink uitgekleed... En dan maar klagen en klagen over dat het zo slecht is geworden voor opa, oma en de rest van de ouderen, je kiest er zelf voor Nederland. Die marktwerking heeft toch niet zo goed gewerkt als de VVD dacht, avenrechts zelfs...
-
Trouwens ook genoeg Nederlanders die dit soort shit uithalen, daar hoor je dan weer heel weinig van :)
-1 kudos 2015-07-11 15:45:05 op Invoegen op de snelweg
Volgens mij ben jij nog nooit in Amerika geweest. Men houd zich daar over het algemeen een stuk beter aan de verkeersregels dan dat men dat hier in Nederland doet.
fender06 | 11-07-15 @ 10:25 | + 2 -
Rofl, ben in New York, Chicago (illinois), Boulder (Colorado) & Burlington (Vermont) geweest en nergens kwamen ze ook maar een beetje in de de buurt van hoe goed wij in Nederland ons aan de regeltjes houden, jij bent zeker ook één keer naar het platteland van de VS geweest waar je 3 trucks en een aantal traktors bent tegengekomen ?
0 kudos 2015-07-09 02:09:37 op WTF. Boze terrasprinsesjes SLAAN WEER TOE!
Die meiden doen iets niet goed om zo arrogant te reageren in het originele filmpje.
Echter heeft dat zeer weinig te maken met wat er hier gebeurt. Die man geeft die meid echt een flinke trap, dat hoort niet en dan is het niet meer dan logisch dat er een vergelding komt (let op, ik zeg niet dat dit GOED is, echter wel dat het LOGISCH is).
Ze hadden de politie moeten bellen en die man op laten pakken, vervelend ventje.
-1 kudos 2015-06-30 01:39:39 op hond heeft marihuana gevreten
Arm beestje, gelukkig is het (volgens de bron) allemaal goed afgelopen... Had ook helemaal fout kunnen gaan... Onverantwoordelijk om je stuff ergens te laten liggen waar de hond er bij kan, ookal zit het in een tas, leg die dan op de tafel.
-1 kudos 2015-06-20 15:11:53 op CARTOONREL! De Mohammedplaatjes die de NPO niet uit durfde zenden
@mr.C genius
Jij hebt het over miljoenen, dat zegt al deels hoe weinig je af weet van waar je over praat, je praat eerder over triljoenen wereldwijd (dat is een miljoen tot de 3e macht... dus: 1.000.000.000.000.000.000 of 10^18).
-
En ja, één leven is meer waard dan al het geld in de wereld, maar het ironische aan die uitspraak is ook dat door deze instelling en misschien zelfs wel als direct gevolg van de (vele) actie(s) van deze bankiers, economische instellingen en zelfs overheden mensen gestorven en geleden hebben.
-
Normaliter ben ik niet voor straffen, maar als je nu kijkt krijgen banken hier en daar een een boette van een paar miljard en/of miljoen euro/dollar terwijl de winst die gemaakt is dus echt gigantische aantallen hoger ligt vind ik dit wel echt "lacking". Mensen worden opgelicht waar ze bij staan en overheden werken hier gewoon aan mee (omdat ze bang zijn om het te stoppen en soms omdat ze er zelf ook hun slaatje uit slaan).
-
En die 'profiteurs' komen hier echt niet heen omdat het zo fijn is in hun eigen land... Ze hebben daar gewoon geen kans op een fijn bestaan en wij hebben hier ontzettend weinig kans op een 'niet fijn' bestaan... We zijn toch allemaal mensen ? Waarom zou de een het beter moeten hebben dan de ander vanwege het feit dat hij ergens anders geboren is.
-
Inzet tonen is altijd belangrijk, het is echter verdomde moeilijk om een nieuwe taal te leren en tot je een taal redelijk geleerd heb krijg je echt geen lekker baantje... Het hele 'ze nemen onze banen af' argument is daardoor ook gewoon gelul, mensen die de Nederlandse taal niet spreken en geen/weinig inzet tonen worden hooguit schoonmaak(st)er...
-
Ik ben inderdaad een linkse stemmer, waarom ? Omdat ik vind dat je hulp mag en zou moeten krijgen als je in de problemen zit, omdat ik vind dat elk mens gelijk is en ik niet van uitbuiterij houd. Maarja, als rechtse stemmer zal je dat wel niet begrijpen... Symphatie, wens van gelijkheid en intelligentie staan over het algemeen niet voorop bij jullie... (wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten...)
