47,003 +48837 -1834
Kudos
#1201 (Top 0.3758%)
| Kudos/dag | 15.32 |
| Kudos/reaguursel | 39.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3188 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
47,003 +48837 -1834
Kudos
#1201 (Top 0.3758%)
| Kudos/dag | 15.32 |
| Kudos/reaguursel | 39.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3188 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
1,205
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.39 |
| Topreaguursels | 13 |
| Woorden per reaguursel | 16.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 29-01-2018 |
| Eerste reactie op | 29-01-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 17:10:27 op Auto in de hens op de A7
daarom is het zo heet hier in Hoorn!
24 kudos 2026-06-20 20:43:22 op Vuurwerkje
wat een sneuheid
5 kudos 2026-06-19 14:22:17 op Dumpert Hitteplan #7
en wat mis ik die tijd!
27 kudos 2026-06-15 20:03:24 op Zo moet voetbal
Goed kijken Memphis!
48 kudos 2026-06-15 19:59:46 op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
Wat een grootheid deze man! Sjef van Oekel, Waldolala, Op zoek naar Jolanda, De lachende scheerkwast. Pindakaasvloer, Uitvinder van het woord "gekte". Dank je voor deze mooie dingen Wim!
2 kudos 2026-06-15 15:39:51 op Crisis in het onderwijs
Het is altijd zo lekker roeptoeteren over het onderwijs. Iedereen heeft op school gezeten, dus hebben we er allemaal verstand van. Een leraar is een soort bondcoach, maar dan zonder het bijpassen salaris. Ja. Leraren hebben veel dagen dat ze niet op school werken (ik zeg exores niet "vakantie"). Maar als je de uren op jaarbasis neemt werken leraren niet meer of minder dan werknemers in andere sectoren. De uren zijn alleen heel anders verdeeld. Bijna alle leraren die ik ken maken trouwens beduidend meer uren. Daarnaast kun je niet generaliseren., per vak en niveau is de urenbelasting verschillend. Zo kost bv nakijken van een examen Nederlands op havo/vwo ongeveer 5 kwartier per leerling. Dus als je er in een klas 30 hebt is het nakijken van zo'n groep een volle werkweek, maar dit moet gebeuren naast het overige werk in die week en leidt dus tot heel veel werk in eigen tijd. Als het zo fantastisch betaalt zoals deze meneer zegt, is het verbazinwekkend dat er een lerarentekort is. Hij laat dus veel weg. Ik ken dus veel leraren, maar bijna iedereen werkt parttime omdat het werk niet te doen is in een normale week, dan is het salaris ineens minder aantrekkelijk. Het lesgeven zelf is minder dan de helft van het werk. Voorbereiden, nakijken, vergaderen, ouderavonden, mentoraat enz. maakt de rest van de uren.
22 kudos 2026-06-14 20:18:10 op Het WK op de Duitse televisie
en toch in haar ogen kijken. Respect voor die commentator
9 kudos 2026-06-12 11:53:57 op Spider-Man!
ik heb echt zo lang moeten zoeken voordat ik Spiderman zag
18 kudos 2026-06-12 11:31:23 op Busje voor binnenstad milieuzone
handig als er fatbikes achter je rijden
2 kudos 2026-06-08 19:56:29 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
meneer staat er goed op. nu krijgt hij thuis pikstraf van zijn vrouw, en daarna een artikel vijfje
27 kudos 2026-06-08 16:20:05 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Van mij mogen ze dit zuig-gedrag gewoon strafbaar stellen
17 kudos 2026-06-07 09:45:03 op Kwark in het bos
ik ben geloof ik toch meer van light kwark
6 kudos 2026-06-06 15:56:14 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
heeft iemand wel eens aan Ye uitgelegd dat hij zelf ook niet helemaal wit is?
0 kudos 2026-06-06 15:08:43 op Scooter krijgt vliegles
die had beter op moeten letten toen papa vliegles gaf
0 kudos 2026-06-06 15:07:22 op Uitzwaai wedstrijd Paraguay
Willem Engel steekt een vuurwerk je af
4 kudos 2026-06-05 17:43:25 op Wat de Noren kunnen
De kleding gaat er zo wel op vooruit. Niet meer van die clownspakjes die ze zelf uitzoeken.
