DumpStats voor Ichbingeil

2,430 +3280 -850

Kudos

#22743 (Top 7.1165%)

Kudos/dag 0.41
Kudos/reaguursel 12.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 373
Minste kudos op 1 reaguursel -111

199

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.1
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 11-02-2010
Eerste reactie op 11-02-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-16 12:34:16 op Belgen over Koeman en Depay
@Polyvalentevent | 16-06-26 | 12:21:
Dat iedereen tegen 'kleintjes' scoort klopt, maar de verhoudingen zijn zoek. Door de Nations League en grotere kwalificatiepoules is het aantal interlands tegen dwergstaten geëxplodeerd ten opzichte van vroeger. Memphis speelt in een tijdperk waar de interlandkalender volgepropt zit met 'opvul-wedstrijden'. Die 55 goals zijn dus veel makkelijker bij elkaar gesprokkeld dan in de tijd van Kluivert.

81 kudos 2026-06-16 08:48:49 op Belgen over Koeman en Depay
Leuk die 55 doelpunten, maar laten we eerlijk zijn: Memphis is topscorer geworden tegen landen als Gibraltar en Montenegro. Van zijn 55 goals staan er slechts 5 tegen de huidige FIFA Top 20. Die topscorerstitel van Oranje zegt anno 2026 eerlijk gezegd heel weinig door de opzet van de nieuwe kwalificatiereeksen.

10 kudos 2026-06-14 23:29:46 op Wakker schudden!
Niet normaal. Die heeft met touwtje springen een bloedneus.

8 kudos 2026-06-13 08:29:59 op Indian Simulator
Hahaha, mis die gore blote voeten bij het eten.

0 kudos 2026-06-04 17:40:36 op Die ene NSB-collega
@Duistereridder | 04-06-26 | 13:40:
Ja zeker. Pakt heel goed uit. Kijk bijv naar de situatie in Engeland nu.

-40 kudos 2026-06-04 11:47:15 op Die ene NSB-collega
Je hoort aan de stem dat een he/him is.
Typische deugkneus. Maarja dronken achter het stuur is ook onwijs pauper.

96 kudos 2026-06-01 17:12:13 op Overwinning PSG vieren in Parijs
Hoppa zie hier de toekomst. Maar als je kritiek hebt ben je een Nazi. Het is zo kansloos dit. Met WK voetbal krijgen we dit gezeik ook weer in Nederland als Marokko gespeeld heeft. En wat gebeurd er?
"We zijn geschrokken, we treden op, dit mag niet meer gebeuren." En hoppa volgende wedstrijd gebeurd het gewoon weer. KANSLOOS

61 kudos 2026-05-16 12:25:13 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Het volk uit Afrika is heel erg gevoelig voor status dat doe je dmv een auto en merkkleding. Een nuchtere Nederlander weet dat een auto kapitaalvernietiging is. 2m uit de garage en je bent al 30% van je waarde kwijt. Dan heb ik het niet over oldtimers.

4 kudos 2026-05-08 17:09:08 op Hiep hiep hoera!
Daar ben ik ook pas 2 maanden geleden achter gekomen!

-12 kudos 2026-04-17 07:21:17 op Twee dames versus politie
Ben zo blij dat ik niet meer bij de politie werk.
Letterlijk in de frontlinie staan voor je linkse burgemeester waar het het niet mee eens bent.

33 kudos 2026-04-12 08:08:41 op Tattoo meneer reageert
Hij wilt toch aandacht met die meuk? Ook de afdruk van een sigarettenaansteker op zijn voorhoofd gedrukt. En dan raar opkijken dat mensen zo reageren. Ook echt slechte comebacks trouwens.

28 kudos 2026-04-11 09:28:01 op Beroofd van schoenen
Dit is de toekomst. Primitieve "mensen". Niemand die ookt denkt, hmm misschien gaat dit te ver? Nee allemaal geen moreel kompas. Kansloos, dit wordt ook nooit wat.

3 kudos 2026-04-03 09:59:02 op Discussie in de trein
@owikzegmaarwat | 03-04-26 | 09:43: Met de korte oe.

5 kudos 2026-03-16 17:16:04 op 80-jarige zingt liedje
Ooh moet gelijk weer Simon & Garfunkel in central park kijken! Geweldig. Hele verhaal is ook mooi. Voor het eerst weer samen na jaren om met de opbrengsten Central park te renoveren. 1 miljoen toeschouwers en alles spatzuiver!

-1 kudos 2026-03-15 10:40:11 op Politie slaat bril kapot,
Weet je wat ik altijd zo triest vind als ik dit zie. Ik neem die boomers het geeneens echt kwalijk. Ze lezen hun krantje en bekijken het NOS-Journaal. Dat is voor hun de waarheid. Altijd 30 jaar terug had de noordpool al ijsvrij moeten zijn volgens de media. Deze mensen zijn gewoon oprecht bang denk ik.

5 kudos 2026-03-12 10:22:19 op Joy vs. Jenning
Omdat hij zich kapot lacht wanneer hij ziet wat RedBull weer op zijn rekening stort.

25 kudos 2026-03-12 08:13:59 op Zonnige woensdag
Maar je bent altijd vol lof over grote piemels.

57 kudos 2026-03-12 08:12:10 op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
Ik zie de beelden van Pim Fortuyn. Dat is inmiddels 25 jaar terug. De situatie verslechtert en de discussie blijft exact hetzelfde. Bepaalde groep oververtegenwoordigd in.... blabla. Reactie is Racisme, niet alles over ene kam scheren blablabla. En we gaan op dezelfde voet door. Te bizar voor worden.

2 kudos 2026-02-25 10:56:49 op De nieuwe SIV van de plisie
Dat denk ik niet maat. Waarschijnlijk een Dacia ofzo.
Zijn altijd mooie dealtjes onderling.

-5 kudos 2026-02-12 19:04:28 op YES GOU!... fuck zilver
Die Lollobrigida heeft het wel verdient hoor.
Conijn had de perfecte haas voor zich. Die Lollobrigida deed het helemaal alleen.
Ben misschien niet objectief, ben een beetje verliefd op Lollobrigida.

0 kudos 2026-01-31 13:04:19 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Met D66 rechters heb je geen vijanden nodig.
Sowieso met D66 niet. 200 miljard voor klimaat is economische suïcide voor een landje dat 0.08% van het aardoppervlakte is.