9 +239 -230
Kudos
#142267 (Top 44.5166%)
| Kudos/dag | 0 |
| Kudos/reaguursel | 0.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 71 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -217 |
9 +239 -230
Kudos
#142267 (Top 44.5166%)
| Kudos/dag | 0 |
| Kudos/reaguursel | 0.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 71 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -217 |
25
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 33.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 12-05-2012 |
| Eerste reactie op | 12-05-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-217 kudos 2022-02-26 23:32:47 op Anonhackertjes gaan door
gaan ze volgende keer hetzelfde doen als USA een land illegaal binnenvalt?
-9 kudos 2013-10-23 10:36:07 op Bier drinken in Siberië
Heb het in belgië ook een keer voorgehad, toen heb ik verwarming boven het bier moeten zetten om dat het bevroor nadat het een minuut open was.., was toen -21gr C
-2 kudos 2015-04-02 19:19:19 op Klooien met de tazer
Fake!
Jullie zijn nog dommer dan de gangsta uit het filmpje.
-2 kudos 2012-09-30 16:04:46 op Glock 22 onder water
Andreas B.
iedereen weet toch dat kogelhulzen drijven :P
0 kudos 2012-05-16 00:03:00 op Kijk en leer
en dan vragen mensen zich af waar al die miljoenen dollars vandaan komen als een presidentskandidaat wil adverteren en wil stemmen ronselen..
hier in europa is het niet anders hoor,
waarom wordt drugs verboden? waarom is Stevia ooit verboden geweest? ....
de rijken worden altijd rijker en rijker, en hier valt bijna niets aan te doen hoor, want om dit te veranderen moeten de mensen die betaald worden dit veranderen.
0 kudos 2015-02-27 01:33:59 op Middeleeuws tuig
ik ben tegen kernwapens, laten we ze allemaal ontploffen in syrië en buurlanden, 2 problemen opgelost.
0 kudos 2014-07-17 16:18:15 op Kritiek hebben op Freepalestina.
zijn FB is gewoon te vinden hoor. maar hij lijkt niet in nederland te wonen
0 kudos 2026-06-20 09:57:38 op Daar komt de politie aan!
geniaal gedaan ook.
0 kudos 2012-05-29 12:28:55 op Vuilniscontainer heeft geen zin in zuiplap
1 megapixel? weet je wel wat 1 megapixel is?
liever een 1megapixel camera dan een 10megapixel telefoon..
1 kudos 2016-08-06 12:52:34 op Battlebots: gevreesd wapen faalt!
Kenny Florian +1
2 kudos 2023-06-26 15:02:51 op Zakkenrollers gepakt op Utrecht Centraal
beetje zielig hoe makkelijk een agent in burger deze zakkenrollers zouden kunnen aanpakken. maar wel uren lang naast de weg staan om wat werkende burgers extra belasting op te leggen.
3 kudos 2016-08-12 02:55:52 op Mike Tyson heeft zelfspot
ja, vliegtuigmaatschappijen misplaatsen wel vaker tatoo's
4 kudos 2024-03-23 15:17:36 op Meneer is het niet eens met aanhouding
een tazer is niet zonder gevaar. dat hoort niet in de handen thuis van opzichters.
5 kudos 2017-06-04 06:54:31 op Dumpert Muziek
2ManyCello's
5 kudos 2012-05-12 13:48:33 op Veilig verkeer dingetje
zonder gordel doet je airbag niets, je vliegt er gewoon door, het filmpje is niet helemaal correct, als je zo een crash hebt, dan raakt je hoofd de airbag heus wel, de airbag dient er niet voor dat je niet te ver komt, maar enkel zodat je hoofd zo trager afremt, zodat je hersenpan niet te veel beweegt.
de hersenpan beschadigt vooral als je hoofd weer naar achter beweegt, want dan komt de hersenpan van helemaal vooraan je schedel naar achter geschoten..
