15 +15 0
Kudos
#124012 (Top 45.0149%)
Kudos/dag | 0 |
Kudos/reaguursel | 1.88 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 5 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
15 +15 0
Kudos
#124012 (Top 45.0149%)
Kudos/dag | 0 |
Kudos/reaguursel | 1.88 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 5 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
8
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 43.1 |
Reacties per reaguursel | 0.25 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 06-10-2011 |
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2020-05-22 22:48:41 op Fijn weekend Nederland!
Vreselijk volk, walgelijk.
Even off-topic, weet iemand de naam van dat agressie-opwekkende nummertje op ge achtergrond? Gewoon, voor als de kat weer eens vervelend is hier op zolder.
4 kudos 2020-07-06 13:29:05 op On board bij memelord Lando Norris
Jij bent zeker zo een Max fan-boy, die Ferrari ook een kut team vindt omdat Maxje er nu niet mag rijden. Nou, volgens jouw neanderthaler theorie van '' zo word je toch niet graag 3de?'' (heb de spelfout er maar uitgelaten voor je). Dan had Max z'n eerste win in Barcelona ook een nare bijsmaak, omdat de 2 AMG's er elkaar vanaf hebben gereden. Zo word je toch niet graag 1e.
3 kudos 2024-06-02 16:30:49 op Let op, ik zet deze kist wel aaan de grond
Dit was een gewone lijnvlucht (UA52) uit Washington. Best een eindje vliegen voor wat ''base training'' als je het mij vraagt.
Ik zou je ook zeker niet aanraden je ''go-around procedure'' te volgen zo kort boven de grond; TO/GA duwen, flaps naar je go-around setting (terwijl je misschien ver onder je Vref zit) en je wielen naar binnen halen als je ze voor een 2e bounce misschien nog eens gaat nodig hebben, lijkt me erg onwenselijk. Hetgeen wat we hier zien wordt ook wel een ''balked landing'' genoemd. Dat je route die van de go-around is, dat kan, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je bent je Mapt/DH/DA immers al lang voorbij zoals je weet ;)
Mand.
2 kudos 2020-12-13 18:50:36 op Vluchtleiding heeft strak schema
@RageCompex | 13-12-2020 | 14:00: De minimums hebben niks ermee te maken of een vliegtuig nog een doorstart kan maken of niet. Het is gewoon de hoogte waarop je (als je je runway nog niet ziet) je go-around moet inzetten. Als je in dit weer je minimums van een CAT 1 approach zou hebben ingesteld, kun je prima ''voorbij'' je minimums vliegen tot net voor je de grond raakt en nog atlijd een go-around maken. Zelfs na het landen kun je nog doorstarten, een zogenaamde ''balked landing''. Beter opletten op de vliegschool ( of flight simulator ) knul.
1 kudos 2023-02-01 12:49:07 op Doe een wheelie dan
Dikke Legacy
0 kudos 2011-10-06 16:19:50 op Apple Music Event 2001
Is dat niet Tim Cook, de nieuwe CEO van Apple op 8;57 ?
0 kudos 2011-10-08 21:42:22 op Oude Volvo vs BMW M5
http://www.youtube.com/watch?v... ook een leuke volvo met wat kleine aanpassingen (:
0 kudos 2020-05-23 00:40:03 op Fijn weekend Nederland!
@Settler1 | 23-05-2020 | 00:28: Held!