DumpStats voor Droplöl

286 +314 -28

Kudos

#58528 (Top 18.3139%)

Kudos/dag 0.05
Kudos/reaguursel 20.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 133
Minste kudos op 1 reaguursel -28

14

Reaguursels

Reaguursels/dag 0
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.1
Reacties per reaguursel 0
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 09-11-2011
Eerste reactie op 09-11-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2012-03-11 18:04:11 op Occupygekkie in de voicemail
@Fredflinstone

Als je het doet, doe het dan goed..
****
" Hallo, met Jermain van de Beld
Ik wil even Shout-out doen voor mijn YouTube-website
Shout-out (naar) Pritstift, Jonnie-kwik, Bertebres uit brussen..
Enneh: {Honden-geblaf op de achtergrond}
Dat lukt daar, datterug mag keren,
Ik doe dit voor een 'Dare' voor vijf-euro
IKKEH STA OOK OP JULLIE SITE
IK VIND HET HEEL LEUK
DAT JULLIE OCCUPY HELPEN En ANONYMOUS
ben heel blij ermee
Ik heb dit voor vijf euro een Dare
Tot de Volgende keer...
DAG ..{bonk} "
****

0 kudos 2022-05-14 22:20:14 op Geintje in Friesland
En maar lachen. Soms moet je weten wanneer je dit soort dingen beter kunt laten.

1 kudos 2011-11-29 08:50:49 op Meeracen met Vettel
@ Florissant, ik hoop niet dat hij zo gaat eindigen als Senna. Hij heeft wel de racekwaliteiten. Misschien nog wel beter ;)

2 kudos 2011-11-28 12:44:29 op Jaloers??
V8 *kwijl*

48 kudos 2026-06-15 02:49:08 op Concessies doen
Lekker mensen uitsluiten die slechthorend zijn! Topper ben je!