DumpStats voor Oudaaccountvergeten

2,759 +3370 -611

Kudos

#21034 (Top 6.5817%)

Kudos/dag 1.76
Kudos/reaguursel 22.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 1102
Minste kudos op 1 reaguursel -180

120

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 6.7
Reacties per reaguursel 0.58
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 22-02-2022
Eerste reactie op 07-03-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-19 18:46:37 op BMW van 30 K naar de kleaute
Remmen in de bocht.. Dat is het eerste waar ze je voor waarschuwen als je begint met lessen..

-26 kudos 2026-06-12 18:24:06 op Voor en na de operatie
Misschien niet generaties je broers en zussen neuken... kill with fire

39 kudos 2026-06-09 20:58:53 op De buurman is er klaar mee
Beetje olie eronder gooien en dat melden. Is een mileudelict en dan is ie zo weg.

10 kudos 2026-05-26 18:25:34 op 180cc Hok Zip a mattie!
Zijn ze eens een keer op het circuit zijn de reaguurders nog aan het zeuren... Het ligt dus aan jullie?

-35 kudos 2026-04-29 18:11:31 op Waterpolo
Maagd snooyer

-1 kudos 2026-04-16 17:30:34 op Lekker hard op de dijk
@kartoffeljungen | 16-04-26 | 16:22: Wat nou geluk? Je kunt 100+ meter vooruit kijken .. Het lijkt verder alsof jij een saaie jeugd hebt gehad. Jij zat vroeger waarschijnlijk met je bureautje tegen die van de leraar.

-1 kudos 2026-04-13 18:52:57 op Autobanden
Gore moslim ogen..

-5 kudos 2026-04-13 18:50:24 op Meisje in de keuken
dikke tieten. +2 generieke kutkop. -1 next

-17 kudos 2026-04-13 18:48:24 op EHBG
Het gaat mij om het principe. Duw mij aub die lbgflikkah niet door de strot.

5 kudos 2022-10-20 13:44:32 op Lekker sporten
Nu wil ik ook zo'n aziaatje

66 kudos 2022-10-18 13:58:36 op Wadafukman!!
Praat normaal nerd

31 kudos 2022-10-16 13:24:04 op Engelsman is er klaar mee
Ik snap het nut van dit soort "protesten" niet... Het zelfde als die mutsen wat die tomatensoep tegen dat schilderij hadden gemieterd paar dagen terug..

-3 kudos 2022-10-15 16:25:39 op Rennen, rennen, rennen.
@Dirk-teur | 15-10-2022 | 16:24: Het overdreven gedrag wat deze mensen altijd vertonen.

7 kudos 2022-10-13 19:44:42 op Zware crash
Buiten spelen +1

8 kudos 2022-10-13 16:19:59 op 1 tegen 15
wat een kenkah lijers

4 kudos 2022-10-11 00:20:10 op Bommen boven Kiev
@Coldy | 10-10-2022 | 22:54: jij bent af

26 kudos 2022-10-10 20:40:43 op Bommen boven Kiev
Wat hoop ik van harte dat Putin ooit aan een vieze ziekte sterft. Wat een vieze hond.