1,127 +1175 -48
Kudos
#34167 (Top 10.6912%)
| Kudos/dag | 1.08 |
| Kudos/reaguursel | 12.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 171 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -22 |
1,127 +1175 -48
Kudos
#34167 (Top 10.6912%)
| Kudos/dag | 1.08 |
| Kudos/reaguursel | 12.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 171 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -22 |
91
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 53.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 15-09-2019 |
| Eerste reactie op | 17-08-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-22 kudos 2025-09-10 22:20:40 op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
Volgens mij in z'n borst, je ziet z'n shirt erdoor op wapperen.
-7 kudos 2026-06-12 03:01:56 op Binnenbocht pakken
Ik zal nooit vergeten waar ik was toen deze ramp zich voltrok - Ergens anders... Met roest aan m'n reet.
-5 kudos 2026-06-22 21:32:20 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Ik blijf erbij dat Putin en zijn voormalige kok en Wagner oprichter Jevgeni Prigozjin stiekem een relatie hadden. Putin wilde Prigozjin helemaal niet dood hebben, maar na die stunt van hem met die opmars naar Moskou moest hij natuurlijk wel terug slaan anders zag hij er zwak uit. Waarschijnlijk heeft hij dagenlang in zijn bunker liggen janken toen het eenmaal klaar was. En op de een of andere manier, is het allemaal de schuld van Oekraïne en Zelenski.
-5 kudos 2025-05-26 10:42:32 op Tijdverdrijf zonder zwaartekracht
Oftewel, ze verkeren in micro-G, niet zero-G, toch?
-4 kudos 2025-12-09 13:27:41 op Postnl ziet steen over het hoofd
Man rijdt steen aan:
Paarden: "Haaa, sukkel"
Man rijdt achteruit:
Paarden: "AAAH KUDT GELUID"
-2 kudos 2025-07-27 02:31:43 op Chinezen hebben weer leuk spelletje
Ik versta geen woord van beiden maar dit klinkt me toch eerder Chinees dan Japans. Japans heeft veel meer 'o' en 'a klanken, hier hoor ik veel meer 'è', een kakker 'r', - nee dit is Chinees.
-1 kudos 2025-12-19 11:49:34 op Roadrage eindigt abrupt
Als het zo onmiddellijk is als hier is het waarschijnlijk gewoon een ingeklapte long/lucht kwijt. Als iemand bewusteloos raakt, en na bijvoorbeeld een minuut of twee daarna dit soort geluiden begint te maken, wijst dat op een zuurstoftekort in het brein. Het lichaam probeert dan koste wat kost zuurstof te krijgen. Dit is vaak dat agonal gasping dat vaak gepaard gaat met dat typerende gekreun. Dit zuurstoftekort kan natuurlijk komen door een blokkade, een daling van de bloeddruk, of vergiftiging zoals bijvoorbeeld cyanide, dat de opname van zuurstof in het bloed annuleert.
-1 kudos 2024-12-21 12:01:08 op Aanslag met auto op kerstmarkt in Maagdenburg
Inderdaad, het blijkt dat het probleem niet alleen Islam is, maar dat het verbonden is aan afkomst. Dus hoe dan ook draagt deze gebeurtenis bij aan de enorme stapel bewijsstukken dat we volk uit dergelijke contreien gewoon niet meer toe moeten laten, moslim of niet. Goed punt man.
-1 kudos 2025-09-07 02:03:36 op Zoon krijgt kleine driftbui
@TrustMeImAnEngineer | 06-09-25 | 21:15: Ten eerste maakte BerePos een (overduidelijk) grapje, ten tweede, het is geen nieuwsbericht, en daarom ook geen nepnieuws.
0 kudos 2025-05-05 00:58:02 op Vissen zijn eng
Als het ooit een keer gebeurt valt het in ieder geval niemand op.
0 kudos 2023-08-30 18:21:42 op Greetje gebruikt spreekrecht
Wanneer de PVV als oppositiepartij laat zien dat zij serieus willen regeren in plaats van alleen klagen vanaf de zijlijn, dan zullen bepaalde partijen het zeker weer overwegen. Maar de enige keer dat de PVV wel in een 'gedoog' coalitie zat, trok Geert zich op het laatste moment terug en dat is (in ieder geval heel lang) de voornaamste reden geweest waarom partijen niet meer met ze wilden regeren in een coalitie. Als de PVV volwassen wordt ga ik ze zeker overwegen.
0 kudos 2025-12-16 13:31:18 op Joran mentaal op goede plek
-weggejorist-
0 kudos 2025-12-05 01:29:07 op Russische dronelancering
@KenJijDeSwaffelman | 04-12-25 | 21:16: Dit is alleen leerzaam wanneer je IQ onder de 85 zit. Maar Funker is inderdaad een mooie site!
