DumpStats voor Dottiekom

1,391 +1587 -196

Kudos

#31051 (Top 9.7161%)

Kudos/dag 40.91
Kudos/reaguursel 8.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 89
Minste kudos op 1 reaguursel -31

171

Reaguursels

Reaguursels/dag 5.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 11-05-2020
Eerste reactie op 21-05-2026

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-30 kudos 2026-05-24 11:57:01 op Lubach over Islamkritiek
Jammer dat niet de vraag word gesteld, immers meneer Lubach vind zich zelf artiest, criticaster en misschien met eigen jolijt, parodie omschrijven. Geheel ontbrekend de mogelijk om met zijn juich redactie "ow wat zijn we goed", toch niet meer een opening zoekend in de satire en/of noemt het de parodie omschrijven van ook de Islaam, ze kunnen echt wel meer verdragen dan de eigen aannames

-23 kudos 2026-06-12 21:20:20 op Nou, ik ga doei
Lulhannes, je rijd gewoon veels te hard, met je juiste snelheid had je kunnen anticiperen en/of met een matige snelheid erom heen kunnen rijden....!

-16 kudos 2026-05-28 10:14:50 op Freestylemeneer komt violist tegen
Goh!? En toevallig stond de NOS op de stoep te filmen .......prima geoefend van tevoren en Youp van het Hek komt spontaan ff djensen!?

-12 kudos 2026-05-25 14:11:03 op Zielige tokkie wordt boos
Lieve jongen je had voldoende momenten om echt in te grijpen, doe het maar de volgende keer.......het moet maar eens wat minder worden.

-12 kudos 2026-05-24 15:37:47 op Meimarkt Tilburg
Tilburg, waar men zich meer pretendeert dan wat men voorstelt! Keep trying!

-5 kudos 2026-06-24 13:45:09 op Even een fotofinishje pakken
Eindelijk eens echte lol inplaatst van K roepende in de sloot rijdende pubers.....joris houd die troep toch es tegen!?

-5 kudos 2026-06-05 13:20:42 op Redneck bowling
Precies en beetje schreeuwen en aan elkaar zitten!

-4 kudos 2026-06-08 19:01:39 op Paardelul heeft geen geduld
Koos, houd je moralistisch gemierenneuk ff lekker voor je zelf.....defensief weggebruik is geld voor elke weggebruiker, neem dat mee als je morgen weer je pisopeltje de weg op gaat.

-4 kudos 2026-05-25 12:14:23 op Noah worstelt met het hek
Help je maat stumpert! En als de meisjes je niet leuk vinden, is het frikandellenbos misschien een optie!?

-3 kudos 2026-06-24 18:23:45 op Scheidsrechter gaat keihard
Heeft er al iemand de stekkers daar uitgetrokken, this is the sound of tolkies!?

-3 kudos 2026-05-25 17:45:16 op Tweede PinksterBDM
Wat een heerlijk stel, als je ze wil delen, twijfel dan niet te informeren.!

-3 kudos 2026-05-25 12:18:12 op Roast battle, standje voluit
Hahaha lekker gedaan Petmans op de schaterlach van een vrouw gewonnen, gewonne een rode loper naar je zolderkamer!

-3 kudos 2026-05-23 00:01:22 op Tadaaaaa
Tsja met voortschrijdend inzicht heeft U mogelijk gelijk!

-2 kudos 2026-05-25 14:08:26 op Jongen petst kale beveiliger op zn kop
Onlangs vanuit een betrouwbaar onderzoek dat sinds de jaren 70 het IQ in west Europa significant is terug gelopen........need I say more!

-2 kudos 2026-06-16 12:15:16 op De temperatuur stijgt!
Sommige dames, kunnen ook overal trots op zijn! Leukkie hoor!

-2 kudos 2026-05-22 23:47:46 op Parkeren met frustratie
Het is maar goed dat ie niet de openbare weg is opgegaan!

-1 kudos 2026-06-19 13:22:03 op Dumpert Hitteplan #6
Heel erg herkenbaar, pak zo af en toe m'n momenten.....zonder geluid dat dan weer wel!

-1 kudos 2026-06-19 17:55:25 op Dumpert Hitteplan #8
hรจhรจ jullie lopen de verkeerde, kant op!

-1 kudos 2026-06-16 22:46:20 op Nest bouwen
Rare Helicopter!?

-1 kudos 2026-05-28 10:08:43 op Smokey Bear
Rooie Prinssen, het zijn de lekkerste.....!

-1 kudos 2026-05-23 00:00:09 op Tadaaaaa
U is 1.55?

-1 kudos 2026-05-31 12:26:52 op Crossen met auto
Gelukkig was het maar een test!

-1 kudos 2026-05-30 15:48:00 op Niet aan mij zitten
De Politie is een autoriteit, die geeft gratis instructies en die dien je op te volgen, zoniet, dan, dan is er voor elke situatie een gepaste oplossing...niet uw eigen interpretatie van dienstbaar en waakzaam er op los laten.

-1 kudos 2026-05-30 15:40:20 op Inze waakkitten
Hahaha kleine kremlin, kijk maar uit met elke druppel water!

0 kudos 2026-06-05 13:18:57 op Man doet robot
Hahaha, gewoon lekker lachen, hier is dumpert voor bedoeldt!

0 kudos 2026-05-21 23:55:05 op Goeeeeeedemorgen!
Heerlijk, begin van de dag lekker los in het zakje.......

0 kudos 2026-06-19 19:03:17 op Een W16 Bugatti starten
Hahaha idd klinkt ziek, zo klinkt mijn eerste wind in de ochtend ook altijd!

0 kudos 2026-06-23 19:47:40 op Daar gaat je fiets
Ach gut als zuigheks geen indruk meer maakt, dan maar provoceren, stumper!

0 kudos 2026-06-06 13:11:53 op Is dat een DJ-set?
De zaterdagavond blues straight from the zolderkamer.....er is altijd wat te doen!

1 kudos 2026-05-30 14:52:54 op Niet aan mij zitten
Mooi land, helaas een gedoe om er nu "zomaar" op vakantie te kunnen. Overigens heerlijk hele leuke vrouwen en ja als je iets wordt gevraagd van een autoriteit handel je daar naar, waarom niet!?

1 kudos 2026-06-05 13:25:34 op PottenbakTV
Niet alleen Karel Appel was een kunstenaar.......dank je wel Kleiert!