-199 +244 -443
Kudos
#289803 (Top 90.6819%)
| Kudos/dag | -1.26 |
| Kudos/reaguursel | -2.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 71 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -56 |
-199 +244 -443
Kudos
#289803 (Top 90.6819%)
| Kudos/dag | -1.26 |
| Kudos/reaguursel | -2.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 71 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -56 |
78
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.49 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 7.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 17-01-2026 |
| Eerste reactie op | 17-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-56 kudos 2026-06-11 21:15:37 op Binnenbocht pakken
En dat loonslaafje maar met het vingertje wijzen
-54 kudos 2026-05-11 20:17:31 op Hoerenneukert geylt op jonge moppies
Halper is een baas, meeste mensen zijn gewoon jaloers dat ze niet elke dag lekkere wijven kunnen neuken zoals hij. Mijn voorbeeld
-50 kudos 2026-05-29 21:35:54 op RE: Paul de Leeuw over virale video's
Vieze homopedo
-40 kudos 2026-06-02 11:16:47 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
En terecht, die auto staat midden op de weg. Politie doet toch niks dus +1 voor tokkie
-39 kudos 2026-05-21 00:30:04 op Vol moppie neemt ons mee
Ze kwam enkel zo ver omdat de mcdonalds achter de finish lag. Het flesje water heeft ze in z'n geheel opgegeten
-22 kudos 2026-05-11 15:03:48 op KLM-vlucht opgeschrikt door bommelding
Machtig mooie prank, en niet gepakt. Wat een baas
-21 kudos 2026-06-24 22:03:10 op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
Is gewoon dik.
-21 kudos 2026-01-20 14:44:56 op "Zwarte dag voor PVV", reageert Wilders
Ach die linkse woke deugers heb je toch niet nodig geertje
-16 kudos 2026-05-11 20:05:27 op De Twin Towers staan nog
Prachtig was dat inderdaad
-16 kudos 2026-06-08 11:21:06 op Lekker
Jaja en nou 1234567 dan zijn we onder de indruk
-14 kudos 2026-06-16 23:15:53 op Viespeuk drinkt asbak
Opperkankerkneus
-12 kudos 2026-06-21 12:11:40 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Ouwe baas
-11 kudos 2026-06-17 18:41:19 op Roestig roestig!
Ach volkert is ook lekker vrij dus waarom niet
-11 kudos 2026-05-16 20:13:40 op WTF! Auto ploegt door voetgangers in Modena, Italië
Hij had gewoon voorrang
-10 kudos 2026-06-05 19:39:59 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Alleen betacuckslaafjes werken tot pensioen. Beter een tonnetje sparen en naar Azië verhuizen
-9 kudos 2026-01-18 15:33:13 op Probleempje op pad
Boeien dan luister je er toch niet naar
-8 kudos 2026-01-27 01:19:43 op Je moet hier dus naar beneden om bij het...
Hagechinees
-6 kudos 2026-06-09 14:17:37 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Ik zie niks illegaals
-6 kudos 2026-06-21 22:04:20 op We zijn voor Turkije
Ze hebben een iets te grote zak opengetrokken
-5 kudos 2026-06-09 11:57:37 op Slalommen op de snelweg
@Dikke Fappert | 09-06-26 | 10:53: dat doen natuurlijk alleen hielenlikkende staatsslaafjes
-4 kudos 2026-01-19 19:17:44 op De brief die Trump schreef aan de Noorse minister-president Jonas Gahr Støre
Hij wil gewoon Epstein eiland 2.0 maken, grootser dan ooit. Gun die man ook wat
-3 kudos 2026-06-05 01:15:55 op Met je blote reet in de trein staan
@Plankveurdekop | 04-06-26 | 23:34: Ja21
-2 kudos 2026-06-08 00:57:48 op Plop Kop
Hiervoor kom ik naar dumpert
-2 kudos 2026-06-08 21:42:12 op Lekker
@Ultimoose | 08-06-26 | 12:51: kankerdebiel
-2 kudos 2026-01-18 17:48:38 op Racecoureur te laat voor de kerk
Hij hoeft sowieso niks. Of zitten er kaboutertjes op het gaspedaal die hem 180 laten rijden?
-1 kudos 2026-01-23 15:47:31 op Haha mist, tijd om in te halen
Hijs fijn
-1 kudos 2026-05-12 15:27:10 op Hey een tankstation
Relnicht
-1 kudos 2026-06-14 23:02:57 op Opstelling Oranje tegen Japan
Kalen
0 kudos 2026-05-26 23:52:56 op Boer Hermsen pakt de snelweg
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-27 11:18:56 op Boa huisbezoek
Het blijven toch de grootste hielenlikkertjes
0 kudos 2026-05-29 12:47:25 op Hommeles in de lift
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-29 21:42:57 op Bijna je koppie kwijt
Hij deed het voor Gentstudent
0 kudos 2026-05-31 12:53:52 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-17 22:55:06 op Bijlmer rappers flexen met Glock voorzien van Glock switches
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-19 17:39:11 op Nog even gauw voor de metro langs rennen
Net mis, jammer nou
0 kudos 2026-01-18 23:40:07 op Beslissende penalty Africa Cup
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-22 17:58:34 op Nederlandert versus heuvel
Shitting peugeot!!
0 kudos 2026-01-23 15:48:50 op Ik moet helemaal niks
@Grondgebondezoogdier | 23-01-26 | 15:18: Uitkeringen afschaffen en dakloos zijn bestraffen met uitzetting. Ben je zo van beide af
0 kudos 2026-01-24 16:37:16 op Twee vriendelijke mannetjes in het verkeer
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-22 21:40:32 op Vrachtwagen vast op spoorwegovergang in India
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-26 14:27:38 op Wielrenner let even niet op
@WieWilWat | 26-01-26 | 14:04: Als je geen dashcam hebt wel
0 kudos 2026-01-27 19:22:28 op Je moet hier dus naar beneden om bij het...
@Kazoop | 27-01-26 | 01:36: Allemaal hetzelfde
0 kudos 2026-01-29 16:14:05 op Duitser duitst Duitse politie de moeder
Apenlanden
0 kudos 2026-05-22 16:36:52 op Hey, ik ben hier in de bergen
Hij slacht zichzelf alvast voor je, wat een service! Eetsmakelijk
0 kudos 2026-05-22 23:48:26 op Chinese lijm is niet geschikt
Ach gratis debadging
0 kudos 2026-05-20 19:40:53 op Check deze ouleh eh patron
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-24 10:49:14 op Daar gaat je fiets
@Daarzegjemewat | 23-06-26 | 18:57: kankerlijer
0 kudos 2026-06-23 14:12:43 op Niet de meeuwen voeren!
Natuurlijke selectie, el Cabron zit ook gewoon ergens in de voedselketen
1 kudos 2026-01-20 16:29:19 op Lekker gewerkt door de autopiloot
Deze chips krijg je als je lest bij Sait cinar
1 kudos 2026-05-31 21:07:25 op Rondjes rijen in Rotterdam
En een voorgedraaide gruisjoint roken