DumpStats voor KoffieCode

168 +177 -9

Kudos

#69601 (Top 21.7788%)

Kudos/dag 0.69
Kudos/reaguursel 8.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 38
Minste kudos op 1 reaguursel -6

20

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.15
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-08-2025
Eerste reactie op 24-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-06 12:52:55 op Schouder uit de kom
Gewoon denken aan de intro van Otherside van de Red Hot Chili Peppers.

19 kudos 2026-05-23 10:41:38 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Jammer dat je sommige dames niet terug kunt zetten naar fabrieksinstellingen. Ze leek me heel mooi. Ze is wel bespraakt, maar om nou de hele tijd tegen je make-upkwast te praten vind ik wel een beetje raar, eigenlijk.

13 kudos 2026-05-15 18:40:05 op Een Verstappen klassiekert
Altijd weer kippenvel als ik de beelden van Max zie en de beelden van EK'88. Het ongeloof en pure blijdschap op mijn gezicht en dat van mijn vrienden vergeet ik nooit weer. Prachtig!

32 kudos 2026-03-26 20:42:52 op John Cena
Sommige helden dragen geen cape. Voor mij is John Cena een held.

0 kudos 2026-03-22 13:21:12 op Wie is de Android gebruiker?
Gaap…. Laat gaan joh, waarom jij bewust hebt gekozen voor Android. Er is genoeg ruimte voor beiden.

6 kudos 2026-03-20 20:04:10 op Chuck Norris is overleden
De hel heeft geen vuur… alleen een bord: "Gesloten wegens Chuck Norris."

-1 kudos 2026-03-20 20:03:51 op Chuck Norris is overleden
De hel heeft geen vuur… alleen een bord: "Gesloten wegens Chuck Norris."

5 kudos 2026-03-16 12:03:51 op Like and subscribe
Ik hoop dat de Aandachtseconomie in een hele grote recessie komt.

0 kudos 2026-02-07 11:26:15 op Besparen op uitvaart
I like to move it, move it, I like to move it.

3 kudos 2025-10-25 00:07:04 op Een van ons
Na tientallen jaren komt "Huup Huup Barbatruc" spontaan bij me op, bij het zien van dit filmpje. Barbapapa.. goh wat heb ik daar vaak naar gekeken.