10 kudos 2026-06-05 12:30:29 op Clowntje in huis
wat is Scooby Doo ook een schijterd
3 kudos 2026-06-05 12:26:24 op Olé
ik denk dat dit voor bijna alle reaguurders geldt
11 kudos 2026-06-01 20:06:50 op Meer uitzwaaitraining
en als Depay de bal krijgt, zijn ze hem kwijt
4 kudos 2026-05-29 13:19:59 op Wil je zingen maatje
gelukkig heeft hij de tekst van tevoren wel even op zijn telefoon opgezocht
1 kudos 2026-05-25 10:29:47 op Pinkster-BDM
dan kun je iets uitzoomen of naar beneden gaan met de camera, en doe je dat niet! gemiste kans. Wel lekker trouwens.
43 kudos 2026-05-18 17:29:02 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
mee eens, iedereen wil een huis tegen een redelijke prijs. Ga ook even na hoe het komt dat er zo weinig betaalbare huurwoningen zijn. En nee, dat komt niet door de asielzoekers maar wel doordat minister Stef Blok massaal sociale huurwoningen aan buitenlandse investeerders heeft aangeboden en verkocht. En daar was hij nog trots op ook... Daarnaast heeft datzelfde kabinet ook nog eens de woningbouwcorporaties zwaar belast waardoor ze geen geld meer hadden om nieuwe woningen te bouwen. Dat is de echte oorzaak. Natuurlijk zitten er statushouders in sociale huurwoningen, maar dit is slechts wisselgeld in vergelijking wat Blok gedaan heeft.
18 kudos 2026-05-07 17:23:54 op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
lekker lepeltje-lepeltje met Ali B
2 kudos 2026-05-04 17:48:41 op Parkeren?
dat moet in Amsterdam zijn. zo passen er precies 2 invalide autootjes van de advocaten van de Zuidas op.
-4 kudos 2026-05-03 12:55:12 op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
Het is niet mijn partij, maar Volt is de enige partij in Nederland (en de rest van Europa) die echt alles gelijk wil trekken. Met name rechtse partijen en de SP willen dat juist helemaal niet. Die willen zelf volledige controle houden over hun belastingwetgeving met als gevolg een lappendeken van verschillende belastingwetten per land, alles om daar zelf concurrentievoordeel uit te halen. Bv bij de vennootschapsbelasting is een race to the bottom bezig, grote multinationals maken daar dankbaar gebruik van. Het geld moet toch ergens vandaan komen, dit wordt per land anders ingevuld (bv in België bv hogere inkomstenbelasting dan in NL, in Duitsland lagere AOW waarover ook nog eens belasting wordt betaald, alleen in NL hypotheekrenteaftrek). Dus zolang Nederland en andere Europeanen rechts (of SP) blijven stemmen zullen deze verschillen er blijven. Accepteer dat of ga anders stemmen. Deze genuanceerde reactie zal wel veel minnetjes opleveren.
2 kudos 2026-05-02 08:48:23 op Romantische foto met strootje
Daar heb jij ook moeite mee. Dit is geen gras, ook geen bomenblad maar een varen.
1 kudos 2026-04-30 12:34:11 op Titonic
slim, heel herkenbaar zo voor de Muricanen
6 kudos 2026-04-30 12:31:30 op Zit je lekker in je auto...
de originele A-klasse kwam niet door de elandtest, maar wie had ooit gedacht aan een paardentest?
-3 kudos 2026-04-25 14:33:55 op Spin spin!!
Ik denk wel dat het gelukt is de spin weg te halen. Goed gedaan dus.
-2 kudos 2026-04-25 11:36:58 op Jager vs Olifant
@dikke_schwanz | 25-04-26 | 11:15: goed lezen. Hij was op zoek naar een zeldzame antilope. Die wordt dus wel met met uitsterven bedreigd
3 kudos 2026-04-17 14:28:48 op Emoties beheersen op bepalende momenten
ik vind het maar verwarrend. als ze nou eens duidelijk maken in welk team ze zitten door iets anders aan te doen dan een zwart pak met wit overhemd zou dat enorm helpen.
