135 +135 0
Kudos
#72269 (Top 26.3482%)
Kudos/dag | 0.09 |
Kudos/reaguursel | 33.75 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 123 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
135 +135 0
Kudos
#72269 (Top 26.3482%)
Kudos/dag | 0.09 |
Kudos/reaguursel | 33.75 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 123 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
4
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 41.3 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 03-09-2020 |
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2020-09-03 23:45:14 op Machinisten hebben lol op het werk #5
Jij bent echt te dom om te poepen
2 kudos 2020-09-03 23:39:31 op Trein versus vrachtwagen
Er mogen op dat stuk helemaal geen vrachtwagens komen, staat overigens netjes aangegeven met borden.
0 kudos 2020-09-03 23:28:17 op Trein versus vrachtwagen
@Sadomachinist | 03-09-2020 | 23:01: kan de conducteur ook doen ;)
Maar het is geen “standaard protocol” dat de machinist binnen blijft. Al is het wel verstandig als je weet dat een vachtwagen een portaal heeft geraakt en de bovenleiding wellicht rond de trein aan het dansen is.
123 kudos 2020-09-03 20:28:35 op Trein versus vrachtwagen
Je ziet een ongeluk en je gaat i.p.v 112 bellen en kijken iedereen wel ok is filmen en terwijl je dit doet loop je over en door plaats ongeval.
Daarna gooi je het op internet met een ongefundeerde (zelfs ongelofelijk domme) opmerking over de machinist die net betrokken is bij een zwaar ongeval. Overigens heeft de trein van pak hem beet 345 ton (zonder passagiers) een remweg (afhankelijk van de snelheid maar op dat stuk mogen ze 140km/pu) van 600-700 meter.
Ik denk niet dat iemand zich heel veel moet aantrekken van wat jij vind.