DumpStats voor Herrem

1,062 +1444 -382

Kudos

#35096 (Top 10.9818%)

Kudos/dag 0.31
Kudos/reaguursel 4.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 55
Minste kudos op 1 reaguursel -73

249

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.6
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 17-03-2017
Eerste reactie op 17-03-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-19 16:20:46 op Motor skipt de file
@Hayfork | 19-06-26 | 13:12: Wat een onzin, zeg ik als motorrijder. Echt 95% van de automobilisten wijkt voor je en die andere 5% zien het gewoon niet, wat ook kan.

10 kudos 2026-06-18 04:08:18 op Heldere boodschap
Weet nog goed in de tijd van Hilversum 3, Ronflonflon.. Had in 1 van zijn uitzendingen de oplossing voor het file probleem; Als iedereen tegelijkertijd gas zou geven, was er geen file. Heerlijk chaotische uitzendingen waren dat.

0 kudos 2026-05-06 02:01:15 op Kat kwijt
Zo gek joh, als je eerst die kleintjes erin propt de moeder erbij gaat liggen. Maar ja, likes he.

14 kudos 2026-04-30 04:42:22 op Accu leeg...
He Klaas, jij weer?

1 kudos 2026-04-22 16:44:34 op De Evel Knievel van de keet
Laat die gasten het toch gewoon naar hun zin hebben. Doen niks en niemand kwaad, itt andere doelgroepen.

1 kudos 2026-04-04 00:20:56 op Ff de motor testen
Zou m maar meteen verkopen dan, gevaar op de weg.

9 kudos 2026-03-27 04:35:30 op Politie Westland doet test
Straal nou eerst eens autoriteit uit om te beginnen, ipv dit infantiele gedoe.

4 kudos 2026-03-26 02:09:57 op Zo kan het ook!
Met de huidige brandstofprijzen is omrijden geen optie meer.

29 kudos 2026-03-24 02:21:50 op Motorrijder vs wielrenboomer
Paar keer gassen in het tunneltje, beviel de wielrennert niet en wilde dat laten blijken. Jammer joh.

19 kudos 2026-03-11 02:49:50 op Wheelie trekken
Heb je een crossmotor, kun je enkel op het asfalt overeind blijven. Raar

5 kudos 2026-03-01 03:42:27 op uit de oude doos
En toch is het ook best leuk om inmiddels 60 jaar te zijn.

4 kudos 2026-02-11 02:51:44 op Wat andere route naar huis
Is van alle tijden; Vroeger vroeg je jezelf af wat je de avond ervoor allemaal had gedaan, nu heb je het op beeld.

3 kudos 2026-02-04 02:21:42 op Mag ik er bij?
Links van het midden. Voertuig voor je kan een olielekkage hebben.

-7 kudos 2026-01-26 03:24:04 op Achteruit de straat uit
Dashcammert had al eigen schade linksvoor, nu wordt het betaald door de tegenpartij.

4 kudos 2026-01-13 02:56:49 op ICE vs. ijs
Tekenend, de reactie na het opstaan.

3 kudos 2026-01-06 18:24:27 op Vrije wil
Begreep wel laatst, dat je navigatiescherm en tellerklok ervan kapot gaan.

4 kudos 2025-12-01 16:23:38 op Keiharde straf F-side
Als ik Ajax was zou ik 56.120 Groningers naar de arena laten komen incl vergoeding reiskosten.

-8 kudos 2025-11-19 16:58:45 op Sri Lanka update
Vent is gek maar pas je dan aan, aan de geldende normen qua kleding. Scheelt een hoop gezeik.