DumpStats voor Keallepoat

10 +16 -6

Kudos

#131531 (Top 47.7482%)

Kudos/dag 0.01
Kudos/reaguursel 3.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 13
Minste kudos op 1 reaguursel -6

3

Reaguursels

Reaguursels/dag 0
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 78.7
Reacties per reaguursel 1.33
Meeste reaguursels op 1 dag 1
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 07-07-2022

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2022-07-07 08:50:22 op Heerenveense trekkerboeren weer op vrije klompen
@Witteboorden | 07-07-2022 | 08:04: Duidelijk een troll die op basis van fake news stemming maakt. Iemand die de situatie terplekke kent weet dat dit incident niet op de A32 plaatsvond. Betrokkene wilde naar huis en had geen kwade bedoelingen. Door de politie is het incident geframed, om zichzelf vrij te pleiten middels de verzonden tweet.

-6 kudos 2023-10-17 18:45:42 op Onderzoek naar nieuw lijntje
Destijds heb ik de discussie aangeslingerd door het project reistijdverkorting via het bestaande spoor als waanzin te kwalificeren. Door Pier Eringa (destijds directeur ProRail) werd positief op mijn visiedocument gereageerd. Op verzoek van een politieke partij heb ik een alternatievenstudie uitgevoerd. De route over de Afsluitdijk komt in de analyse er niet positief uit. De route langs de A6 en A7 is ook een kansloze missie, omdat deze keuze leidt tot het opsplitsen van de reizigersstromen. Bovendien worden er de nodige conflicten gecreƫerd met de nodige vaarwegen, waardoor het spoor beperkt beschikbaar is. Per saldo kwam het hierop neer dat de Lelylijn in de beoogde opzet leidt tot verslechtering van de bereikbaarheid van Noord Nederland. Er is een alternatief door mij uitgewerkt, die deze beperkingen niet kent. Sterker nog het alternatief kent een hoogfrequente dienstregeling, waarbij ook Utrecht op ruim een uur reistijd van het Noorden komt te liggen. Hoe door middel van de Flevolink http://www.asierts.dds.nl/flev... Met deze spoorwegconsultant heb ik frequent contact.