-16 kudos 2015-06-20 14:49:19 op CARTOONREL! De Mohammedplaatjes die de NPO niet uit durfde zenden
Het probleem is niet dat deze man cartoons wil tonen en zo de vrijheid van meningsuiting wil 'verdedigen' maar dat hij graag wil provoceren, uitlokken onder het mom van vrijheid van meningsuiting.
-
Dat maakt hem een slim man, maar ook een slim man heeft het niet altijd bij het juiste einde... Hitler was ook een slim man, en als we deze man (Geert Wilders) laten doen wat hij wil marcheren er over een half jaar weer knok-troepen door de straten, net als toen.
-
Ook heel erg dat deze man zegt dat 'de Islam' terroristen zijn/terroristisch is (en zeg niet dat het niet zo is, heel slim verwoord van hem om de twijfel te kunnen zaaien, maar kom op zeg). Dat is .1 helemaal niet zo en .2 Elk (groot) geloof heeft een tijd van controversie en geweld doorgemaakt, denk je serieus dat er niet miljoenen, honderden miljoenen zijn gestorven door 'het christendom' ?
-
Deze man (Geert Wilders) roept, schreeuwt en beledigd heel luid om zich heen en kennelijk heeft de gemiddelde (niet zo intelligente) Nederlander daar veel bewondering voor. Echter moet je kijken naar wat nu echt de inhoud is van wat deze man wil bereiken, wat houd het voor jou nu echt in, wat houd het in voor de mensen die je kent en wil je hetgeen deze man eigenlijk wil doen wel aandoen aan anderen ? Ik niet in ieder geval.
-4 kudos 2015-06-04 19:11:51 op Beste stukjes uit het Britse parlement
Tsjah, ik vind de Engelse manier van 'politiek bedrijven' helemaal niets, er worden ook geen enkele problemen naar boven gebracht of vragen gesteld.
Er zijn alleen een aantal (wat oudere) mannen die hun lul naast elkaar leggen en kijken wie de grootste heeft, misschien een beetje te kinderachtig gedrag voor mannen van hun leeftijd en met de belangrijke beslissingen die ze te nemen hebben.
Majah dat is natuurlijk precies wat de gemiddelde domme Nederlander interessant, goed en leuk vind. Want wat maakt het ook uit wat voor beslissingen er gemaakt worden en/of wat de resultaten van jouw beleid zijn, als iemand er maar goed uit ziet en het hardste schreeuwt dat ie gelijk heeft! Dat is waar we naartoe moeten... Niet dus.
Achterlijke idioten.
18 kudos 2015-05-12 00:31:01 op Politie geweld nijmegen!
Tsjah, we horen maar 1 kant van het verhaal natuurlijk, maar van wat ik lees en hier zie is het een typisch geval van weer een stel politie agenten die alles denken te kunnen maken omdat ze 'macht' hebben.
Zo is het natuurlijk niet zo dat de politie zomaar een 1 richtingverkeer weg in mag rijden behalve als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van zijn taken, dus tenzij ze net een (flinke) overtreding hadden geconstateerd of iemand achterna gegaan zijn die in overtreding was hadden ze zich daar ook niet mogen bevinden.
Verder is het ook niet zo dat de politie zomaar geweld mag gebruiken en dient een persoon geïnformeerd te worden over wat de gevolgen van zijn acties zijn (de politie agent zegt dat hij dit gedaan heeft, maar de persoon die het filmt en degene die het geweld ondervind zegt van niet... En dan ben je als burger toch snel de sjaak, een politie agent zijn (of haar) woord word boven dat van een burger gewaardeerd).
De man lijkt niet echt mee te werken (wat niet slim is, dan kom je snel in een parket waar je (door meerdere agenten) gedwongen word te doen wat zij willen), om daar nu echter voor op z'n hoofd te gaan zitten en vanaf erg dichtbij pepperspray in zijn ogen te spuiten nadat de man zich al onder controle van 3(!) agenten bevind is natuurlijk ver buiten proporties. Vooral ook omdat het spuiten van pepperspray van deze afstand echt gevaarlijk is en blijvende schade aan kan richten.
Ook zie je de voorste vrouwelijke agent de handen van de mannelijke agent van het hoofd van de man op de grond trekken, zij heeft (denk ik) door dat de mannelijke politie agent een beetje doorslaat in zijn acties en voelt zich er niet helemaal comfortabel bij, echter is dat een conclusie die ik op gevoel trek en niet op een vaststaand feit.
