DumpStats voor Lammeben

1,543 +1586 -43

Kudos

#29333 (Top 9.1786%)

Kudos/dag 2.3
Kudos/reaguursel 21.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 415
Minste kudos op 1 reaguursel -23

73

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.9
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 22-08-2024
Eerste reactie op 22-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-11 kudos 2026-06-05 16:38:19 op VrijMiBo
Ik denk dat de helft nog niet eens legaal is. En voor mij inderdaad ook helemaal niets.

-1 kudos 2024-11-18 11:30:43 op Brood met muisjes
Dumpert, het was me een genoegen. Als je niet eens meer mag zeggen dat een rat een bontkraag, nektasje en een petje op kan hebben. Dan gaat de censuur wel heel erg ver. Er wordt hier geen enkel verband met wat of wie dan ook gelegd. De Stasi was nog meegaander. Na diverse profielen, was dit mijn laatste. het gaat u goed mede reaguurders!

0 kudos 2024-09-04 09:11:44 op Druk dagje op Utrecht Centraal
@NakZuKouw | 03-09-24 | 23:22: Waarom denk je dat in sommige landen die hier meer dan goed vertegenwoordigd zijn een dictator aan de macht is die met ijzeren hand regeert?

0 kudos 2026-06-05 09:09:43 op Nog één dag te gaan
Alsof jij wat te kiezen hebt! Ik overigens ook niet hoor.

0 kudos 2026-06-15 11:59:27 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Flierp! | 15-06-26 | 10:40: Klopt, maar dat was in een tijd dat het nog niet zo druk was op de weg, materiaal uit Duitsland kwam in plaats van China en je door de politie aanhouden werd en thuis afgeleverd werd waar je alsnog een keer flink straf kreeg van je vader die stiekum toch ook weer een glimlach op zijn gezicht had. Bovendien is de stabiliteit van een Kreidler toch iets beter was dan van een Sunnigoo electrische step

1 kudos 2026-06-12 14:49:42 op Ik zet je terug, maar eerst
Eerst vangen, veel te lang buiten het water houden en hem daarna zo "terugzetten"... Dat beest moet eerst even opnieuw opstarten voordat hij weet waar boven en onder is.

1 kudos 2024-10-13 08:24:46 op Nieuwe telefoon gekocht
Die was een klein slagje gedraaid en is daardoor een totaal ander symbool.

1 kudos 2025-03-03 09:33:07 op Ingestudeerde corner
Het staat alsvolgt in de spelregels: De bal is in het spel als deze is getrapt en duidelijk beweegt.

1 kudos 2025-02-20 12:08:17 op Stoombad voor één, ouwe dakduif
Ook erg lekker....aeg.be/nl-be/local/recipes/main-courses/gestoomde-duif-met-citroen-stracciatella/

2 kudos 2024-10-01 15:54:19 op Oorlog in Libanon?
Skyscanner-nl/vluchten-naar/lb/goedkope-vluchten-naar-libanon. Gaan nog gewoon lijnvluchten. Opgeklopte propaganda, maar ze kan dus ook nog gewoon terug.

3 kudos 2024-10-04 10:27:51 op Mijn grasmaaier is stuk
In dit geval is het de combi. Als het een foeilelijk wijf zou zijn zou niemand dit mooi vinden. Leuk koppie, mooie ogen, gedurfde kleding, goed verzorgd uiterlijk en moeite gedaan om er goed uit te zien. En het gaat er niet om de grote van de tiet maar wie eraan vast zit....

3 kudos 2026-04-29 14:01:41 op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
30 jaar geleden tijdens de oefeningen in Duitsland schoten we met de .50 met flares. Iedere keer de hei in de fik. Brandweer de hei op, blussen en weer doorschieten. 2 weken aan een stuk. Fantastische tijd was dat!

