1,359 +1745 -386
Kudos
#30712 (Top 11.1490%)
Kudos/dag | 0.36 |
Kudos/reaguursel | 10.14 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 361 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
1,359 +1745 -386
Kudos
#30712 (Top 11.1490%)
Kudos/dag | 0.36 |
Kudos/reaguursel | 10.14 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 361 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
134
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.04 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 58.1 |
Reacties per reaguursel | 0.27 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 14-09-2014 |
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2018-11-19 07:20:41 door berend-botje op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
en we hebben de kneus van de dag....
0 kudos 2018-11-18 21:29:21 door Cutcake op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
Tsja, ik denk hier hetzelfde over. Het is mode op Dumpert om de zandbaklanden in het oosten uit te lachen omdat men elkaar de kop afhakt als ze het niet met elkaar eens zijn, maar zodra aan handjevol mensen hier het niet eens is met een traditie is het ineens geoorloofd om wel de medemens de hersens in te slaan. Onder elk filmpje van voetbalhooligans word vol afschuw gereageerd, maar in dit geval is geweld dan "gerechtvaardigd". Ik ben het ook niet eens met die anti-pietenmeute, maar in dit land heb je nu eenmaal het recht om te protesteren, en je hebt ook het recht om het niet eens te zijn met die protesten. Beeld je maar eens een land in waar dat niet kan (hint: oosten). Als je niet een meningsverschil kan hebben zonder fysiek te worden hoor je hier ook niet thuis. En al helemaal niet als je niet de aanwijzingen van onze agenten opvolgt, dan verdien je het ook om vervolgd te worden.
0 kudos 2018-11-18 13:41:28 door Ardbeg op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
Gelukkig zijn er nog een paar verstandige mensen zoals Martijnmumbles. Die kinderen hebben meer te vrezen van al die relschoppers dan dat plukje demonstranten.
-2 kudos 2018-11-18 08:33:13 door Martijnmumbles op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
Daar praat je toch niets mee goed? Je zegt in essentie dat ze bedreigd zijn, en dat het hun schuld is dat mensen die bedreigingen waar maakten. Dat is dan juist dubbel fout toch?\r
\r
Die zwarte piet kan me weinig schelen. Wat is er nou belangrijker, het voorrecht dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting hebben of welke kleur zwarte piet is? Ik zit niet te wachten op een fucking dictatuur hier.
10 kudos 2018-11-18 00:26:39 door Pindanoorje op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
Ze waren gewaarschuwd om weg te blijven. Ze hebben gegokt en verloren.
12 kudos 2018-03-13 19:16:10 door Dirkjan1988 op Roltrapschoppert is de lul
En op het hart drukken om alsnog aangifte te doen, zodat de politie ook iets kan/gaat doen. Helaas blijkt dit nodig...
0 kudos 2017-05-03 10:43:18 door Martijnmumbles op Zijn we er al bijna?
Niet omdat het moet maar omdat het kan?\r
\r
Natuurlijk mag het op Dumpert, maar moeten we het willen? Kut gedrag puur omdat het kan is toch geen haar beter dan al die kutvloggers met hun naaistreken voor views?\r
\r
Als iemand een kut opmerking maakt, binnen de tags of in de comments dan kan je ze wat mij betreft gewoon er op aanspreken.
5 kudos 2017-05-03 08:38:52 door Aequitas2010 op Zijn we er al bijna?
Martijn, ik snap je. Maar we zitten hier wel op Dumpert en hier kan alles. Dus ook zulke tags. Voor medelijden/safe spaces en andere dingen zijn er genoeg andere fora
-1 kudos 2017-05-03 08:16:14 door Martijnmumbles op Zijn we er al bijna?
Mensen dood willen omdat ze de roltrap niet begrijpen? Dan doe je niet meer mee.\r
\r
Als grap is er niets leuks aan en onsmakelijk, als serieuze opmerkingen is het asociaal. Pick your poison.
10 kudos 2017-05-03 06:43:56 door ik doe ook mee op Zijn we er al bijna?
Nee, is bloedserieus. En dat gaat helemaal niet te ver.
-1 kudos 2017-03-27 06:55:31 door Toetsenbordcomplex op Blind ontslagen
*verdediger
44 kudos 2017-03-27 06:52:11 door Toetsenbordcomplex op Blind ontslagen
Blind is niet alleen schuldig, dat klopt. Maar wie het bedenkt om in zo'n cruciale wedstrijd een 17 jarige verdiger te laten debuteren, is gewoon ongeschikt. Dat is maar één voorbeeld, maar exemplarisch voor het beleid van Blind. Blind is gewogen, en te licht bevonden.