0 kudos 2025-05-26 10:56:57 op Vrouw kan kinky trucje
Lus van de ketting maken en het 'slachtoffer' eraan ophangen?
0 kudos 2025-05-17 10:08:57 op Opa doet het rustig aan
Ik haat die opmerking ook, maar ik denk dat het een oude gewoonte is van mensen omdat de opmerking vroeger natuurlijk wel ergens op sloeg. Toen je nog met een 16mm camera rondrende. En zelfs dan denk ik er mensen waren die toen al niet begrepen waar die opmerkingen op sloegen. Zo hersenloos en schaapachtig zijn sommigen. En nu al helemaal :P
0 kudos 2024-07-18 23:35:35 op Secret Service opleiding
Natuurlijk niet in iedere staat, en zelfs in staten met de meest vrije wapenwet zijn er winkels die het niet toestaan, zoals bij tankstations. Sprak daar een eigenaar van een tankstation die vertelde dat er serieus sneuneuzen zijn die dan tanken, het geld voor de deur neerleggen, aankloppen en wijzen dat de pompbediende het maar moet oprapen...
0 kudos 2025-05-18 13:58:39 op Meisje beroofd van telefoon door vier jongens
Voor diefstal of straatroof? Als omstanders de criminelen te pakken krijgen voor de politie worden ze meestal gewoon in elkaar geslagen en vaak worden de handjes tot bloedens toe kapot geslagen met stokken. Maar vermoorden, dat gebeurt meestal alleen als je van bendes hebt gejat.
0 kudos 2026-01-21 22:45:05 op ID-kaart niet tonen na geluidsoverlast
Ik vraag me toch echt af wie dit dan online heeft gezet... Zou meneer soms een beetje masochistisch aangelegd zijn?
0 kudos 2026-06-23 11:14:11 op Waar was je?
@dissie | 22-06-26 | 21:21: Geen voor beiden, ik denk aandacht. Tenzij dit mensen zijn die een hoge stroom van continue views nodig hebben omdat ze daar inderdaad aan verdienen. Dat kan, maar ik gok dat de grove meerderheid van mensen die dit doen, gewoon aandachtshoeren zijn.
0 kudos 2026-06-12 03:42:17 op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Als een product 'niet smaakt' is dat hetzelfde als 'ik vind het niet lekker' of 'het is anders dan ik had verwacht'. Die teleurstelling staat niet gelijk aan een gebrek van het product, en alleen bij gebreken is de winkel verplicht het product terug te nemen, om te ruilen of je geld terug te geven. Een gebrek is bijvoorbeeld een beschimmeld product, een product in de verkeerde verpakking, een chocoladereep die smaakt en ruikt naar wasbenzine - tenzij dit was beloofd volgens de verpakking, ik bedoel, je hebt tegenwoordig de meest raarste smaakjes...
0 kudos 2025-10-15 08:42:40 op De boel netjes achterlaten
@SiMoRai | 14-10-25 | 21:18: Krijgt hij hiervoor instructies van een meester(es)?
0 kudos 2025-01-04 09:32:13 op Waar gaan we heen?
Doet me denken aan wanneer Raymond in The Rainman voor een keus gesteld werd. "Yeah... Yeah."
1 kudos 2026-04-28 13:11:29 op Extreem vervuild hoarder huis schoonmaken in Dumpert Filmt Je Werkplek
Verzameldrift of verzameldwang?
1 kudos 2026-06-22 02:52:50 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Wat is dat ding om z'n kop? Ik dacht eerst dat het een spuugmasker was maar die zitten meestal niet zo strak toch?
1 kudos 2025-07-27 02:33:07 op Voordelen van Amsterdammer zijn
Oeh waarom - ik zag het eerst niet - waarom doe je dit...
1 kudos 2025-10-23 00:46:57 op Ordinair verhaaltje van Bert Visscher
Wow, die heb ik volgens mij al 25 jaar niet meer gehoord... Oh kut, ik ben oud.
1 kudos 2025-06-06 16:06:00 op Elon wil graag gedeporteerd worden
Theorie: Musk vreest voor Tesla en heeft met Trump afgesproken om niet alleen te stoppen met zijn werk bij de overheid, maar om ook openlijk ruzie te maken - hopelijk laten de linkse wappies wereldwijd de Tesla's dan weer met rust. Morgen maken we weer vrede en hebben we het er niet meer over. De waarde daalt 1 dag, en gaat daarna vrij rap weer omhoog.
