275 +311 -36
Kudos
#59293 (Top 18.5533%)
| Kudos/dag | 0.14 |
| Kudos/reaguursel | 22.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 194 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
275 +311 -36
Kudos
#59293 (Top 18.5533%)
| Kudos/dag | 0.14 |
| Kudos/reaguursel | 22.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 194 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
12
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 02-03-2019 |
| Eerste reactie op | 16-12-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-05-13 06:53:56 door Hou-mijn-bier-vast op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
@wappieboy, lezen is lastig. En gezien uw overduidelijke gebruik van AI, schrijven wellicht ook, maar ik schrijf juist dat er geen onderscheid zou moeten zijn tussen dit tuig en het tuig dat zich bijvoorbeeld aan het asfalt vastplakt of monumenten bekladt.
5 kudos 2026-05-13 06:42:19 door Neuth op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Van uit alle berichtgeving in de panelen krijg ik sterk de indruk dat bepaalde reaguurders bepaalde groepen anders behandelt dan andere groepen.
15 kudos 2026-05-13 06:41:12 door wappieboy op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
op basis van de vele verschillende reacties op politieoptredens in de laatste paar jaar op deze site krijg ik toch sterk de indruk dat men hier wilt dat politie bepaalde groepen anders behandelt dan andere groepen.
Is er onvoldoende controle op en reflectie op reaguursels van een week geleden, een maand geleden bij optreden politie bij andere protesten?
Hard optreden mag blijkbaar alleen als t gaat om links pallietuig, niet onze nette bezorgde burgertjes die brand stichten en lopen te rellen hier.
Hypocriet tuig.
28 kudos 2021-03-26 14:41:45 door NLmichiej op Mo is een blij ei
In jouw keuken haal je het eten van de vloer?