Gordel om, en een auto kopen met Airbags.. ook je Hoofdsteun goed afstellen is cruciaal voor de overlevingskansen..
ohja, en niet crashen, dat verhoogt je overlevingskansen een klein beetje... :)
6 kudos 2016-04-27 18:13:29 op Klusmeisje op de ladder
Ook handig op een gladde vloer een een ongezekerde ladder te plaatsen
Elf In Een Dozijn | 27-04-16 @ 11:51
hoe ga jij deze ladder zekeren dan?
wsl weet je niet eens dat het echte probleem de hoek is, en niet de vloer.
#Dumpertknowledge
7 kudos 2014-08-08 23:48:03 op Eerste Ebola-patiënt komt aan in Spanje
als je als westerling besmet geraakt, dan mag je toch hopen dat je gerepatrieerd word. verder zijn 90% van alle comments hier overdreven. ebola is niet zo gevaarlijk als jullie stellen. anders hadden we in het westen hier al veel eerder last van gehad.
de maatregelen die genomen worden daar zijn ook extreem, maar ja, waarom zou je risico nemen.
we leven toch met teveel op deze planeet, het zou niet slecht zijn als er 30 procent minder mensen op de wereld waren. maar dat is een andere discussie
8 kudos 2012-06-24 00:45:39 op Een vrachtwagen starten in India
dit is perfect mogelijk: enkele voorbeelden..
de startmotor is stuk, er werkt maar 1 wikkeling, door de kleine beweging zal de startmotor makkelijker kunnen ronddraaien, en eens hij ronddraait is de wikkeling sterk genoeg om de motor aan de zwengelen.
veel grote vrachtwagens hebben een extra kleine versnelling, daardoor is het misschien makkelijk om deze op deze manier aan te draaiien...
iedereen die denkt dat dit onmogelijk is, moet eens kijken hoe ze in de jaren dertig de autos startten...
8 kudos 2012-06-25 09:12:47 op Irritant kudtventje wil vechten met skaters
Bjobbel, idd, zeker tegen zo een jong gastje moet je je gewoon volwassen gedragen. iemand die zo jong is kan je niet zomaar gaan lappen geven.. ik zou wel de oudere gast gewoon neerknuppelen voor het enablen van deze jongen, aansporen tot zulk gedrag moet hard aangepakt worden!
11 kudos 2016-08-04 08:09:58 op Stop met vloggen!
over 2 jaar zal ik haar doen
harrydeboom | 03-08-16 @ 16:23 | + 2346
waar moet ik d'r afzetten?
14 kudos 2024-01-21 02:46:38 op Streamert met vorken vs broodroosters
@Boomschorspiraat | 21-01-24 | 01:07: ik denk dat jij terug naar school moet. aardlekschakelaars werken niet als jij de verbruiker bent.
16 kudos 2012-07-25 15:22:31 op Heb je niet zo'n hamertje in de auto?
ik vind het echt opmerkelijk hoe weinig mensen de gevaren van een zinkende auto niet zien, het duurt enormlang eer dat je auto tot op de bodem geraakt. je krijgt je deur niet open als je auto vol lucht zit, en je volledig onder het wateroppervlak zit.
je hebt echt wel de tijd om dit truckje uit te halen als je aan het zinken bent, natuurlijk moet je er ook aan denken om het daandwerkelijk te doen.
mensen ga echt eens kijken welke stappen je moet ondernemen als je met je auto in het water rijdt, want als je de verkeerde keuze maakt, dan ben je gewoon dood!
19 kudos 2023-09-10 20:31:03 op Oprah is stom
@plzDont | 10-09-2023 | 18:46:
bedrijven doneren zelf ook wel. maar ze kunnen het bedrag dat ze gedoneerd hebben inbrengen als kost. op die manier moeten ze minder belastingen betalen op de winsten die ze hebben gemaakt.
59 kudos 2012-05-29 11:00:34 op Freediver doet 33m
@a dekwaad: heavy steel balls are heavy
71 kudos 2015-02-27 01:12:25 op Techneut in de bocht
@j3r03ntj3: @mafkees_Deluxe is juist
de schakelaars staan beiden in paralel, en samen paralel met het stopcontact.
deze drie staan in serie met de lamp.
De fohn staat dus in serie met de lamp. maar ook paralel met de 2 schakelaars.
wie dit niet snapt, kan beter geen binnenhuisinstallatie aanleggen
dit is trouwens ook niet gevaarlijk.