21,391 +22825 -1434
Kudos
#3257 (Top 1.0191%)
| Kudos/dag | 3.37 |
| Kudos/reaguursel | 54.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6443 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -697 |
21,391 +22825 -1434
Kudos
#3257 (Top 1.0191%)
| Kudos/dag | 3.37 |
| Kudos/reaguursel | 54.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6443 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -697 |
389
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 18.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.77 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 19-11-2007 |
| Eerste reactie op | 13-02-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-21 10:42:38 door DeSpuitendeZuiger op Nog 1x alle goals..
Grote kans
0 kudos 2026-06-07 19:43:10 door Lerp op Dat ene biertje was niet meer nodig
@boombast succes met je vette blubberpens later vriend
0 kudos 2026-06-07 14:30:27 door wdawn op Dat ene biertje was niet meer nodig
nouw, als ik drink dan kan ik makkelijker naar dit soort reacties luisteren.
De oppervlakkigheid en muzieksmaak van de gemiddelde persoon is dan ook wat makkelijker te tolereren.
dit vind ik genoeg reden om in gezelschap een drankje te pakken. En je zelf lamzuipen is een keuze, dat hoef je niet altijd te doen.
6 kudos 2026-06-07 10:46:17 door Boombast op Dat ene biertje was niet meer nodig
Wat ben jij goed zeg. Wil je er een koekje bij? Kun je lekker soppen in je eigen natgeworden kut.
2 kudos 2026-06-07 08:39:34 door LaidBack op Dat ene biertje was niet meer nodig
Eens ga je toch kapot en dan geef ik liever met een dronken kop de pijp aan Maarten.
-1 kudos 2026-06-07 08:12:14 door Mister_Intenso op Dat ene biertje was niet meer nodig
Precies dit. Veel 0.0 bier is gelukkig ook erg lekker tegenwoordig!
4 kudos 2026-06-07 07:54:28 door threeheadedmonkey op Dat ene biertje was niet meer nodig
TLDR en dan nog een hele lap tekst. Predikers zijn extreem irritant. Wilde ik gewoon even kwijt.
0 kudos 2026-06-07 07:50:22 door Schapekop29 op Dat ene biertje was niet meer nodig
Die katers de andere dag, verschrikkelijk.
-1 kudos 2026-06-07 07:41:08 door TUNF op Dat ene biertje was niet meer nodig
@Aart4888 | 07-06-26 | 09:10: en bij 0.0 goed opletten welke maar gelijk heb je veel goede keus. Wijn is gewoon ranja en niet te drinken.
15 kudos 2026-06-07 07:40:59 door Rabarber op Dat ene biertje was niet meer nodig
Je klinkt als mijn vrouw. En dat is geen compliment.
0 kudos 2026-06-07 07:10:14 door Aart4888 op Dat ene biertje was niet meer nodig
Ik vind het soms lekker om naast water, koffie en thee nog iets te drinken. En dan niet die zoete meuk.
Alcoholvrij bier is serieus prima. Alcoholvrij wijn is echt niet te drinken (nog).
6 kudos 2026-05-30 18:45:04 door Shenkie123456 op Alexia doet dansje
https://www.instagram.com/hayd... https://www.instagram.com/hayd... Zoals verzocht.
6 kudos 2026-02-16 19:09:43 door vlasteler op Carnaval in Brazil
Vingerverver
13 kudos 2026-02-16 18:58:34 door Lelijke_aap op Carnaval in Brazil
Dan ben je een blaffer.
1 kudos 2026-01-10 11:54:16 door Slip op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
@tielenaar | 10-01-26 | 12:28: zeker niet in nederland! maar in het wilde westen moet je toch beter weten.
4 kudos 2026-01-10 11:28:22 door tielenaar op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
Want je verdient geëxecuteerd te worden zonder proces als je een weg blokkeert?
3 kudos 2026-01-04 13:12:29 door Wolcio op Alternatief voor het vuurwerkverbod
Slecht argument: vuurwerk werkt ook niet met mist en zou je boven windkracht 6 ook beter in de kast laten staan...
