216 +239 -23
Kudos
#62697 (Top 22.7602%)
Kudos/dag | 0.13 |
Kudos/reaguursel | 21.6 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
216 +239 -23
Kudos
#62697 (Top 22.7602%)
Kudos/dag | 0.13 |
Kudos/reaguursel | 21.6 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 95 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
10
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 21.4 |
Reacties per reaguursel | 0.1 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 01-07-2020 |
Kudoverloop over tijd
95 kudos 2023-06-17 13:26:18 op Invoegen vanuit dode hoek
Logisch gevolg van één keer rijbewijs halen en daarna nooit meer iets doen om je rijvaardigheid te onderhouden of kritisch naar je eigen handelen te kijken. Maatschappelijk probleem. Iedereen denkt dat hij het beheerst en oh zo goed rijdt, maar in werkelijkheid is het bedroevend gesteld met weggebruikers. En ja, dan ligt het altijd aan de ‘gevaarlijke weg’, nooit aan de bestuurders.
37 kudos 2023-03-30 21:20:02 op Floridiaanse vertegenwoordiger keihard getrollt tijdens hoorzitting
I want a Seymour Butts over here!
4 kudos 2023-02-19 14:05:30 op Afslag gemist
Na het harde werk inderdaad.
7 kudos 2022-12-25 12:51:30 op Knuppel gooit hem even op andere rijbaan
Het is rijstrook en niet rijbaan.
-2 kudos 2022-11-27 20:32:08 op KOFFIE!
@Meestercommenter. Het moet zijn: bestelt.
14 kudos 2022-04-13 21:42:22 op Meiske verliest gewicht
Als ik 50kg af val dan ga ik dood.
0 kudos 2022-04-13 21:40:48 op Meiske verliest gewicht
@vochtige.vaatdoek. Spijker op zijn kop.
82 kudos 2022-03-27 22:50:11 op Wereldrecord inhalen
Correctie volgens Rijprocedure categorie B: Het inhalen gebeurt met een zodanige snelheid dat de duur van de manoeuvre beperkt blijft.
0 kudos 2022-03-24 21:01:32 op Grappig, want dik
Heel vet filmpje! Dik eind ook.
-21 kudos 2020-07-01 20:59:29 op Heethoofd kookt over
Bij invoegen spreek je van voor laten gaan, niet van voorrang verlenen. De invoegende bestuurder moet al het verkeer op de doorgaande rijstrook voor laten gaan. Daarbij aangetekend is het natuurlijk wel zo netjes als het verkeer op de doorgaande rijstrook even ruimte maakt door indien mogelijk naar links op te schuiven. Doet de bestuurder dit niet wanneer het wel mogelijk is dan schaadt hij hier de belangen van de invoegende bestuurder. Zo te zien was deze mogelijkheid er echter niet.