883 +918 -35
Kudos
#37317 (Top 13.5808%)
Kudos/dag | 0.17 |
Kudos/reaguursel | 10.27 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 93 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
883 +918 -35
Kudos
#37317 (Top 13.5808%)
Kudos/dag | 0.17 |
Kudos/reaguursel | 10.27 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 93 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
86
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.02 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 37.2 |
Reacties per reaguursel | 0.03 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 24-10-2010 |
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2018-06-21 16:17:57 door Poepneus op Wat is hier gaande?
Thank you bye bye, come again.
2 kudos 2018-06-21 15:21:41 door Breuert op Wat is hier gaande?
En de HP tweede lijns helpdesk
9 kudos 2016-12-30 21:25:19 door watsmetjou op Japanse sneeuwtrein
Tijdje terug in verdiept, volgens Pro-Rail is er nationaal geen techniek beschikbaar om dit probleem te verhelpen. Je zou zeggen dat 10 Bar perslucht per zoveel wagons een prima oplossing kan bieden.