DumpStats voor Neukeboot69

6,093 +8053 -1960

Kudos

#11777 (Top 3.6851%)

Kudos/dag 3.3
Kudos/reaguursel 6.52
Meeste kudos op 1 reaguursel 227
Minste kudos op 1 reaguursel -90

935

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.7
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 25-05-2021
Eerste reactie op 01-06-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-20 14:09:47 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Heb dit viezerikje al eens eerder voorbij zien komen, geloof dat hij ergens van social media afgeflikkerd is vanwege het tonen van sexuele handelingen met aziatische meisjes, soms verdacht jong

15 kudos 2026-06-12 18:33:17 op Voetbal=Oorlog
Daar heb je een punt, het is schandalig duur !

1 kudos 2026-06-02 14:13:08 op Meer uitzwaaitraining
Nou mooi, gaan we naar een vreselijk pauperland, alleen als je al 20 jaar lid bent van de KNVB, anders betaal je je scheel, mooi toernooi man !

90 kudos 2026-06-02 14:04:48 op Weer aan het werk
Voor alle feministische dames : er zijn vacatures !

2 kudos 2026-05-13 21:47:44 op De Oranjebus is in Murica
Ik snap sowieso niet dat je naar dat kutland wil gaan, mss over 3 jaar een keertje pfff

2 kudos 2026-05-12 16:49:15 op Goeiemormiddag
Ik wil graag ja, je hebt gelijk zeggen, nadat ik ze beoordeeld heb !

1 kudos 2026-05-12 16:46:05 op Gerard heeft hete kont
Behalve als er een half glas bier over 'm heen gaat dan...

-20 kudos 2026-05-12 16:44:28 op Deelneemster songfestival
Duitsland, geen fan van dit nummer, geen fan van het songfestival gebeuren, en zeker geen fan van Israel, waar zie iedereen opriepen om 3x te gaan stemmen...

24 kudos 2026-05-08 22:45:03 op UFO files vrijgegeven
Is ie de Epstein files weer naar achteren aan het drukken ?

9 kudos 2026-05-08 20:36:38 op Hoeveel dieren heb u?
Ik vind mooi ! Elk dier heeft z'n eigen naam en zien er gelukkig uit !

15 kudos 2026-05-06 23:18:19 op Je hond een pilletje geven
Ja dikke neus, mijn boxer vrat de leverworst op en spuugde doodleuk het halve pilletje uit

6 kudos 2026-04-25 16:49:17 op Cambuur - Vitesse weer gestaakt
Vitesse supporter hier,
waarom verkloten onze eigen "supporters" en onze club ? Ge goodwill die we getoond hebben, van volle bak in het Gelredome, tot letterlijk elke uitwedstrijd uitverkocht uitvak, is in 1 wedstrijd vernietigd ! Denk eens na, stelletje tokkies, de KNVB hangt bovenop onze club en dit is koren op de molen, jullie, en dan bedoel ik de gastjes met de bivakmutsjes op, die de wedstrijd moedwillig verstieren, moeten jezelf kapot schamen !

-4 kudos 2026-03-29 00:37:02 op Bericht van de A12 activisten.
@Tiramisutra | 28-03-26 | 21:25: Benzine was daar vandeweek nog 1.79, dus is wel ietsje meer vriend !

14 kudos 2026-03-08 00:35:10 op Ff voelen
Soms wou ik dat ik een aap was, lekker ongestraft ergens aanzitten

-17 kudos 2026-02-07 01:12:28 op it's friday boys!
Ik lees hier bijna niemand meer klagen over neptieten ?