-14 +7 -21
Kudos
#246939 (Top 89.6434%)
Kudos/dag | -0.01 |
Kudos/reaguursel | -0.78 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 4 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -9 |
-14 +7 -21
Kudos
#246939 (Top 89.6434%)
Kudos/dag | -0.01 |
Kudos/reaguursel | -0.78 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 4 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -9 |
18
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 93.3 |
Reacties per reaguursel | 0.5 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 08-09-2018 |
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2019-01-04 18:04:18 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
Wat zijn er toch veel mensen die niks van deze rassen af weten. Dit is geen pit bull. Mensen gaan al fout bij het schrijven van de pit bull ook al is mijn Nederlands ook niet al te best maar weet gelukkig wel hoe ik pit bull moet schrijven. Ik kan niet helemaal zien of het om een Bully of een Amstaff gaat. Maar dit is duidelijk geen pit bull terriër. Een echte pit bull zal nooit mensen bijten tenzij het hem geleerd is. Vaak worden Amstaffs, staffordshire bull terriërs, am bulls, bull terriërs, bull's pit bulls genoemd maar het zijn allemaal andere rassen. Ze zijn allemaal we begonnen met een old English white Terriër sn een bull type hond. Maar uit deze 2 hebben ze allemaal andere rassen gekweekt. Er zijn maar 400 tot 450 echte Amerikaanse Pit Bull Terriërs in Nederland. Meer zijn er niet. Maar de media en onwetende mensen noemen alles een pit bull. Voorbeeld de Hulk van dog Dynasty zou een pit bull moeten zijn. Ga terug 20 jaar in de bloedlijn er er zit geen 1 druppel apbt in. Dan Amstaffs zouden vechthonden zijn, zijn ze niet het zijn show honden die wel lijken op een pit bull terriër maar een eigen stamboom heeft en daarin word niet vermeld dat het een pit bull is. Vroeger moest elk gevecht in de pits worden geregistreerd binnen een week moest er een verslag zijn van het gevecht bij het UKC. Wel hebben ze met de staffordshire bull terriër gevochten. Zelf vind ik het een schande dat de pit bull steeds in een verkeerd daglicht word gezet.
2 kudos 2019-01-04 18:17:54 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
Zeker geen boek gelezen en er nog nooit een verzorgd maar wel een mening hebben haha zegt meer over jou...
1 kudos 2018-09-08 15:24:36 op Pitbull valt hond aan
Je kan niet eens een echte pit bull terrier aanwijzen. Dus zou lekker naar een sport school gaan om die agressie er uit te halen en daarna even naar een psyg gaan wat helemaal goed in die boven kamer ben je niet...
0 kudos 2018-09-08 15:30:01 op Pitbull valt hond aan
Kut mensen bedoel je... Want die zijn die het doen.
0 kudos 2018-09-08 15:36:42 op Pitbull valt hond aan
1 je schrijft pittbull en het is Pit Bull. 2 wat nou tokkie honden er zijn maar 400 tot 450 echte Pit Bulls in Nederland en die mensen weten wat ze hebben en die zullen ze nooit los laten puur omdat ze weten wat ze hebben. En dat zijn juist geen tokkies zoals jij ze noemt. Het zijn vaak mensen met een andere ras of ver doorgekruist en totaal geen vol bloed Pit Bull Terriërs. Maar ja veel mensen oordelen maar hebben geen boek gelezen en zich verdiept in bepaalde rassen.
0 kudos 2018-09-08 15:28:13 op Pitbull valt hond aan
He hé eindelijk iemand die het snapt
0 kudos 2018-09-08 15:32:12 op Pitbull valt hond aan
Helemaal mee eens. Maar niemand heeft gezien wat er vooraf is gegaan alleen maar een moment opname. Wat als die kleine hond de bully al tijden treiterd. Dan als nog zou het de schuld van de eigenaar zijn van de bully omdat die zich graag stoer voelt met een hond die een beetje op een Amerikaanse Pit Bull Terriër lijkt.
0 kudos 2019-01-04 18:21:28 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
En jij komt niet uit een ei.. Hersenloze reactie... Nog nooit zo'n ras hebben verzorgd maar wel een mening hebben... Dat is nog erger dan een tokkie... Betrouwbaarste hond die je kan hebben maar als je ze niet goed opvoed en er niks van af weet kan het fout gaan. Lezen leren nadenken en dat een keer of 10 en zo'n ras hebben gehad dan kan je oordelen en als het dan fout gaat ligt het nog steeds bij jou of de gene die ze verzorgen mag..
0 kudos 2019-01-04 18:27:20 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
Zegt niks training vanaf 1974.. Ken genoeg mensen die ook zolang honden trainen maar een pit bull ohh dat kan niet. Maar ben het wel met je eens dat ze betrouwbaarder zijn dan de meeste andere rassen. En heb je een echte met een adba stamboom of is het een neppe met een ukc...
0 kudos 2019-01-04 18:31:14 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
@ sbas. Nou herders, labradors, teckels en bouviers zijn honden waar veel meer bijt incidenten mee zijn maar worden niet gemeld en mocht het gemeld worden zie je in de kranten een kop staan met pit bull bijt wederom. Niet wetend dat er maar 400 tot 450 echte Pit Bulls in Nederland zijn. En die mensen weten wat ze hebben en weten hoe ze daar mee moeten omgaan. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat ze een pit bull hebben maar totaal een ander ras hebben.