1 kudos 2025-12-07 14:12:39 op Interview met Sydney Sweeney
@owikzegmaarwat | 07-12-25 | 01:23: Dat is een lav mic. En die houden ze inderdaad als een staatsmongool onder je giechel. Als dat je plan is, koop dan gewoon een omni... Ik heb d'r ook een keer een een shotgun mic in iemand's gezicht zien drukken. Dat deed helemaal zeer.
1 kudos 2025-06-19 22:08:17 op Finish him!!
@PietSukkel | 19-06-25 | 21:29: "Bodyguard", danke oberscharführer.
1 kudos 2023-08-23 19:25:07 op Wappies uitlachen met SJAMADRIAAN!
@Rabarber | 23-08-2023 | 18:52: Kijk, da's nou een mooie tegelwijsheid.
2 kudos 2026-03-29 00:11:18 op Meisje valt flauw tijdens rijles
@Zwitsalvador | 28-03-26 | 20:06: Interessant is dat ze dus blijkbaar nog bijna immobiel was, maar wel kon aangeven dat ze hem hoorde. Doet mij een beetje denken aan wat je ziet bij die geiten: Ze bevriezen en lijken flauw te vallen, maar ze zijn nog wel degelijk bij bewustzijn. Het is gewoon een soort extreme vorm van vecht/vlucht reactie, of in haar geval, bevriezen.
2 kudos 2025-08-31 11:53:57 op Vervelend streamertje treitert de verkeerde
Hm, knock-out geslagen worden voor likes? Ik bedoel ik kijk nergens meer van op, maar da's toch wel echt een flink risico. Een keer verkeerd op de grond vallen kan het einde betekenen. Maar goed daar zouden zulk soort types niet over na denken. Hoe dan ook, hij is knock-out gemept, gescript of niet, ik werd er blij van :)
2 kudos 2025-11-26 21:37:34 op Meisje met hond lastig gevallen door bezopen lamlul
Nou, helaas hadden mijn oom en tante in Turkije een buurman die rond 2 uur al bezopen was, lawaaierige feesten op z'n dakterras gaf en dan graag met een pistool richting de zee schoot. Zeg maar tussen de andere huizen op de site door. Heb 't zelf ook een keer mee mogen maken. Niet chill als je de kogels langs hoort komen terwijl je met de hond op je veranda probeert te chillen. En dan te bedenken, die man was arts.. Mijn god.
2 kudos 2024-05-15 11:35:32 op De linkse kerk en de islam
Zo links is Pauw denk ik niet. Herinner me nog dat hij bji Pauw en Witteman in een discussie met een moslim advocaat openlijk toegaf dat hij niet gelooft in de multiculturele maatschappij. En terecht.
2 kudos 2026-05-23 15:21:03 op Gevaarlijke aanval van leeuwin
Een hoop katten vinden dat eng omdat het de meest kwetsbare plek op hun lichaam is. Maar de katachtige in dit filmpje ervaart waarschijnlijk erg weinig kwetsbaarheid in relatie tot aaimeneer, en dus vinden ze het wel best.
2 kudos 2025-06-07 14:40:42 op 'Muricaanse redneck is piswoest tijdens staandehouding
Ook in Amerika geldt - als je het niet eens bent met een bekeuring, dan ga je er later tegen in bezwaar - wat je niet doet is gaan bekvechten, laat staan echt vechten, met een agent.
2 kudos 2025-08-31 11:56:44 op Vervelend streamertje treitert de verkeerde
Grootste bron van problemen is de camera in de telefoon volgens mij. Haal die eruit en dan wordt het al een stuk minder vervelend. Tuurlijk kun je live streamen met sommige camera's tegenwoordig, maar het wordt daardoor wel hoogdrempeliger (volgens mij is dat geen woord).
2 kudos 2025-04-09 19:21:40 op Vette gitaar man
Als er genoeg gain/distortion op zit hoeft dat niet perse. Alleen al een fret indrukken op de gitaarhals, als je 't hard genoeg doet, kan dan al genoeg zijn. Maar de cover klopt geen meter van, want inderdaad, in het lied wordt de snaar razendsnel aangeslagen en dat doe je niet na op de manier dat hij hier demonstreert :P
2 kudos 2025-05-14 21:29:35 op Op de juiste plek
Mijn god deze is al zo vaak voorbij gekomen... Niet vaak genoeg. Meer.