2 kudos 2017-02-16 21:14:21 door Martijnmumbles op Heel creatief bij Bones
@Sjoerd5000\r
\r
Je moet even verder nadenken. Een scan wordt niet rechtstreeks op een USB stick gedumpt en klaar. \r
\r
Ten eerste is er de applicatie die de scan maakt die de data interpreteert. Injecteer het einde van een frame en je zou al executable code kunnen wegzetten.\r
\r
Daarnaast sla je zo'n hoeveelheid data niet zo maar op. Daar zit een storage oplossing achter, een document-based database wellicht? Ook daar kan je uitbreken als de calls niet veilig zijn.\r
\r
Als laatste heb je ook nog de software die hun zogenaamde simulatie maakt. Die leest de data ook in whatever formaat normaal is voor zo'n scan.\r
\r
Opties genoeg. We hebben het met Internet Explorer ook gezien dat je zelfs in de metadata van jpeg bestanden executable code kon stoppen. Die voerde dat ook dood leuk uit.\r
\r
De bot-tomline is dat je in elk formaat van input code injection kan stoppen. Het is aan de applicaties die er mee werken om te zorgen dat het afgevangen wordt.
0 kudos 2017-02-16 20:38:06 door wtfuu.... op Heel creatief bij Bones
@Sjoerd5000\r
Dan moet je wel een verrekte sterke NFS scanner hebben wil je dat van zo'n afstand opvangen. Daarbij lijkt het wel redelijk op een QR code IMHO.
-5 kudos 2017-02-16 16:57:53 door Sjoerd5000 op Heel creatief bij Bones
Je lult net zo uit je nek als de schrijvers van de serie. Ja, je kunt tekst in beeld verstoppen zoals bij qr-codes. Een 3D scanner maakt gebruik van software waar die code niet in zit. Het was realistischer geweest als er iets met nfc in gezeten had.
0 kudos 2017-02-16 16:51:57 door DeDumpertStumpert op Heel creatief bij Bones
In theorie zou het misschien kunnen, maar het is wel zo ver gezocht dat het eigenlijk onmogelijk is.
10 kudos 2017-02-16 16:17:48 door Martijnmumbles op Heel creatief bij Bones
@acert\r
\r
Doe ik.\r
\r
Ondertussen heeft nog niemand de link gemaakt tussen bot networks en fysieke botten. Dus als je nog wat makkelijke kudos wil rapen, be my guest.
-21 kudos 2017-02-16 16:10:27 door acert op Heel creatief bij Bones
Mumble jij lekker verder
1 kudos 2017-02-16 10:40:21 door Hdw op Erik over het Mandela Effect
De moker\r
De speld
-1 kudos 2017-01-29 09:58:50 door Copey op Nooit meer je sleutel kwijt!
@Martijnmumbles: ze heeft een trouwring om in die foto van jou...
8 kudos 2017-01-29 09:49:01 door Peetjuh op Nooit meer je sleutel kwijt!
NON DE JU !
36 kudos 2017-01-29 09:19:45 door Martijnmumbles op Nooit meer je sleutel kwijt!
Excuses, bijna naakt: http://imgur.com/a/hj07m...
1 kudos 2016-12-01 08:18:03 door Joosthoudtervan op Dumpert gaat te ver!
Sterker nog. De enige fimpjes uit de jaren 90 die mij zijn bijgebleven zijn de filmpjes van Brooke Heather. De rest is allang vergeten.
1 kudos 2016-12-01 08:14:21 door Joosthoudtervan op Dumpert gaat te ver!
Als je een naam googlet, krijg je helemaal geen link van een Facebook van een slachtoffer op een DUmpert pagina. Hoe naïef ben je? Een werkgever googlet je, ja. Maar die heeft echt niet meer dan 2 minuten tijd om naar je sociale gedrag te kijken. Je LinkedIn-profiel is daarin een stukje interessanter. Bovendien begin jij ook al over "hun leven lang". Hoe weet je dat? Het sociale aspect van internet bestaat pas een jaar of 15-20. De tieners van toen zijn nu pas dertigers. 99,9% van de schadelijke filmpjes van toen zijn allang vergeten.
0 kudos 2016-11-30 15:55:51 door roflastc op Dumpert gaat te ver!
eh nee dit soort discussies houden we niet. \r
\r
1) de notie van blijvende schade is volledig uit den duim gezogen en is onderdeel van een behoefte overal maar slachtoffers te zien (admiratie van vermeende traumas) \r
\r
2)De enige bijkomende schade is dat de daders niet wegkomen met een keertje sorry zeggen maar net zo lang last ervan hebben tot ze hun gedrag echt veranderen. De druk aanhouden heeft effect. \r
\r
3) Plaatsen van dit soort filmpjes dwingt dat men niet kan wegkijken. Het dwingt af dat we moeten zien en dus ook weten dat er iets mis\r
\r
4) De daders zijn zelfs al gepakt, goes to show wat Martijn weet van dit onderwerp. Als je het een beetje had bijgehouden had je dat geweten ipv reageren op de valse emoties van Nikki.\r
\r
\r
5) wij de maatschappij moeten in actie komen door vaak, heel vaak, dagelijks zelfs voor onze kinderen op school en elders na te gaan wat er allemaal wel of niet speelt ipv gauw gehaast ophalen want drukdrukdruk.\r
\r
5) laat je kinderen niet alleen. Als dit filmpje niet geplaatst was dan had het slachtoffer slechts haar woord tegen dat vd daders gehad en we weten allemaal hoe competent scholen dan reageren. \r
\r
6) de Nikki's van deze wereld vinden lijden wel prima. Als ze het maar niet hoeven te zien want dan krijgen ze emoties en dat vinden ze naar dus moet alles wat emoties veroorzaakt gauw weggestopt worden. Nikki staat aan de kant vd daders
0 kudos 2016-11-30 14:46:18 door Juisteeem op Dumpert gaat te ver!
