DumpStats voor Hatsosak

91 +95 -4

Kudos

#84034 (Top 26.2950%)

Kudos/dag 2.17
Kudos/reaguursel 8.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 27
Minste kudos op 1 reaguursel -4

11

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 35
Reacties per reaguursel 0.73
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 29-01-2026
Eerste reactie op 14-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

27 kudos 2026-05-14 11:20:40 op Starter op de huizenmarkt
Lang leve de vrije markt..... Sinds halverwege de jaren negentig is de woningmarkt geliberaliseerd en dus bouwen de ontwikkelaars alleen als ze fors kunnen verdienen. Tijdens elke recessie leggen ze de bouw stil omdat er dan niet genoeg verdient wordt, terwijl er ook die jaren vraag naar woningen is. En zo is er een groot tekort aan woningen ontstaan. In de decennia bouwde de overheid gewoon structureel door en ook toen waren er regels.

11 kudos 2026-06-12 12:08:01 op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Wat is eigenlijk níét compleet kapot gemaakt door commercie? De zorg veranderde van patiënten helpen naar productie draaien, landbouwgrond werd een investeringsobject in plaats van grond om voedsel op te verbouwen, woningen werden beleggingsproducten, sociale media veranderden van contact houden in aandacht verkopen, de auto-industrie bleek soms creatiever met software dan met eerlijkheid en de farmaceutische industrie ontdekte dat chronische klanten financieel interessanter kunnen zijn dan genezen patiënten, etc, etc

10 kudos 2026-05-14 11:45:59 op Starter op de huizenmarkt
@ditdusook | 14-05-26 | 11:34: Gemeenten verdienen tegenwoordig nauwelijks meer aan grond. Deze grond is tegenwoordig in handen van ontwikkelaars. Rondom vele dorpen en steden is vrijwel alle agrarische grond in handen van ontwikkelaars.

7 kudos 2026-06-04 09:20:39 op snoek laat zichzelf los
Toch apart dat als je dit met vissen doet, het een hobby heet, maar als je dit met konijntjes doet je een sadist wordt gevonden.

3 kudos 2026-06-22 13:13:43 op Mea Culpa Thijs Römer
Ga lekker burgers bakken bij de mac oid. Niet met je narcistische kop weer aandacht en bevestiging zoeken in de entertainment industrie. Hou je emotionele en mentale sores bij jezelf en val ons er niet (meer) mee lastig!

3 kudos 2026-06-04 10:48:27 op snoek laat zichzelf los
@Puddingbuks01 | 04-06-26 | 10:29: Een vis op je bord ligt daar om je te voeden. Een vis aan een haak als hobby hangt daar voor iemands (leed-) vermaak. Dat zijn moreel gezien twee totaal verschillende situaties.

2 kudos 2026-06-25 11:41:33 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
De meeste (lees traditionele) partijen stellen mensen verkiesbaar die bewezen hebben kundig te zijn. We hebben bij de PVV en BBB bewindslieden gezien, wat de gevolgen zijn als die bewindslieden alleen maar "een beetje kunnen lullen". En verder: zie flame_me

0 kudos 2026-06-15 00:57:59 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Simpel! Probeer eens verder te kijken of te onderzoeken dan je eerste primaire omgeving. Is wellicht lastig, maar je zal jezelf verrassen gok ik.

-4 kudos 2026-06-15 00:50:12 op Allemaal van links naar rechts!
Ook al maken de Nederlanders er een feestje van, het ziet er toch een beetje triest uit zo op een industrieterrein