1,808 +2335 -527
Kudos
#26962 (Top 8.4366%)
| Kudos/dag | 4.81 |
| Kudos/reaguursel | 8.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 226 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
1,808 +2335 -527
Kudos
#26962 (Top 8.4366%)
| Kudos/dag | 4.81 |
| Kudos/reaguursel | 8.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 226 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
225
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.6 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 23.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 12-06-2025 |
| Eerste reactie op | 13-06-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-23 22:00:15 op Debieltje in Polo
Marco
1 kudos 2026-06-19 20:26:21 op Ik eet geen vlees
En een fart, farts? 'when you pull the meat out'.
5 kudos 2026-06-19 20:24:10 op Ik eet geen vlees
Bestond het maar...
3 kudos 2026-06-19 06:24:24 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Lekker in zijn eigen sop laten gaat koken.
61 kudos 2026-06-15 12:04:41 op Concessies doen
Dit soort filmpjes zijn de dood van de politiek. Lekker snel scoren en op de socials zetten, ipv een goede discussie voeren over de inhoud. Maak niet uit welke partij; links, rechts, midden. Iedereen doet het. Haal alsjeblieft die camera's weg.
0 kudos 2026-06-09 21:54:22 op Rollen omgedraaid
@Drildeur | 09-06-26 | 14:59: of je schoonmoeder!
18 kudos 2026-06-06 07:38:28 op Even laten zien aan iedereen!
Hahaha mooi dat het Leeuwen koning deuntje even gezongen wordt!
8 kudos 2026-06-05 07:01:28 op Mama appelsap cartoon
Motten!... Haha oh heerlijk!
5 kudos 2026-05-22 00:46:42 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Plus één voor dat ze überhaupt met elkaar in gesprek gaan. Verder ben ik blij dat er ook een 'midden' is tussen links en rechts.
0 kudos 2026-05-16 22:07:51 op Kermis gaat goed bij Zomerfeesten de Hoeve
En het was nog lang onrustig in Hoeve
4 kudos 2026-05-16 21:57:17 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Als eerste generatie sinds +/- 1950. Precies jouw gedachte lijkt me een van de problemen van deze tijd. We leven met de verwachting dat iedere generatie het beter heeft dan de vorige. Hogere opleiding, Betere baan, groter huis. En we leven met het idee dat het leven maakbaar is. Dus als je niet voldoet aan die verwachtingen, dan ben je een loser. Tel daarbij op dat ouders je 24 uur per dag kunnen controleren via locatie delen, deurbel camera's, online school dossiers etc. En ik snap wel dat leerlingen prestatiedruk ervaren. Vroeg was je vader bakker, dus jij ook. Simpel
-14 kudos 2026-05-16 21:39:56 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Deze meneer haalt prestatiedruk, werkdruk en moeilijkheidsgraad door elkaar.
-1 kudos 2026-05-15 10:04:55 op Ja pierdole!
Ach, nu zullen we nooit weten of hij het gehaald heeft.
4 kudos 2026-05-15 10:00:20 op Dit is geen geluk meer
Wat een slecht afgestelde L33t-tafel
-4 kudos 2026-05-13 06:53:14 op Dat haal ik prima op m'n fiets
Ging toch ook prima!?
18 kudos 2026-05-13 06:41:36 op Fikkie stoken in Loosdrecht
'Asielzoekers zorgen voor onveiligheid, dus hebben we besloten om een gebouw in de fik te steken, te tellen en de politie te belagen'.... Wie is hier nou eigenlijk het gevaar voor de maatschappij?
56 kudos 2026-05-05 15:39:38 op Bezorger is 2 mins stil
Niets schreeuwt meer compassie en beleving dan een bezorger twee minuten in de regen laten wachten, en dan filmen. (Sarcasme alarm)
8 kudos 2026-05-04 00:36:09 op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
De manier waarop je je mening uit heeft wel grenzen.
-24 kudos 2026-04-05 20:45:25 op Aan de kant kutkoters!
Sneue figuren, die de hele dag hun slap excuus van een leven besteden aan het via de CCTV camera bespieden van de buurt, om te kijken of ze nog iets 'spraakmakends' op internet kunnen zetten.
8 kudos 2026-04-05 07:20:05 op Brandweer Deventer vs brandweer Zwolle
Gezongen op de melodie van 'Supergirl'. Ik ga er vanuit dat ze hier het vrouwenteam toejuichen.
0 kudos 2026-03-30 22:09:43 op Stoel gaf haar een tweede kans
Kan iemand mij uitleggen waarom je een camera in je woonkamer hangt?
2 kudos 2026-03-23 13:43:32 op 3 x afgelast....(zie reden voorgaande video's) en nu weer 3 stelletje clowns...
