DumpStats voor Glijdende_rechter

3,044 +3966 -922

Kudos

#19727 (Top 6.1728%)

Kudos/dag 2.18
Kudos/reaguursel 14.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 437
Minste kudos op 1 reaguursel -243

216

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 19-08-2022
Eerste reactie op 29-08-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-6 kudos 2026-06-20 16:16:54 op Nederlanders doen Magalenha
Je zou bijna vergeten dat ook zij naar een voetbalwedstrijd gaan.
In Nederland moet er blijkbaar altijd geweld bij zijn.

1 kudos 2026-06-17 19:22:17 op Belg weet het zeker.
FAKE. Lettertype, volgt niet de vorm van de huid en de spelfout natuurlijk

-68 kudos 2026-06-08 18:28:53 op Paardelul heeft geen geduld
Hmmm, "Je hoeft niet tegen me aan te rijden...."
Volgens mij raakte hij jou niet.
En wel heel frapant dat je toch best kost schuiven toen de auto dichtbij kwam. Je zag hem al van ver aankomen.
Ja klopt, je mag op de weg lopen, maar niet midden op de weg en zeker niet anderen hinderen.
Leer je verkeersregels

-38 kudos 2026-06-08 18:20:27 op Hopeloze brakechecker
OK, invoegert is niet handig met invoegen met 60 km/h. Maar deze meneer had zeker 7 seconden om te remmen en zoek expres de confrontatie.

0 kudos 2026-05-18 20:35:42 op Stuur hulp!
s3pnu pu3s

51 kudos 2026-05-18 18:56:51 op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Tja, en als er iets gebeurd was het zo'n lief kind dat nooit iemand iets gedaan heeft.

10 kudos 2026-05-18 17:33:59 op Homo pest homo's
Of is het toch: jongetjes plagen, kusjes vragen?

14 kudos 2026-05-13 19:59:02 op Iemand bedreigen
Is die politieman ook stormtrooper? Die missen ook altijd!

12 kudos 2026-05-13 18:51:08 op Telefoon op de fiets
Een typische "Wie kan ik de fout geven van mijn eigen falen" reactie!

10 kudos 2026-05-03 19:38:02 op Kale poes <3 boobies
Ik geloof dat het vrouwtje het wel lekker vindt....

-24 kudos 2026-04-16 17:35:56 op Ben te traag als ik bestemming zoek vind agro gek
Ik ben het eigenlijk met boos-meneer eens. Doorrijden, rijbaan vrijmaken, zodat anderen ook kunnen doorrijden.
Waar ik ook zo'n hekel aan heb: voorrang geven, terwijl ze geen voorrang hebben.

9 kudos 2026-04-06 13:39:20 op Regels zijn regels in Duitsland
Mooi toch! Zo iemand mag overal lopen, direct af van die fatbikes.
Trouwens, fietsert staat op achterstand: staartje en tong uitsteken.

3 kudos 2026-04-03 16:23:01 op Bloedzuigertje wordt staande gehouden
En dit is waarom we te weinig blauw op straat hebben:
1) dit soort losers zijn zelfs voor de politie frustrerend
2) dit soort losers kosten gewoon teveel tijd
3) je wilt zo iemand toch gewoon slaan

30 kudos 2026-03-28 13:49:24 op Waarom Holland gewoon mag
Boring!
Dat een stelletje randstedelingen vinden dat Holland een goede vervanger is voor Nederland, maakt het nog niet waar.

1 kudos 2026-01-17 08:50:38 op Hoe je moet snowboarden
Heerlijk toch, niets mis mee om mooie exemplaren te laten zien.

77 kudos 2025-06-08 14:29:46 op Pakketbezorger tienkamp in de tuin
Ja, zorg dat je hond op het erf blijft met een gesloten poort! Oh, wacht....
Nee, zorg dan dat je een plek hebt waar je een pakketje/de post kunt plaatsen.

1 kudos 2025-06-07 18:04:23 op Bussluis in Amstelveen
Heerlijk zo'n artikel en dat dan verlaagde auto's problemen hebben. Genieten!

0 kudos 2025-04-16 21:12:54 op Doorgeslagen hond bijt gans
Blijkt er toch altijd weer een viespeuk te zijn die misbruik maakt van de situatie. Even snel een hond anus-vingeren.

5 kudos 2024-09-21 12:26:16 op Juist PC gebruik in 1987
AAAaaaargh, waarom begint "calendar" en "exit" niet met een hoofdletter!

9 kudos 2024-09-15 20:52:05 op Inhaalwedstrijdje
Zo jammer dat ze andere weggebruikers in gevaar brengen

-3 kudos 2024-09-14 11:54:11 op Toilet verstopt
@Kasverrot | 14-09-24 | 11:52:
Dat is dan een zittoilet

37 kudos 2024-09-05 18:20:10 op Das verrekte lastig
Hahahaha... dom!
Los van dat iedereen snapt wat ze hier bedoelen. Is het gewoon correct.
In de buik praten we namelijk over embryo/foetus en niet over een kind.

1 kudos 2024-09-03 18:48:32 op Wat eten we vandaag?
Als man juich ik het juist toe als jouw dochters dit doen!

13 kudos 2024-06-16 11:48:15 op Oranjefans gaan op de Hazestoer
Wat ik vooral raar vind is dat het zo weggestopt wordt. Van ongeveer elke artiest is dit een rel, behalve bij hem.