"Als je denkt dat een potentiele werkgever tegenwoordig niet als eerste gelijk even je naam in google gooit, ben je naief."\r
\r
En hoe werkt dit precies in de praktijk? Als ik volgens jouw logica redeneer is dit schadelijk omdat de werkgever nu haar naam googled (die 9/10 niet bekend worden gemaakt, ook in dit geval, i.v.m. de privacy) en haar vervolgens NIET aan neemt omdat ze mishandeld is?\r
\r
- Wat voor additionele schade doet het plaatsen van dit filmpje het slachtoffer?\r
- Wat voor een blijvende impact heeft dit op de betrokkenen?\r
\r
Deze twee zijn overigens hetzelfde. Tenzij je met "de betrokkenen" ook de daders bedoeld. Maar wat kan ons dat een neuk schelen?\r
\r
Sowieso heb je het argument van de werkgever zelf al onderuit gehaald. "Maar het is een minderjarige (?) die.." ik neem aan dat de vraagteken apart staat omdat je niet weet hoe oud het slachtoffer is, of waar ze woont, of hoe ze heet? Je zou dit kunnen linken aan de privacy waar ik het net al over had maar misschien is dat te moeilijk...\r
0 kudos 2016-11-30 14:26:49 door YourHighness op Dumpert gaat te ver!
@martijnm Dit is Dumpert (niet joop.nl). Ik neem aan dat Dumpert dit doort filmpjes op verzoek van een slachtoffer verwijdert.
1 kudos 2016-11-30 14:22:17 door hallo_handtekening op Dumpert gaat te ver!
Zo, jij bent de eerst die normaal gereageerd. Ik snap vaak ook niet de afweging van Dumpert om bepaalde filmpjes te plaatsen. Voor een paar duizend views en wat reclame inkomsten worden levens verwoest. Dat meisje kan nu idd verhuizen als ze nog een normaal middelbaarschool-leven wilt. Bedankt Dumpert voor de extra aandacht.
8 kudos 2016-11-24 22:22:18 door Satria op Dommoeder + kind
verhoogde fietspad, doorgetrokken stoep, dan gelden voor die zijstraat de regels voor een uitrit... voor mensen die die regel niet snappen hebben ze ook nog eens haaientanden gekladderd
12 kudos 2016-11-24 20:57:49 door Charlie36 op Dommoeder + kind
Grob E. Boll Die 30 meter was inderdaad vroeger zo. Je mocht toen ook niet schuin oversteken. Maar dat soort betutteling is in de jaren 90 allemaal geschrapt.
5 kudos 2016-11-24 20:33:05 door Grob E. Boll op Dommoeder + kind
Nee, fietsend had ze als bestuurder van rechts voorrang gehad, en lopend had ze 2 meter verder op de voetgangersoversteekplaats voorrang gehad, maar precies op deze plek heeft ze lopend geen voorrang. Sterker nog; ze mag daar helemaal niet lopend oversteken, binnen 30 meter van de zebra...
-13 kudos 2016-11-24 20:32:28 door pindle op Dommoeder + kind
Ze probeert de "voetganger-oversteek-strepen" (btw dat noemen we gewoon zebrapad hoor) helemaal niet te nemen; ze komt van rechts en neemt dus aan dat het verkeer de regels kent en haar ziet. Of dat slim is in het midden gelaten.
70 kudos 2016-11-24 20:30:47 door Joffri op Dommoeder + kind
Fietsers die snel even afstappen om voetganger-oversteek-strepen te gebruiken daar heb ik al een behoorlijke typhushekel aan. Deze "verontwaardigde" dame neemt niet eens de moeite om ook daadwerkelijk over de strepen te lopen met haar fiets. Dezelfde types rammen overal hun kinderwagen tussen en kijken daarbij boos. Snertvolk.
-30 kudos 2016-11-24 20:26:34 door pindle op Dommoeder + kind
Ze komt volgens mij gewoon uit een straat daar hoor en heeft dus voorrang, als verkeer van rechts komende. Bovendien staat er trouwens met koeienletters SCHOOL op straat en maar dat kan helaas niet voorkomen dat de bestuurder toch met flinke vaart doorgast.
-5 kudos 2016-11-24 20:24:27 door KabouterWous op Dommoeder + kind
Ja maar zij heeft een speciale rechten
3 kudos 2016-09-14 14:38:42 door Petskast op Rubburkini
Nee hoor, zie klompetist | 14-09-16 | 09:05 | + 33