3 kudos 2025-11-24 01:33:24 op Engelse reaguurder komt met radicale oplossing
En hij benoemt het hele probleem precies aan het eind. "When that get's known about". En dat is het 'm nou juist - dat gaan die illegale migranten niet te horen krijgen. Want zij krijgen ook alleen maar onzin via hun social media kanaal. Ik heb er genoeg docu's over gezien. Zij die de overkant halen liegen of verzwijgen vaak naar hun vrienden en familie over hoe kut ze het in Europa wel niet hebben. En de mensensmokkelaars liegen er natuurlijk sowieso over. Het enige wat ze horen, is welke routes nu 'makkelijk' zijn, en welke niet, en ongeacht wat de politiek in Europa beslist, Europa is het paradijs, ga er vooral heen...
3 kudos 2025-05-05 00:33:04 op Vrouw weggejorist van de dam
Shit, je link werkt niet :(
3 kudos 2025-07-16 13:57:56 op Koter krijg gratis lesje respect
Beter verdwijnt dat woord natuurlijk gewoon in de geschiedenisboeken. Helaas kan dat echt pas gebeuren wanneer vooral de VS open en eerlijk met zichzelf is en met elkaar, en volwassen met elkaar spreekt. Maar er gebeurt juist het tegenovergestelde.: woorden mogen niet meer gebruikt worden, dus noemen we het nu 'R-woord'. Alsof we kleine kinderen zijn. In plaats van dat we erover spreken met elkaar, gaan we het nu verbergen. Dus ja, zo komen ze geen stap verder. En daar zouden wij in Europa ons verder geen reet van aan kunnen trekken, maar dat bekromen, kortzichtige struisvogel gedrag waait cultureel dus wel over via social media helaas.
3 kudos 2026-04-09 20:53:08 op Hoezo wil je mee naar mijn yogales?
Eh, of het verfrissend is weet ik zo net nog niet.
3 kudos 2024-07-28 02:27:57 op Kattengevecht opbreken
Weet je dat ik m'n hele leven al opgegroeid ben met katten, en het in de buurten waar ik opgroeide altijd doodnormaal was dat alle katten buitenkatten waren. Niemand klaagde er over, niemand had er last van. Dat was gewoon normaal. Tot ik voor het eerst klagende mensen hoorde. En dan vooral de klacht over het schijten in andermans tuin. Ik weet niet beter dan dat ik tijdens het schoffelen soms een meurende kattendrol tegen kan komen. Betekend niks voor me. Maar goed ik heb dan ook katten. Maar als je geen katten hebt. En je hebt niks met katten. Mja, ik snap het. En toch, lijkt het me verschrikkelijk als katten ineens verplicht allemaal binnen moeten blijven zitten bij wet. Zeker als het altijd buitenkatten zijn geweest. Dat kun je ze niet aan doen vind ik.
3 kudos 2025-08-31 12:27:36 op Omdat het dan een keer echt kan...
@Stoelpootzaag | 31-08-25 | 09:14: Rustaaaag. Ben het met je eens maar denk dat de comment waar je op reageert er terloops een grapje over maakt, in essentie dezelfde boodschap als het jouwe, maar jij duikt er heel autistisch bovenop in über serieus relaas. Dat is waarom je nu minkudos krijgt. Kalmeer uw tieten.
3 kudos 2026-06-19 00:02:28 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Volgens mij heeft kale boosmeneer al die verhalen gelezen over mannen die zich voordoen als vrouwen in de vrouwen WC, en met zijn beperkte verstand dacht hij dat dat de situatie was hier. Maar halverwege had hij al wel door dat hij een vergissing had gemaakt, maar hij durft geen excuses aan filmer en de politie te doen, dus gaat hij er dubbel hard op in. Dat zie je veel in Amerika, vreemd genoeg. Je ongelijk toegeven is het meest beschamende wat er is, zeker wanneer je op social media gegooid wordt. Terwijl ik denk dat je juist punten zou scoren...
4 kudos 2025-08-18 22:57:00 op Jamie Lee Curtits plaatst tease(r)
@Mister Write | 18-08-25 | 20:24: Vooral True Lies. Die paaldans scene hè? Herinner me de helft van die film al niet meer maar dat had zich blijkbaar diep genesteld in mijn kinderbreintje.
4 kudos 2025-08-31 12:07:54 op Scootmobieldebiel steelt fiets
Dit leek mij een blanke junk. Misschien geen Nederlander, maar zeker geen derdewereldlander. Zo, nieuw woord verzonnen.
4 kudos 2023-08-26 12:50:23 op Echte rap wordt nog wel gemaakt!
Volgende keer dat je weer ideeën krijgt, niet naar handelen. Even gaan liggen. Gaat vanzelf over.
4 kudos 2025-09-19 12:26:50 op Meisje heeft het nu al warm
Power? Macht? Over wat?