Als een agent jou aanhoud en je bent het er niet mee eens is het denk ik het slimste om rustig te blijven, niet dreigend voor te komen en rustig met de agent te bespreken wat er mis is, wat jij denkt dat er aan de hand is en vragen of de agent zich misschien vergist heeft. Wil de politie agent dit niet of denkt hij het bij het correcte eind te hebben ga je gewoon rustig mee naar het bureau en vertel je onderweg dat je graag zijn leidinggevende wil spreken op het bureau en dat je zijn naam en nummer wil. Het is natuurlijk altijd voordelig als iemand het voorval opneemt, het is dan niet jouw woord tegen het zijne maar er is ook (tastbaar) bewijs.
2 kudos 2015-05-10 21:33:25 op BOA's meppen zwartrijders verrot
Hoewel die meneer vast wel iets gedaan heeft dat niet mag en hij er niet uitziet alsof hij erg meewerkt hoef je ook geen mensen in de buik te slaan.
Voor degenen die zeggen "ja maar dat is de politie (of BOA) daar moet je altijd naar luisteren en anders krijg je klappen": Wat een compleet gelul, individuen hebt ook rechten, straks moeten we ook nog een dansje gaan opvoeren als de politie ons dat opdraagt...
De man die daarna ook nog eens die andere man klappen geeft is kennelijk iets te ver doorgeslagen in zijn politieman spelletje want hij gedraagt zich alsof het einde nabij is. Terwijl de vrouw het daarna zonder klappen af kan.
16 kudos 2015-05-08 21:08:35 op Zeg maar dag tegen je kinderbijslag
@onbehandelbaar
Waarschijnlijk omdat incognito mode geen cache opslaat en je gewone chome browser wel, oftewel: je opent eigenlijk niet de pagina vanuit het internet maar de pagina die een tijdje geleden opgeslagen is in de cache van jouw browser en dus niet vernieuwd is (in je 'normale' chrome)
19 kudos 2012-02-13 14:33:10 op Vegeta Will Always Love You
ik kan er wel om lachen :P
-2 kudos 2012-01-30 15:27:04 op Liam Neeson spreekt voicemail in van fan
best wel epic :p
-17 kudos 2012-01-30 13:20:24 op Beugelbekkie heeft SKILLS
waarschijnelijk gewoon fotografisch geheugen, kan het dus gewoon andersom oplezen vanuit haar gedachten. Is zo speciaal niet.
-13 kudos 2012-01-30 12:47:52 op Trillende Kuip
Meh, eigenlijk is het allemaal zo raar niet, Feyenoord beleefd zijn beste periode in jaren en Ajax een van zijn mindere perioden. Bij Ajax is de helft van het 1e elftal geblesseerd (mede door de goede prestaties van vorig seizoen ? Hierdoor spelen/speelden ze in veel competities) en bij Feyenoord niet. Feyenoord huurd een (overginds erg goed spelende) spits van Manchester City, waar Ajax het op eigen kracht doet. Er is geen publiek dat (in dit geval) het Ajax team naar een hoger niveau kan tillen, alleen negativiteid. Bij Ajax heerst er totale chaos in het bestuursorgaan en bij Feyenoord is er misschien wel weinig geld, maar iig rust.
Dan heb je al zoveel tegen en dan werkt de schijds ook niet echt mee... (ontken het maar niet, dat was het geval, iedereen weet dat het geen penalty was en dat die vrije trap ook onzin was) Dan is het gewoon onhoudbaar.
En dat gezijk dat Feyenoord de beste aanhang van Nederland heeft, bullshit, ik herinner mij een incident met het Feyenoord hoofdgebouw en politie die wapens moest trekken ?
Overginds vind ik ook niet dat een groot deel van de Ajax aanhang zo sympathiek is, ben sowieso tegen geweld en vooral geweld dat met voetbal te maken heeft, slaat nergens op, beetje elkaar de koppen inslaan over een spelletje.
Om voor de ene club te zijn, betekend niet om tegen de andere te zijn, 'Adversaries, not Enemies' oftuel, tegenstanders, niet vijanden.
Om het af te ronden, het balletje rolt zoals het rolt, soms rolt het raar soms rolt het voorspelbaar. Feyenoord verdiend gewonnen, Ajax kan zich beter gaan focussen op het team behouden, het team fit maken en de bestuurlijke chaos oplossen, zorgen dat Ajax het volgend seizoen weer mee kan doen om de titels.
Ik ga geen zinloze discussies aan over mijn post, iedereen voelt wat hij/zij voelt.
Een Ajax Fan