DumpStats voor Ronalds98

258 +294 -36

Kudos

#59876 (Top 18.7357%)

Kudos/dag 0.08
Kudos/reaguursel 10.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 47
Minste kudos op 1 reaguursel -12

25

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.8
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 08-04-2017
Eerste reactie op 30-05-2017

Black Friday Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2020-03-22 01:58:50 door Theezak op Belg is truckers zat
Voor een vrachtwagen chauffeur heeft nhalen 0.0 zin, je komt hooguit 3 minuten eerder aan op je locatie.

NL is op zijn best van Maastricht tot Groningen 300 KM lang. Je rijdt 85 KM per uur volgens de wet. Anderen 90.

Laten we zeggen dat je 90 rijdt en iedere ander chauffeur 85. Dat houdt in dat je over de maximale afstand dus 15KM maximaal zou winnen over de hele rit. Omdat je 90 rijdt is dat over 300 KM 3.33 uur ipv als je 85 rijdt doe je er 3.53 uur over. Dit is als je volledig door kan rijden op een rechte weg zonder knooppunten, stoplichten en voorgangers. Noem maar op. Als jij met je vrachtwagen bedenkt om een ander in te gaan halen met 90 terwijl hij 85 rijdt doe je er rustig 1 minuut over om de auto in te halen. Daarmee zorg je op een 2 baansweg voor een opstopping van tenminste 10 a 15 auto;'s per inhaalbeurt. Dat is 1 minuut per auto per inhaalbeurt of wel 10 minuten vertraging voor de luxewagens. Met daarnaast de ergenis. Dit keer de 100 vrachtwagens die een inhaal manoeuvre doen is per luxewagens rustig 10 minuten oponthoudt per ritje terwijl jouw rit van Maastricht tot Groningen er hooguit 3 minuten sneller arriveert. Inhaalverbod op vrachtwagens? Ik zeg ja!