DumpStats voor Remcosmoeder

62 +68 -6

Kudos

#92960 (Top 29.0880%)

Kudos/dag 1.82
Kudos/reaguursel 10.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 50
Minste kudos op 1 reaguursel -4

6

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.18
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 44
Reacties per reaguursel 0.83
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 17-12-2025
Eerste reactie op 22-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-11 09:45:13 door Rugsteker op Straatracen met je maten
@Remcosmoeder; Ik vrees dat het aan jou ligt. Want de openbare weg opeisen als racebaan en willens en wetens anderen meenemen in je egoistische acties is gewoon roekeloos. Dat het "een les is om van te leren" kan je nog uitleggen aan kleine kinderen. Als volwassene heb je die kans gehad...

1 kudos 2026-06-11 08:48:51 door Brammosopdefiets op Straatracen met je maten
Als je zo tekeer gaat op je motor ben je gewoon een moordenaar. Dit zal niet de eerste keer zijn dat ze dit doen doen. Hopelijk geen onschuldige slachtoffers.

18 kudos 2026-06-11 08:40:31 door Brainy op Straatracen met je maten
Ik heb zeker empathie. Voor het onschuldige slachtoffer of slachtoffers in de auto. De motormuizen minachten willens en wetens het leven van anderen. Verwacht dan ook niets anders dan minachting terug.

31 kudos 2026-06-11 08:33:35 door Ch33zus op Straatracen met je maten
Als je totaal geen respect toont voor het leven van je medemens (door zo op de openbare weg te rijden) hoef je ook geen respect van een ander te verwachten.

21 kudos 2026-06-11 08:31:29 door Hola op Straatracen met je maten
Als je net je rijbewijs hebt en je bent rond de 20 jaar snap ik het nog een beetje maar als een volwassen vent als een debiel gaan racen op de openbare weg, ja daar mag je wat mij betreft wel een permanente ban voor ontvangen, want een volgende keer sta jij daar met pech en ben je op zoek naar een veilige plek met je vrouw en kind.