DumpStats voor Doeeenslief!

12,408 +13241 -833

Kudos

#5998 (Top 1.8768%)

Kudos/dag 8.4
Kudos/reaguursel 18.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 3955
Minste kudos op 1 reaguursel -99

676

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 09-06-2022
Eerste reactie op 09-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-12 18:32:51 door Toewan op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@Skippymaniacs | 12-06-26 | 19:24: Ik las dat één van de plofkraak voorbereiders waarschijnlijk 2 benen en een arm moet missen.
Dan moet ik denken aan Monty Python - It is but a scratch. Thou shall not plofkraak!

-6 kudos 2026-06-12 08:48:31 door scroob op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@HTWI | 12-06-26 | 10:44: lul met je verstand man. Het gaat niet over die brandweer maar over het slachtoffer. Niet alles heeft met D66 te maken.

-2 kudos 2026-06-12 08:44:57 door HTWI op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Normaal filmen zij alles wat tegen de overheid is en nu een keer andersom? Ga weg met het recht lullen wat al krom is hier in Nederland

0 kudos 2026-06-08 12:09:27 door cabrão op Pas 7 weken oud
@Imp58 | 08-06-26 | 11:47: Urk ligt in Flevoland. Ik snap de verwaring: eerst was het Noord-Holland, toen schoof het op naar Overijssel en nu dus Flevoland. Over 200 jaar als Friesland alles weer herovert heeft, dan weer wel.

-2 kudos 2026-06-08 10:47:03 door Imp58 op Pas 7 weken oud
@van_Sukkelenburg | 08-06-26 | 11:57: een soort friesland?

8 kudos 2026-06-08 10:34:02 door OttO1916 op Pas 7 weken oud
Nog een paar generaties meer en ze bewegen zich op kinderbrommers voort

14 kudos 2026-06-08 09:57:47 door van_Sukkelenburg op Pas 7 weken oud
Ja, het ras is ontstaan door meerdere generaties broers en zussen met elkaar te kruisen.

0 kudos 2026-06-05 08:59:01 door aeonmort op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Kan je aangeven waar dit in de wegenenverkeerswet staat? Je mag namelijk bij enkele uitzonderingen zoals files, sommige rotondes, blokmarkeringen, en voorsorteerstroken rechts inhalen. Maar niet na een verkeerslicht. Wachtend verkeer bij een verkeerslicht wordt niet gezien als een file.

1 kudos 2026-05-24 12:37:58 door Helly Hansom op Kettingbotsing in de wasstraat
In de jaren 2000 helemaal in. Geweldig om die dames in de sportschool te zien met knipperende oogjes omdat het zweet niet werd tegengehouden. Blijft een apart volkje die dames.

37 kudos 2026-04-28 07:44:04 door NIngenieur_Hogendijk op Boosknul versus streamert
Nu realiseer ik me dat ik, 63 jaar, een oude lul geworden ben. Ik heb namelijk geen idee wat "waxxers en maxxers" zijn en wil dat graag zo laten. Ook begrijp ik totaal niet de amusement waarde van streamers en vloggers met alleen maar gelul en onzin. Als ik daar naar kijk haak ik binnen enkele seconden af. De enige vloggers die ik begrijp zijn vloggers die gepassioneerd vertellen over hun hobby: fotografie, natuurwandelingen, reizen, hun motorbike, etc. Dit ligt natuurlijk aan mij en waarschijnlijk niet aan jullie. Ik snap het nut er niet meer van vlogs die vertellen over hun leven waar geen inhoud in zit, bijvoorbeeld deze video.

-4 kudos 2026-04-27 17:43:12 door ioozereoh op Koningsdagvlog du dag
en waarom? u geeft hier een mening over uw denken wat een ander zou zijn. wat bent u dan?

3 kudos 2026-04-16 10:59:08 door Be2712be op Inhalen heeft voorrang!
@TheSailor | 16-04-26 | 10:01: Maakt niet uit, of bestaat er een regel dat als je te snel rijdt, je voorrang komt te vervallen? Ik dacht het niet!

5 kudos 2026-04-16 10:37:41 door DaveAEP op Inhalen heeft voorrang!
@waaromnuweer | 16-04-26 | 10:39: De GPS coordinaten geven hier een 30-zone aan. Verkeersregels gelden dus blijkbaar voor iedereen behalve de dashcammert.

9 kudos 2026-04-16 08:39:13 door waaromnuweer op Inhalen heeft voorrang!
@TheSailor | 16-04-26 | 10:01: dit is naar alle waarschijnlijkheid een 60km weg. Ja de buitengebieden hebben nog dit soort wegen.

-2 kudos 2026-03-30 07:42:42 door Jesdetsmie2 op Hondje vs brutaal aapje
blijf jij je op je rukzolder maar afvragen waarom geen enkele vrouw geïnteresseerd is in je gewauwel over hoofdletters.. met of zonder, het is te lezen

-1 kudos 2026-03-30 07:42:39 door redthehaghue op Hondje vs brutaal aapje
@Zolderkamervragen | 30-03-26 | 09:22:
Verloren strijd Zolder, Joris vindt het ook prima, terwijl de huisregels al ruim 20 jaar niet zijn veranderd.

-9 kudos 2026-03-30 07:22:58 door Zolderkamervragen op Hondje vs brutaal aapje
Hij* .*
Voor het geval je het niet snapt; in het Nederlands beginnen we een zin met een hoofdletter en eindigen met een punt.