-56 +1790 -1846
Kudos
#263297 (Top 95.5737%)
Kudos/dag | -0.03 |
Kudos/reaguursel | -0.76 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 742 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -320 |
-56 +1790 -1846
Kudos
#263297 (Top 95.5737%)
Kudos/dag | -0.03 |
Kudos/reaguursel | -0.76 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 742 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -320 |
74
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.04 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 37.4 |
Reacties per reaguursel | 2.01 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
Aantal x weggejorist | 7 |
Gestart op | 17-06-2019 |
Kudoverloop over tijd
Topcomment 742 kudos 2019-09-04 22:04:02 op JO BONTEN IN VI
Dit is precies waar de makers van Man Bijt Hond bang voor waren tijdens de verkoop aan John De Mol’s Talpa.. De kern en kracht van dit programma, zit hem in dat we in een wereld leven van markante persoonlijkheden die kleur brengen. Deze mensen die ‘buiten’ de lijntjes kleuren, die anders zijn en vooral heel erg zichzelf durven te zijn; die eren we in Man Bijt Hond. Maar nee hoor, bij de Talpa eren we ons ‘anders’ zijn niet, nee bij Talpa lachen we mensen keihard uit en zetten we ze voor lul. Vandaar ook de geboorte van programma’s als Idols etc. door onze John. Ofwel wat hier duidelijk naar voren komt: een verschil tussen de NPO en de comercielen. Mag ook weleens gezegd ipv altijd maar dat NPO bashen. Zoals Maxim Hartman zegt: John de Mol is een psychopaat die kots over ons heen gooit.