-1 kudos 2026-04-17 14:25:16 op Politie komt rustig binnen
overstappen of niet?
24 kudos 2026-04-15 07:34:10 op Loop je jezelf nou als Jezus te posten?
Biden was niet meer zo scherp, maar Trump is simpelweg dementerend. voordeel voor hemzelf: als hij zegt dat hij geen actieve herinneringen heeft aan het eiland van Jeffrey Epstein, dan klopt dat ook nog.
2 kudos 2026-04-10 11:08:21 op Du musst saufen
iets te lang blijven hangen in de zuipkeet
14 kudos 2026-03-26 15:26:03 op Viaduct is lager dan verwacht.
de wegen in België waren al kut, gaan ze ook nog eens de viaducten slopen
1 kudos 2026-03-24 20:18:05 op Pakketdief jat verjaardagscadeau 2 jarig meisje
Absoluut kutwijf die lekker op internet herkenbaar in beeld mag. Maar wat ik me afvraag is wat de verantwoordelijkheid van de bezorgdienst is in deze situaties. Het pakket is niet afgegeven bij de klant, wat volgens mij wel moet, maar in de tuin gelegd waar iedereen bij kan. Is die bezorgdienst niet gewoon aansprakelijk voor de schade?
15 kudos 2026-03-23 18:56:30 op Weer een klapper in Iran
@Kudtenpiemol | 23-03-26 | 18:51: ja, dat is hoe de oranje idioot te werk gaat.
11 kudos 2026-03-17 16:45:22 op Groot tegen klein
speltip 3: weet wanneer je moet stoppen
-3 kudos 2026-03-14 10:26:33 op Straatfittie fail
en het was nog lang gezellig bij Cafe de Harmonie in Oosterblokker
23 kudos 2026-03-09 17:41:25 op Buiten spelen +1
toch knap dat je die kinderen herkent in de pixels
31 kudos 2026-02-23 11:24:38 op Kabinet Jetten I is beëdigd
Je zou maar 58 zijn en je baan kwijt raken. Die categorie komt nauwelijks aan het werk, maar moet nog 10 jaar tot hun pensioen. Daar is totaal geen rekening mee gehouden.
3 kudos 2026-02-23 11:22:46 op Kabinet Jetten I is beëdigd
Dat was toch wel het allerslechtste kabinet sinds de oorlog. Stelletje prutsers.
3 kudos 2026-02-19 20:08:38 op Doorgeslagen gek in de KKD
En meteen stormen die gasten met zwarte jassen het veld weer op
-4 kudos 2026-02-11 22:04:35 op I am the master
En zo is scratchen uitgevonden
4 kudos 2026-02-07 12:31:26 op Wat moet je 's avonds doen?
Hiervoor zijn "friends with benefits" nou uitgevonden
162 kudos 2026-02-07 08:52:39 op De Olympische vlam volgt Zlatan
Toch echt een eer voor die vlam!
-32 kudos 2026-02-06 14:52:03 op Fatbike tuigt doet vandalisme rondje
en wat is dat signalement dan? ik zie 3 jonge jongens met bontkraagjes die op de meeste VMBO-scholen door alle jongens gedragen worden. Verder kan ik niet in detail zien hoe deze jongens er uit zien. Het kunnen dus net zo goed Kees en Jan zijn. Erg makkelijk commentaar dit.
0 kudos 2026-01-31 10:07:33 op Zwaar dropje
Ik ken hier maar 1 liefhebber voor dit soort vrouwen. Ilovefatchicks, kom er maar in!
2 kudos 2026-01-30 11:30:21 op Je gezicht laten verbouwen?
Die scheidsrechter had al veel eerder in moeten grijpen
-1 kudos 2026-01-30 11:28:29 op De inschrijving voor de Wipperkast is begonnen
Een mooi verdienmodel in de grote steden tijdens Koningsdag