0 kudos 2018-09-08 15:41:21 op Pitbull valt hond aan
Een pit bull weegt geen 40kg en als de hond dat wel weegt is het een ander ras. Een pit bull weegt tussen de 17kg en 21 ongeveer soms iets meer maar veel meer niet. Mensen zouden eens meer moeten leren over het ras en rassen die er op lijken. Er zijn maar 400 tot 450 echte Pit Bulls in Nederland en niet meer de mensen die ze hebben weten wat ze hebben en die laten ze niet loslopen. Omdat deze mensen elke keer de sjaak zijn als er weer iets gebeurd met een hond die op een Pit Bull lijkt.
0 kudos 2018-09-08 15:25:36 op Pitbull valt hond aan
Je weet niet eens waar je het over hebt net zoals de eigenaar van de hond dus zoveel verschillen jullie niet.
0 kudos 2018-09-08 15:27:49 op Pitbull valt hond aan
Ben het met je eens... En niemand weet de voor geschiedenis van wat er gebeurd is van te voren we zien alleen dat een Bully een kleine hond aanvalt. Ik denk dan wat is ervoor gebeurd.
-1 kudos 2019-01-04 18:22:55 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
Ligt niet aan het ras hond ligt aan de onwetende mens en van die onwetende mensen wil ik er minder van.
-3 kudos 2019-01-04 18:24:25 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
En jij komt zeker uit het jaar kruik en zit op de eerste rij van de kerk... Als we dan toch vooroordelen hebben.
-4 kudos 2018-09-08 15:12:22 op Pitbull valt hond aan
Je bent niet goed... Domme mensen zouden ze moeten laten uitsterven. De Pit Bull is een heel goed ras. Het zijn de andere rassen die op Pit Bulls lijken. Mensen willen een bepaald soort hond maar weten totaal niet waar ze aan beginnen. Maar willen toch een stoere hond dan gaat het fout en wil krijgt de schuld de Pit Bull. Lees eens boeken van 1900 en leer het ras en je zal verbaast zijn. Oordelen om wat iemand anders zegt of de media heb je niks aan. En de mensen die een Pit Bull hebben weten wat ze hebben en die laten ze niet los ik durf te wedden dat er 90% als niet meer een echte Pit Bull kan aanwijzen als niet meer. In Nederland zijn er maar 400 tot 450 meer niet. Andere zijn allemaal bully's of staffords of andere honden die lijken op een Pit Bull. Mensen zouden zich moeten inlezen studeren denken en als ze dan zeker zijn over het ras wat ze willen verzorgen dan pas een hond aanschaffen. Zelf heb ik een Amstaff dus geen Pit Bull en die is goed met alles puur omdat ik er goed over na heb gedacht en er veel tijd in stop wat met deze honden moet.
-4 kudos 2019-01-04 18:16:58 op Pitbulls zijn dodelijk gevaarlijk
BTW wel een leuk filmpje.. Zelf zou ik zeggen beste rassen ooit. En nog even terug te komen want kon niet meer schrijven. Bij het UKC hoef je niet meer te komen want de Hulk heeft ook een stamboom van een Amerikaanse Pit Bull Terriër gekregen terwijl het een kruising is met een mastiff. Als je er een met een ADBA stamboom hebt weet je zeker dat het om een echte gaat. Dan nog eventjes de red nose blue nose en purple nose. Die pit bulls bestaan ook niet. Het is een pit bull met een rode of een blauwe neus. En dan de bijt incidenten gebeuren vaak met de verwante rassen die op een pit bull lijken en puur omdat tegenwoordig iedereen een hond wil die op een pit bull lijkt waardoor je er dus meer van hebt. Maar mensen willen niet eerst uitzoeken of de hond wel bij hun past. En dan gaat het fout en ligt het aan de hond. Nee het ligt bij onwetende mensen die niet weten waar ze aan beginnen. Mensen zouden eerst een paar rassen moeten uitkiezen dan zich goed inlezen en dan een keuze moeten maken of de hond wel bij je past en anders moeten ze naar de intertoys gaan om een knuffel er van te kopen. Zodat het niet fout kan gaan. En ben je die zat kan je hem weg gooien of weg geven. 😉
-9 kudos 2018-09-08 15:03:20 op Pitbull valt hond aan
1 het is geen Pit Bull... Een Pit Bull is kleiner en minder gewicht. 2 eigenaar had deze hond aan de lijn moeten hebben als het een stafford bully zijn heel goed met mensen maar ze zijn gemaakt voor honden gevechten en zit dus in de gene en moet je goed socialiseren wil je dat ze goed met andere dieren over weg kunnen en dan nog moet je altijd voorzichtig blijven . 3 wij allemaal weten niet wat er vooraf is gegaan. Wat als dit kleine hondje de andere hond steeds vanaf kleins af aan heeft getreiterd dan kan je dit verwachten heeft niks met ras te maken. 4 mensen en vooral de media zou zich eerst eens goed moeten inlezen of Pit Bulls en verwanten voordat ze weer de Pit Bull Terriër slecht in het daglicht zetten. 5 op de video is een bully en geen Pit Bull Terriër zijn totaal verschillende rassen ook al komen ze beide uit de bulldog en de white terriër. Ik ben er mee eens dat de eigenaar niet zulke rassen moet hebben puur omdat hij niet weet hoe er mee om te gaan. Een echte Amerikaanse Pit Bull Terriër heb je er niet veel van en de mensen die ze hebben weten wat ze hebben en laten die echt niet los lopen puur omdat ze weten wat ze in huis hebben. En die gaan ze zeker niet mixen met andere rassen. Mensen zouden zich meer moeten verdiepen voordat ze wat onzin gaan uitkramen. De Apbt is een heel goed ras zeker voor mensen totaal niet agressief dan naar andere dieren en nogmaals dat zit in hun genen. Maar alstublieft hou een op de Pit Bull in een verkeerd daglicht te stoppen.