DumpStats voor Joop1980

204 +477 -273

Kudos

#65442 (Top 20.4774%)

Kudos/dag 0.65
Kudos/reaguursel 2.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 32
Minste kudos op 1 reaguursel -49

85

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.27
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 30-08-2018
Eerste reactie op 13-08-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-49 kudos 2025-11-27 14:48:05 op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
Ik vind dat we te negatief zijn over fatbikes.
Er zijn ook een hoop mensen die er 1 hebben en wel normaal doen.
(Wel zijn dat meestal iets oudere mensen)

-40 kudos 2025-08-15 10:16:19 op Zoon van Baudet gespot
Waarom zijn alle russen slecht?
Ik weet zeker dat het merendeel ook gewoon vrede wil.

-17 kudos 2026-06-15 14:30:41 op Koprol met wielrenfiets
Prachtig! Goede timing ook.

Nu wil ik ook een scootmobiel!

-7 kudos 2025-11-04 16:06:17 op Even een wheelie
Wel de beste plek om een joint te roken..

-4 kudos 2025-09-15 16:24:03 op Vinted pakketje ophalen op enge plek
Rook gewoon een dikke joint!
Dan heb je geen last meer van die prikkels.

Als je honger krijgt is er vast wel een pokebowl te vinden.

-1 kudos 2025-11-27 16:07:31 op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
@Randy.marsh | 27-11-25 | 15:08:

Nee, ik rij voor de lol op een Hanway Scrambler 50 CC (niet opgevoerd)

Fatbike en scooter vind ik niet leuk.

Maar ken mensen die er 1 hebben.
Die worden aangekeken op het gedrag van jongeren.

Nogmaals... Het ligt niet aan het materiaal maar aan de gebruiker.

Hadden ze er een minimum leeftijd aan gehangen was er geen probleem mee geweest.

0 kudos 2026-01-12 12:09:51 op Kom op dan!
Waarom zou hij dat willen?

0 kudos 2025-08-26 08:54:14 op Trainen met rubber
Zou hij het elastiek nog op kunnen rapen?

0 kudos 2025-12-17 15:05:04 op FvD niet aanwezig bij speech Zelensky
Tja, waren er maar meer mensen die het zien voor wat het is.
Maar het is makkelijker om weg te kijken en Rutte te geloven op zijn blauwe ogen...

1 kudos 2025-09-15 14:53:58 op Reactie van Bobby Vylan
Heeft hij met zijn kop tussen een bankschroef gezeten of zo?

1 kudos 2025-12-12 09:22:22 op Spelen met de dood
Ik vraag me af hoe ze met 1 beet 26 mensen kunnen doden...
Ze bijten toch maar 1 persoon tegelijk?

2 kudos 2026-04-24 12:46:05 op Metervis gevangen
@Kwaaie tor | 24-04-26 | 12:38:

Alweer azijn aan het zeiken?

2 kudos 2026-02-09 08:59:04 op Kies je kont
A, B, en C zijn alle goed voor mij.
Ben niet al te kieskeurig..

4 kudos 2026-03-13 12:19:17 op Snowboard gaat op vakantie
Normaal hou je je board aan 1 voet vast.
Dan kan die ook niet wegglijden.

Moet hij echt los? met de bindingen in de sneeuw drukken.