DumpStats voor Pannekoek25

7,683 +8097 -414

Kudos

#9685 (Top 3.0305%)

Kudos/dag 2.82
Kudos/reaguursel 35.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 748
Minste kudos op 1 reaguursel -58

216

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 14.3
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 08-01-2019
Eerste reactie op 08-01-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-20 13:38:56 op Amerikanen doen Nederland na
Kabbelend-kontwater: ze zijn alleen goed met pc's en kunnen goed films maken. Verder is kunnen ze bijzonder weinig

30 kudos 2026-06-20 09:06:28 op Hij zegt BAMMM
Ik hoor vooral veel overdreven geschreeuw

3 kudos 2026-06-16 12:19:50 op Schotse kilten in aantocht
@buitenboordlongen90: wel mooi als men met percentages gaat gooien vanuit een onderbuikgevoel. Of heb je daadwerkelijk onderbouwde cijfers?

2 kudos 2026-06-11 21:18:10 op Samenvatting uit Belfast
En als de emmer vol is ga je maar je hele land afbreken? Lekker doordacht. Dat is altijd de oplossing.....

14 kudos 2026-06-11 17:13:23 op UEFA trolt FIFA
StevenQ: ben benieuwd hoe die het dan bij de Formule 1 gaat doen. Aparte keuze

5 kudos 2026-05-31 19:22:15 op Die heeft ie nooit
Aandachtsspanne van de jeugd is max 10 seconden.

-2 kudos 2026-05-31 17:24:20 op Ondertussen in Spanje
@spellinghamer: jij bent zeker heel gezellig op feestjes?

15 kudos 2026-05-12 18:29:20 op Lekker smikkelen
@darkracer95: je weet dat steak tartaar rauw vlees is?

13 kudos 2026-04-30 11:04:31 op Wannabe influencertje is boos
Ik denk dat de uploader zich vooral stoort aan de misinformatie die deze influencer de wereld in gooit. Dat maakt de wereld niet beter, er zijn nu meer complotdenkers dan ooit. Omdat er zoveel mensen geld aan verdienen. Wat dragen zij bij aan deze wereld? Alleen maar verdeeldheid. Dus ja ik snap de uploader wel.

-3 kudos 2026-04-25 11:31:34 op Morse tool
Mooi! Nu nog een usecase

12 kudos 2026-04-10 10:54:48 op Du musst saufen
Dit is nou een standaard drinker

35 kudos 2026-04-10 09:30:25 op Ze verbaast zich
Dit soort mensen denken dat je je tijd alleen maar nuttig kan besteden als je geld verdiend. Ze hebben geen idee hoe ze zichzelf moeten vermaken.

16 kudos 2026-04-09 20:25:45 op Ook een sfeervolle tuin?
@harrydeboswachter: ik dacht dat je van de natuur hield gezien je naam. Veel geluk als het keihard regent en het water niet weg kan ....

27 kudos 2026-04-04 13:51:59 op Nuchtere boeren over het paasvuur
@hunnebedbouwer wie zegt dat ik links ben? Vind sowieso dat men met links of rechts smijt echt debiel. Je plaatst iemand direct in een hokje. Nergens voor nodig. Ik constateer gewoon iets, men praat elkaar altijd na als het om dit soort zaken gaat.

176 kudos 2026-04-04 13:37:28 op Nuchtere boeren over het paasvuur
Toch wel grappig dat altijd links de schuld krijgt. Het laatste volledig linkse kabinet was in 1977. Daarna zijn er heel soms wel eens linkse partijen geweest die hebben mee gereageerd. Maar dat is sporadisch. Dus hoe kan dit ooit de schuld van links zijn geweest? Men zit echt de schuldige in de verkeerde hoek te zoeken.

16 kudos 2026-03-27 12:10:05 op Schaduwtetten
@conkertheking niet liegen nu, je hebt zelf ook een beetje manboobs.

-2 kudos 2026-03-26 00:19:19 op Benzine, hoe waren de jaren 90?
@mr. Reance: die 1,16 euro was het gemiddelde in 2002. Om het dan eerlijk te houden pakken we ook het gemiddelde van 2026. Dat is 2,03. Dan komen we op 23.645 liter. Dan verschilt het ineens niet zoveel meer. Dat vergeet men erbij te vermelden.

9 kudos 2026-03-25 12:14:01 op Benzine, hoe waren de jaren 90?
Het modaal inkomen lag toen op 28.000 euro en nu op 48.000 euro. Dat soort dingen vergeet men dat altijd te vermelden...

22 kudos 2026-03-12 16:52:36 op Oepsiewoepsie!
In de rest van het artikel staat duidelijk dat dit kanon bedoeld is om schepen uit te schakelen. Echter is die op deze missie niet nodig. Aangezien het hier om het verdedigen van het luchtruim gaat. Als de poster gewoon het hele bericht had gelezen dan was deze post onnodig geweest.

47 kudos 2026-03-10 08:16:46 op Geen nummer geregeld op de date
Misschien even de heel date terugkijken. Hij was de hele tijd enorm vol van zichzelf. En "even goede vrienden" is gewoon een spreekwoord. Wat hier niemand lijkt te begrijpen. Context is belangrijk.

6 kudos 2026-02-18 11:41:40 op Mooi land, Nederland
Links tuig? Links is niet eens aan de macht. Al jaren niet. Het komt toch echt van de midden en rechtse partijen vandaan....

-23 kudos 2026-02-18 11:18:54 op Mooi land, Nederland
Telkens konden beleggers enorm veel geld verdienen en bijna geen belasting betalen. En nu ineens kapitalisme de schuld geven? Nee het trucje om weinig belasting te betalen is nu om zeep geholpen en men is daar boos over. Ze vinden vast weer een andere manier om geen belasting te betalen.

11 kudos 2026-02-10 09:43:39 op Ik ga goed gooien
En nu gaan ze het in bed weer goed maken

21 kudos 2026-02-07 12:51:54 op Met gestrekt been
@RWOO: er is in Nederland geen enkele partij die links-conservatief is. Het zijn voornamelijk de rechtse partijen die conservatief zijn. Alle linkse partijen zijn progressief, de mate van progressiviteit verscheelt per partij.

3 kudos 2025-12-12 16:08:51 op Jochies zijn klaar met boodschappen
Wat een schijnheiligheid hier zeg, net alsof iedereen hier nooit een keer wat heeft gedaan toen die jong was. Of zijn jullie allemaal op zolder geboren en daar nooit vanaf gekomen? Het is nu vooral dat alles gefilmd werd, vroeger wist niemand het....

-7 kudos 2025-11-30 15:41:00 op Meneer zegt nee tegen het AC
@laatsteaccount: het is geen gevoel. Alleen je gaat uit van je eigen ervaring. Dat is vooral N=1. Weinig onderbouwing dus...