2 kudos 2026-01-04 12:03:57 door bakkiebakkie op Alternatief voor het vuurwerkverbod
Alsof dat met vuurwerk wel werkt ;)
2 kudos 2026-01-03 17:27:58 door Wie ben ik? op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
Kneiterlinks. Euhm https://en.wikipedia.org/wiki/... en de film er van hier https://en.wikipedia.org/wiki/...
2 kudos 2026-01-03 17:07:12 door Roy_01 op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
@Kneiterlinks | 03-01-26 | 16:42: Op Wikipedia staat een pagina met nachtclub branden. Ik denk dat het er wel 1 per jaar is gemiddeld.
2 kudos 2026-01-03 16:03:08 door NoPlaceLikeG28 op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
@Kneiterlinks | 03-01-26 | 16:42: In maart 2025 nog 50+ doden bij een brand in Macedonië.
-7 kudos 2026-01-03 15:42:48 door Kneiterlinks op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
Als je buiten het vuur kan zien, dan heb je slechts seconden voordat het zo heet wordt dat zelfs een raam intrappen niet mogelijk is. Na 2001 in Volendam had je alleen nog in Rusland (2009) en in Roemenië (2015) een mega dodelijke brand. Nu zullen horeca eigenaren wel weer voor decennia op hun hoede zijn en daarna zal het wel weer een keer flink fout gaan.
-2 kudos 2026-01-01 15:38:50 door blackdoos op Stoere jongens steken rotonde in brand
Op de lange termijn is dit inderdaad helass op deze manier beter te handhaven ja.
14 kudos 2025-12-29 17:46:46 door Strontzeiker op Mathieu van der Poel weer bijna ten val gebracht
Geloof me, de meeste Vlamingen schamen er zich ook voor. Vandaag waren er daar ca. 15.000 toeschouwers. Ik heb de hele wedstrijd gekeken en buiten dit heb ik geen enkel ander incident gezien. Er is echt wel beterschap tegenover vroeger.
-6 kudos 2025-12-29 16:48:36 door Blotus op Mathieu van der Poel weer bijna ten val gebracht
Belgen?
3 kudos 2025-12-29 16:36:53 door Belezendgrijpen op Mathieu van der Poel weer bijna ten val gebracht
Het zijn altijd dezelfden dat weet je toch inmiddels. Ze roepen niet anders.
0 kudos 2025-12-27 16:27:04 door Geheelnaarwaarheid op Opa gaat het ff proberen
Gezien het feit dat hij er nog uit klimt, was het vast niet de heup.
4 kudos 2025-12-27 16:15:50 door Houten_been op Oplichters opnaaien
Ze benaderen met een zielig verhaal en de vraag of je een petitie wilt ondertekenen. De petitie gaat over iets waar iedereen wel warme gevoelens voor heeft (steun voor gehandicapten of iets) dus als naïve toerist teken je want het is sociaal wenselijk en je wilt niet als een kille klootzak overkomen.
Maar ja, daarna vraagt dat vrouwtje met grote zielige ogen of je ook wat geld voor datzelfde goede doel wilt geven. Nu zit je een beetje vast, want eerst heb je gezegd dat je voor het goede doel bent, maar als nu geen geld geeft, dan geeft je toe dat het loze woorden waren en dat je eigen niet ECHT om ze geeft. Dus wat doe je... je haalt je portemonnaie tevoorschijn en geeft een gulle donatie.
Ik vermoed dat als je tegenstribbelt (niet betaald of niet genoeg) het verhaal van de oplichter is dat je al getekend hebt voor de donatie en dus wel MOET betalen. Misschien staan er inmiddels ook drie mensen om je heen, en iedereen roept dat je er al voor getekend hebt bla bla bla.
Dat iemand daar in meegaat is misschien moeilijk te begrijpen maar ja, toeristen zijn soms nogal goedgelovig.
