DumpStats voor MaestroMat

216 +239 -23

Kudos

#60990 (Top 22.6573%)

Kudos/dag 0.15
Kudos/reaguursel 21.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 95
Minste kudos op 1 reaguursel -21

10

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.4
Reacties per reaguursel 0.1
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 01-07-2020

Kudoverloop over tijd

95 kudos 2023-06-17 13:26:18 op Invoegen vanuit dode hoek
Logisch gevolg van één keer rijbewijs halen en daarna nooit meer iets doen om je rijvaardigheid te onderhouden of kritisch naar je eigen handelen te kijken. Maatschappelijk probleem. Iedereen denkt dat hij het beheerst en oh zo goed rijdt, maar in werkelijkheid is het bedroevend gesteld met weggebruikers. En ja, dan ligt het altijd aan de ‘gevaarlijke weg’, nooit aan de bestuurders.

4 kudos 2023-02-19 14:05:30 op Afslag gemist
Na het harde werk inderdaad.

-2 kudos 2022-11-27 20:32:08 op KOFFIE!
@Meestercommenter. Het moet zijn: bestelt.

82 kudos 2022-03-27 22:50:11 op Wereldrecord inhalen
Correctie volgens Rijprocedure categorie B: Het inhalen gebeurt met een zodanige snelheid dat de duur van de manoeuvre beperkt blijft.

-21 kudos 2020-07-01 20:59:29 op Heethoofd kookt over
Bij invoegen spreek je van voor laten gaan, niet van voorrang verlenen. De invoegende bestuurder moet al het verkeer op de doorgaande rijstrook voor laten gaan. Daarbij aangetekend is het natuurlijk wel zo netjes als het verkeer op de doorgaande rijstrook even ruimte maakt door indien mogelijk naar links op te schuiven. Doet de bestuurder dit niet wanneer het wel mogelijk is dan schaadt hij hier de belangen van de invoegende bestuurder. Zo te zien was deze mogelijkheid er echter niet.