DumpStats voor Ethervreter

17,318 +23941 -6623

Kudos

#4138 (Top 1.2948%)

Kudos/dag 4.93
Kudos/reaguursel 12.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 2283
Minste kudos op 1 reaguursel -284

1,338

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.38
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 10-11-2016
Eerste reactie op 10-11-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 10:13:14 op En daar is nummer 18
Die man had deze wedstrijd niet eens mogen spelen.

-7 kudos 2026-06-18 11:07:01 op Auto vliegt in brand op de A28
@Vicieuze-viscositeit | 18-06-26 | 11:01: Er staan ook vaak genoeg Japanners op de vluchtstrook.

13 kudos 2026-06-05 21:02:25 op Wat de Noren kunnen
Koeman lijkt zo net op Winston Churchill.

0 kudos 2026-05-27 09:29:32 op Gezellig naar het strand met de kids!
Die zijn er altijd al maar misschien zijn ze koudbloedig en worden ze met de toenemende temperatuur steeds actiever.

0 kudos 2026-05-14 00:01:21 op De Oranjebus is in Murica
Het leeft niet echt nee, denk ook dat ik lang niet alle wedstrijden ga kijken.

-10 kudos 2026-03-29 13:04:44 op Oogkleur
Sproetjes?

4 kudos 2026-02-25 19:43:14 op Aangehouden!
Ja want dan had jij deze -kudos kunnen scoren.

4 kudos 2026-02-25 18:20:44 op De nieuwe SIV van de plisie
Als je ziet hoe die gasten met hun wagens omgaan hadden ze er ook wel een paar stalen velgen onder kunnen gooien. Dit is gewoon zonde van het geld.

8 kudos 2026-02-19 20:36:48 op Dubbelparkeerder vervelen
En dan bij het wegrijden nog even een paar eieren op z'n raam gooien.

16 kudos 2026-02-19 16:28:16 op Goeeeedemorgen!
Altijd mooi om de gordijnen te openen en dan te kunnen genieten van het uitzicht over een prachtig berglandschap.

35 kudos 2026-02-17 10:04:40 op Geel op de piste
Waarom zijn er toch zoveel van die idioten die midden op de piste stil blijven staan..

-44 kudos 2026-02-10 20:07:13 op Weg ermee
Ik heb niet de indruk dat die vrachtwagen op dat weggetje (lijkt me een fietspad) thuishoort.

1 kudos 2026-02-10 07:13:19 op Mannen willen maar één ding
@banjo-kazooie | 09-02-26 | 20:25: Een vrouw zal een stinkende leuter gewoon niet willen pijpen dus daar heb je alleen jezelf mee.