105 +105 0
Kudos
#77736 (Top 28.2905%)
Kudos/dag | 0.13 |
Kudos/reaguursel | 35 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 103 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
105 +105 0
Kudos
#77736 (Top 28.2905%)
Kudos/dag | 0.13 |
Kudos/reaguursel | 35 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 103 |
Minste kudos op 1 reaguursel | 0 |
3
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 48.3 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 17-08-2022 |
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2022-10-31 09:50:07 op Dorst na sluitingstijd?
Ik hoef geen coke als ik pepsi
2 kudos 2022-08-17 22:23:26 op Binnenvaartschip vs brug
Dit is het Schelde-Rijnkanaal. Kanalen hebben een vaste (of gereguleerde) waterstand.
103 kudos 2022-08-17 22:21:20 op Binnenvaartschip vs brug
Dit is de Schelde-Rijnverbinding tussen de Volkerak en Antwerpen, ter hoogte van de Bathse Brug. Op dit hele stuk inclusief Antwerpen (binnen) en de Volkerak is de waterstand gereguleerd. Doorvaarthoogte is hier dus nagenoeg altijd het zelfde, zo’n 9,10m vanaf het water. De brug die schipper enkele minuten hiervoor tegenkwam (Noordlandbrug) is nog een paar centimeter lager dan deze. Doet dus vermoeden dat de kolom waarop de stuurhut gemonteerd staat een technische storing had, waardoor deze niet wou zakken. Op marinetraffic is te zien dat hij geprobeerd heeft snelheid te minderen, maar zoals op het filmpje te zien is mocht dit niet baten. Vlak na de brug heeft hij zijn ankers uitgegooid en word ondersteund door de Rijkswaterstaat om op een openbare ligplaats monteurs te ontvangen.