2 kudos 2025-12-07 09:14:26 door wassedoos op Stuntje in het bos
Jij zal wel altijd op je zolderkamer tevinden zijn, zijn,dan zal dit jou niet gebeuren,ik zie de fietsers/mountainbikers altijd nog liever dan mensen die niks doen, dan alleen eten!
0 kudos 2025-12-07 07:32:39 door nieuwsgierige pelg op Stuntje in het bos
Lees ik het goed? Al wat een plantje schaadt, ga jij haten?
1 kudos 2025-10-12 12:30:30 door AntiDemograaf op Pizza calamiteiten met extra asfalt
Zoab in België? Echt niet!
2 kudos 2025-08-17 13:03:46 door Jaapioooo op Spuugmeneertje word aangepakt door conducteur
Die marijke uit krabbendijke
Is een kind van melk en bloed
En marijke uit krabbendijke
Doet het hart van een echte zeeman goed
0 kudos 2025-07-20 07:28:43 door meulenh op Thymen Arensman pakt etappe
@Habbenzak | 19-07-25 | 18:02: Er was trouwens wel een postbode die samen met Micael Boogerd in 2001 de Cauberg op reed.
15 kudos 2025-07-20 06:24:55 door waterbak op Alles is een instrument
Geen zorgen, ze kunnen er altijd nog een luchtgitaar van maken.
1 kudos 2025-07-19 16:24:21 door WateenKutzooiisdit op Thymen Arensman pakt etappe
Orgaandonor ?
7 kudos 2025-07-19 16:02:17 door Habbenzak op Thymen Arensman pakt etappe
postbode?
10 kudos 2025-07-19 15:56:08 door Gekkie123 op Thymen Arensman pakt etappe
Pizzakoerier worden?
0 kudos 2025-07-19 09:23:28 door Captain Obviouss op Duitse detachement steelt de show bij de Wedren
OK, maar waarom spijt dat je?
0 kudos 2025-07-18 18:23:05 door Lerp op Bedankt MBO!
Nee dikkedik, die loopt hier al rond.
8 kudos 2025-07-18 15:44:29 door dikkedik op Bedankt MBO!
Nou nog zien dat je een vrouw krijgt die een zoon weet te baren zeker?
16 kudos 2025-07-12 07:44:50 door De Houtzagerij op Meisje doet dronken aandachtstruc
@ploplop | 12-07-25W | 09:04: Word
-22 kudos 2025-07-12 07:04:17 door ploplop op Meisje doet dronken aandachtstruc
Nah. Gewoon plezier maken. Wordt je blij van.
43 kudos 2025-07-12 06:58:16 door Lerp op Meisje doet dronken aandachtstruc
En die muziek is ook kudt.
12 kudos 2025-06-30 19:50:19 door Hoolijan op Fluisterbootmeneer kopt brug
Jij bent nu zeker je tanden kwijt he @lerp? hahahaha
-10 kudos 2025-06-30 19:47:10 door Rocket science op Fluisterbootmeneer kopt brug
Lekker thuis blijven, nergens last van.
11 kudos 2025-06-30 19:45:07 door neemeenjeniet op Fluisterbootmeneer kopt brug
Eens, laat mensen op een bootje lekker met rust
7 kudos 2025-06-25 06:49:49 door Interfect op Dikke BIEM!!
Zijn dan ook allemaal professionele chauffeurs. Maar inderdaad +1 voor het handelen.
1 kudos 2025-06-20 09:17:37 door andre1536 op Ik wil het heel graag…
Of Adolf
1 kudos 2025-05-17 09:46:44 door Kaakster op Herkent u deze nog nog nog...?
Ik wil juist dat jullie het ajax misgunnen, des te lekkerder als het dan weer lukt. En zelfs dit seizoen werd Ajax op voorhand afgeschreven, toch tweede geworden.
16 kudos 2025-05-17 06:42:37 door Willesss op Herkent u deze nog nog nog...?
Het mooie is dat velen van jullie niet zien waarom er veel andere supporters jullie de titel misgunnen. En dat is nou juist de reden.