4 kudos 2026-04-24 11:48:14 op Altijd is Kortjakje ziek
@Zack Hooi | 24-04-26 | 11:29:
Berend Botje komt volgens mij oorspronkelijk uit het noorden, ergens uit Groningen (Zuidlaren), en is later door andere regio's een beetje aangepast. De naam "Botje" was oorspronkelijk "Bodien" en dat de Friezen hebben daar "Butje" van gemaakt.

"Butje" betekende (in ieder geval vroeger) zoiets als een beetje simpel of een halve gare. Ik ben geen Fries, dus ik laat me graag verbeteren. Later zou dat dan weer in Amsterdam zijn veranderd in "Botje".

Gedachte achter het liedje: zelfs iemand die misschien niet helemaal serieus genomen wordt, kan met genoeg doorzettingsvermogen gewoon zijn doel bereiken, de weg was recht, de weg was krom, maar hij komt er wel...

Kom ik in de buurt?

4 kudos 2025-07-07 14:47:06 op HOERA!!
Misschien wil ze zelf ook kapster worden maar kunnen ze dat niet omdat iedereen dan ook een mening over haar heeft. Adel verplicht is een mooie uitdrukking hiervoor.

5 kudos 2024-09-04 12:34:53 op Stoeprand, welke stoeprand?
@sharkooon | 04-09-24 | 12:16: Klopt, je kunt ook gedeeltes van het beeld blurren. Ik heb zelf mijn overburen en buren laten zien wat ik kon zien. Zij vroegen mij zelfs om alle bewegingscensoren ook bij hun af te laten gaan omdat hun huis dan ook beter beveiligd is bij ongewenst bezoek. Heb ik niet gedaan overigens. Maar ga gewoon in overleg met je buren. Zijn vaak best aardige mensen.

9 kudos 2024-08-22 13:59:42 op Bakfiets stelen in Amsterdam
In 2022 zaten er 30.380 mensen in detentie in Nederland, waarvan 66% (20.610 personen) een migratieachtergrond had. Dit is disproportioneel hoog, aangezien slechts 27% van de Nederlandse bevolking een migratieachtergrond heeft. Ondanks dat armoede en kansenongelijkheid vaak worden genoemd als oorzaken van criminaliteit, kan dit verschil niet volledig worden verklaard door deze factoren. Ongeveer 49% van de mensen in armoede heeft een migratieachtergrond, maar de kans op armoede is bijna drie keer zo hoog voor deze groep. De verklaring voor het hogere aandeel gedetineerden met een migratieachtergrond ligt volgens de tekst meer in culturele factoren en opvoeding.

9 kudos 2024-09-04 11:20:53 op Stoeprand, welke stoeprand?
@Durk145 | 04-09-24 | 10:49: Nee, dat kun je instellen. Zoals het hier in ingericht mag officieel niet, al is de politie wel blij mee als er toevallig iets op staat waarnaar ze op zoek zijn. Normale mensen stellen het zo in dat er pas bij beweging op het eigen terein gestart wordt met filmen.

9 kudos 2025-04-11 19:44:16 op Muzikale vis
Ancistrussen.... leuke beestjes, maar lelijk!!! Feest van herkenning!

10 kudos 2025-02-28 13:50:58 op Kortste straatnaam
Iemand die de BAG kent. Dat is mooi! Doen we al ruim 15 jaar ons best voor om de data die daarin staat compleet en juist te krijgen.

11 kudos 2024-10-25 12:10:06 op Robotman met lucht
Duidelijk perslucht en geen hydrauliek!

12 kudos 2024-10-17 16:42:51 op Zoon wil fatbike
Spiermassa wat voor de 25e jaar wordt opgebouwd zorgt ervoor dat je je hele verdere leven kan genieten van deze spieren. Alle jeugd die nu achter hun mobiel of laptop hangt zonder in beweging te komen is op latere leeftijd niet meer in staat spiermassa (terug) te laten komen en kan zich later niet meer zelfstandig staande houden.