DumpStats voor OttO1916 👶

167 +245 -78

Kudos

#69776 (Top 21.8335%)

Kudos/dag 5.39
Kudos/reaguursel 2.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 40
Minste kudos op 1 reaguursel -18

74

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.39
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.14
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 22-05-2026
Eerste reactie op 23-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-18 kudos 2026-05-31 18:16:02 op Motorrijdert doet dansje
Lekker, met 30graden in nauwsluitend leer. Meer wat voor de Pride.

-7 kudos 2026-06-07 21:43:42 op Ik maak me onzichtbaar
Dan moet het wel AI zijn. Niet bruikbaar als bewijsmateriaal.

-7 kudos 2026-06-05 14:47:32 op Ben je lekker aan het maaien
Die zijn het binnen een week vergeten en maken wel weer een nieuwe. En je houdt er toch een mooi huisdier voor de kids aan over?

-6 kudos 2026-06-02 13:04:50 op Klaar met het internet
Zou het niet kunnen dat ik deze vraag juist uitgelokt hebt? En U er in getrapt bent. (Heeft?)

-4 kudos 2026-05-30 12:16:54 op Oekraïense drone pakt Russische vrachtwagen
Het waren anders wel die Duitsers die al die jaren geleden de Russen tegen probeerden te houden. Enig respect is achteraf gezien wel op zijn plaats.

-2 kudos 2026-05-30 13:27:28 op Even Mama appen
Dat is weer een mierendader

-2 kudos 2026-06-03 19:40:11 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Geweldig land en volk. Altijd collectief dankbaar en blij, en er valt geen onvertogen woord en er is dissonantie te horen. Begrijpelijk dat de machthebbers hier dergelijke berichtgeving willen tegenhouden. Bij hun speelt afgunst en onkunde.

-2 kudos 2026-06-09 22:04:49 op De buurman is er klaar mee
De Noordwijkerhoutse Sjoel Bund timmert al jaaren succesvol aan de weg. Of doelt U op de ijsglijderts welke dat Koninklijke er zo nodig voor moesten hebben?

-1 kudos 2026-06-15 08:12:19 op WK? Wat is dat?
Ik dacht dat die kale zou zeggen "dat gaan we vieren". Maar na 1 minuut gestopt met wachten, duurde veel te lang.

-1 kudos 2026-06-04 09:36:30 op Hello ladies
Ligt daar een draad/kabel in het gras?

0 kudos 2026-06-10 18:39:42 op Mama appelsapYe
Dat mag, hij mag best iets/iemand/groep haten. En hij mag dat ook uiten zolang hij niet tot geweld oproept.

0 kudos 2026-05-29 11:52:51 op Mountainbiken met je hond
Begrijpelijk. Zo'n shock moment of trauma verdring je gewoon. De volgende dag dezelfde route nemen is heel aannemelijk. Van die beer had ik het niet verwacht. Leermomentje gemist.

0 kudos 2026-06-04 09:43:13 op snoek laat zichzelf los
Met een aangepast konijnenhaakje doet het geen pijn hoor. Daarbij nog nooit een konijn horen schreeuwen. Geef die beesten nou niet meer aandacht en medelijden dan ze verdienen. Menig konijn is een etterbakje.

0 kudos 2026-06-24 09:44:00 op Hond uitlaten in Amsterdam
Normaliter excuses. Maar haar zwakte en kwetsbaarheid geeft haar vrijstelling hiervoor.

0 kudos 2026-05-26 13:21:09 op Voetbal is liefde
Totaal onschuldig sfeer maken, noemen ze dat. En het volk dat geen stennis schopt joelt en schreeuwt zich de longen uit het lijf. Fijn intelligent en gecultiveerd volk…

0 kudos 2026-05-26 11:35:40 op Doe maar een sprongetje
Dat zijn toch die kleine prik- en zuigbeestje die je net nog kan zien

0 kudos 2026-06-06 09:52:10 op Die airco MOET er komen
Super schoon gebouw. En her en der afwijkende kozijnen. Die wel weer allemaal hetzelfde zijn.

0 kudos 2026-06-20 09:57:39 op Geen vrede!
Schreiend*

0 kudos 2026-06-20 09:56:38 op Geen vrede!
De slang sloeg terug met: gij ken zeker geen wheelie? God trok zich scheiend terug, nooit meer gezien.

0 kudos 2026-06-14 20:29:57 op Autoinbraak Toyota aygo Haarlem
Toen ik zag dat die eerste wat rechthoekigs droeg dacht ik aan een energie- of internetcolporteur.

1 kudos 2026-05-31 18:18:45 op Gezellig in Parijs
Ja, als Nederland wint of verliest, maar zeker na een wedstrijd door Marokko

1 kudos 2026-06-07 20:36:34 op Junk wandelt met mijn auto weg
Vrijheid is niet meer vanzelfsprekend. Moet ik daar echt zes keer doorheen? Mooi niet dus

2 kudos 2026-06-04 10:37:58 op Stevige deurtjes in Vreewijk
Duurde lang. Zouden ze er wel aan gedacht hebben een mannetje bij de achterdeur te plaatsen?

2 kudos 2026-06-23 10:58:14 op Honger?
Als ik vooraan kwam zou ik juist iedereen voor laten gaan. Eeuwige 2e plaats houden