237 +249 -12
Kudos
#60905 (Top 22.1064%)
Kudos/dag | 0.08 |
Kudos/reaguursel | 21.55 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -5 |
237 +249 -12
Kudos
#60905 (Top 22.1064%)
Kudos/dag | 0.08 |
Kudos/reaguursel | 21.55 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -5 |
11
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 14.4 |
Reacties per reaguursel | 0.55 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 23-02-2017 |
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2020-09-03 21:27:47 door Sadomachinist op Trein versus vrachtwagen
@SchuivendePanelen dit type trein heeft geen noodknop. De machinist moet de remhendel in de snelremstand trekken.
13 kudos 2020-09-03 17:36:03 door zeldzamezaadcel op Trein versus vrachtwagen
Fout heb je het ook, want een trein heeft geen hydraulische rem maar een pneumatische rem. De type trein in dit filmpje, een VIRM, heeft een combinatie van pneumatische en elektrodynamische rem.
-14 kudos 2020-09-03 17:27:26 door SchuivendePanelen op Trein versus vrachtwagen
Noodrem inschakelen gaat met een klap op de noodknop. Dan gaan gelijk 3 remsystemen in werking om dit gevaarte zo snel mogelijk te stoppen. 1. De magnetische railrem 2. Motorrem (Kortsluiten van de motor 3. De hydrolische rem.
Corrigeer me als ik het fout heb.
7 kudos 2017-09-20 14:25:47 door PisFinger op Zeiken over genderneutrale kleding Hema
Zolang die vrouwen op een vrouwenparkeerplaats parkeren, beschadigen ze mijn auto niet. ;-)
3 kudos 2017-08-04 15:50:56 door LordKamui op Dat halen we nog wel!
Of door 2 blaadjes op het spoor, een sneeuwvlokje is ook zeer dramatisch voor treinen.
3 kudos 2017-04-03 00:08:07 door Eikenhoutendienblad op Roodwitte drukt een punt
wonderschöne*