DumpStats voor Jorissie82

195 +339 -144

Kudos

#64743 (Top 23.5009%)

Kudos/dag 0.07
Kudos/reaguursel 5
Meeste kudos op 1 reaguursel 93
Minste kudos op 1 reaguursel -35

39

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.8
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Gestart op 07-03-2017

Kudoverloop over tijd

17 kudos 2019-03-16 09:21:31 door Harie op Nee tegen benzine
Fijn dat je de ironie even uitlegt... anders hadden we dit allemaal niet begrepen denk ik

-8 kudos 2018-11-20 11:12:59 door 7wristlet7 op Gewoon blijven staan
Zeker niet overdreven. Dat noem je een duidelijk voorbeeld stellen wanneer je wel blijft staan.

0 kudos 2017-04-25 15:16:44 door KlaasGoudsekaas op Parkmobile sloopt Parkmobile
Een verbeterde versie van de app moet aangeven dat afmelden niet lukt wegens verbindingsproblemen, en suggesties geven hoe dat dan kan. Simpel. Maar deze man snapt zelf niets van zijn eigen product. \r

0 kudos 2017-04-25 08:02:53 door none6484 op Parkmobile sloopt Parkmobile
Nou ja, als mijn mobiel stuk valt terwijl ik daar geparkeerd sta zou ik wel graag willen hebben dat ik het gewoon stop kan zetten ondanks dat ik mijn mobiel niet meer kan gebruiken.\r
Ja, ik begrijp dat dat op papier misschien een fout van mij is en ik begrijp ook dat de kans vrij klein is, maar mocht het zo zijn wil ik niet net zolang parkeergeld betalen tot mijn mobiel weer werkt.

53 kudos 2017-04-25 07:24:28 door SmartGuyz op Parkmobile sloopt Parkmobile
Natuurlijk niet. Hij had juist moeten zeggen wat de klant/eindgebruiker wil horen, namelijk "Dit is niet juist gegaan, we zorgen dat deze man zijn geld terug krijgt. Daarnaast gaan we werken aan een protocol om dit in de toekomst te voorkomen dan wel beter op te lossen"\r
\r
Dan was er niets aan de hand geweest. Ze had dan nog kunnen vragen "Hoe dan?!" Dan had hij simpel kunnen zeggen dat hij dat op dat moment nog niet goed in beeld heeft of dat er aan gewerkt wordt.