141 +141 0
Kudos
#71615 (Top 25.9976%)
Kudos/dag | 0.06 |
Kudos/reaguursel | 35.25 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 98 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 8 |
141 +141 0
Kudos
#71615 (Top 25.9976%)
Kudos/dag | 0.06 |
Kudos/reaguursel | 35.25 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 98 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 8 |
4
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 79.5 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 09-08-2018 |
Kudoverloop over tijd
98 kudos 2018-09-19 00:53:12 op Special Forces in Afghanistan
Deze video heeft werkelijk alles: Het hele arsenaal wordt gebruikt, van M4s tot aan de Carl Gustav en mortieren, verwondingen, een reddingsactie, klein beetje humor, luchtsteun van helikopters en jets, macho's en het moeilijke contact tussen Amerikaanse en Afghaanse troepen (getuige de vent die achter een raketwerper gaat staan als hij wordt afgevuurd). Facinerend om te zien, en ontzagwekkend hoe relatief kalm ze blijven ookal is dit dagelijkse kost. Mooi kijkje in hoe het in de werkelijkheid gaat ipv gemaakt door Hollywood of de game industrie!
22 kudos 2018-08-09 15:48:14 op Blusheli POV
Dit is een S-64 Skycrane, die hebben geen normale romp,maar bevestigingspunten voor een kraan, containers of in did geval een watertank. Die tank kan meer water bevatten dan een zogeheten bambibucket die je meestal onder helikopters ziet hangen en je kan de hoeveelheid water dat wordt gedropt bepalen. Google maar op Skycrane firefighter\r
13 kudos 2023-11-13 22:44:52 op Bagagemedewerker KLM heeft z'n dag niet
Ik heb een tijdje op Schiphol rondgelopen bij een van de grondafhandelaren. Zowel in de bagagekelder, passage en het platform. In de kelder hadden we stapelrobots die karren konden inladen met bagage, maar ik kan je vertellen dat een mens dit veel sneller en efficiƫnter doet. Je moest die robots echt constant babysitten anders donderde er weer een hele stapel koffers om en kon je de kar alsnog zelf inladen. Containers vullen kon de robot maar tot 75%, de rest (en dus het zwaarste, want het hoogste) moest dus alsnog met de hand. Koffers stapelen in een grote ruimte met een grote robot is dus al waardeloos, dus in een kleine ruimte als een vliegtuig kun je dat helemaal vergeten. Ook gebruikt deze man geen bagageband om de een of andere redenen. Uiteraard is dit gedrag niet goed te praten en ik mag aannemen en hopen dat hij niet meer bij KLM werkt. Mand.
8 kudos 2019-08-06 12:48:25 op Gered worden na vliegtuigcrash
@Lt-Kol Kilgore | 06-08-19 | 11:20: De ingenieurs bij Cirrus Aircraft hebben dat gedaan. De parachute is het unique selling point van dit type vliegtuig