@Zelfsport | 23-03-26 | 12:15: ach, als iedereen dezelfde straf krijgt als ze niet spelen, is het ook weer eerlijk.
0 kudos 2026-03-17 01:42:19 op Mooie schoen
Hem? Heb je niks geleerd van 'the Lion King'?
0 kudos 2026-03-17 01:35:40 op Postbode heeft persoonlijke beveiliging
Dat loopje. Zo loop ik ook, als ik weet dat ik gefilmd wordt en dan spontaan vergeet hoe je 'normaal' moet lopen.
3 kudos 2026-03-16 21:35:04 op 80-jarige zingt liedje
@FreddyboyK | 16-03-26 | 21:31: precies
4 kudos 2026-03-10 20:00:31 op Half Australië onder water
Hendrik Haan uit Koog aan de Zaan....(voor de fijnproevers)
0 kudos 2026-03-09 21:45:20 op Hoeveel flauwe grappen kun je in 1 bericht proppen?
Dit is een speciaal paard gemaakt voor op Vlaamse wegen.
3 kudos 2026-03-09 21:41:45 op Minderheden doen tegenwoordig zelf aan segregatie
Volgens mij is uitsluiten op basis van uiterlijke kenmerken, de definitie van racisme. Of het nou gedaan wordt door blanke, donkere, Aziatische, latino's of welke andere bevolkingsgroep dan ook
12 kudos 2026-03-01 07:57:26 op Breeek! Ali Khamenei deaud
Het lijkt me zo overzichtelijk om in jouw hoofd te wonen. Iemand is goed of slecht, en kan dus alleen maar goede of slechte dingen doen. Niet gehinderd door enige context.
2 kudos 2026-02-28 20:41:01 op Boosmeneer haat vlag
@nergens_goed_voor | 28-02-26 | 16:42: Ik zal geen traan laten om sneue figuren die overal wel een reden vinden om de verbitterde zure lul uit te hangen.
-9 kudos 2026-02-28 15:17:08 op Boosmeneer haat vlag
Oh, wat een heerlijk sociologisch experiment. Wat doen reaguurders als ze de vlag niet zien? En niet kunnen leunen op hun standaard veroordelingen van bepaalde uitingen.
5 kudos 2026-02-24 06:21:07 op Ff de maandag uitswingen
Alles wat je op Dumpert ziet, staat op Dumpert omdat het uitzonderlijk is. Niet bij elke braderie staan XR demonstranten. Niet bij elke kermis rijdt er een auto in op mensen. Kijk om je heen en geniet van het leven. Maarja, ik verlang dan ook terug naar een tijd zonder azijnzeikers.
-7 kudos 2026-02-21 06:31:28 op Danny legt falend systeem bloot met z'n nieuwe telefoontje
Wat is hier het falende systeem dan? Dat meneer een mobieltje naar binnen kan smokkelen? De beveiliging van een gevangenis kan je niet waterdicht krijgen. Het is een wapenwedloop. De gevangenen proberen dingen binnen te krijgen, de beveiliging probeert ze buiten te houden. Tennisballetjes met drugs over de muren, drones die wat brengen, bezoekers die niet in alle gaten wordt gecontroleerd etc. En je kan er natuurlijk een nucleaire bunker van maken, maar dan is de vraag of de kosten opwegen tegen de baten.
-1 kudos 2026-02-18 21:06:03 op Knellende string
Is er al een vaccinatie voor de Gooise R epidemie?
43 kudos 2026-02-17 21:17:33 op Carnavalswagenbouwers zijn lekker creatief bezig geweest
Tja, maar dan sta je wel in Bergen op Zoom.
-4 kudos 2026-02-13 21:11:29 op Weinig diversiteit in deze Noorse geschiedenisfilm
Ik kijk graag naar filmpjes met een persoon van kleur en een lesbisch stel. Alleen dan voegt het verhaal niks toe.
14 kudos 2026-02-13 21:01:48 op Moeder capuchonkabouter meldt zich en is BOOS
Tja, iets met een appel en een boom.
5 kudos 2026-02-04 06:22:26 op Omgekeerd boobdropje
Meer boobjumps alsjeblieft!
3 kudos 2026-02-04 06:17:50 op Een schijtdag hebben
@dellyt | 03-02-26 | 22:12: Een e-mail adres
36 kudos 2026-02-04 06:10:01 op Zeau, even wat bewijs lozen en daar een filmpje van maken voor de socials
En dan je éénjarige kind alleen in de auto laten... Niet alleen dom en onverantwoordelijk. Maar ook nog eens nihil voorstellingsvermogen van de zorgbehoefte van een dreumes.
-2 kudos 2026-02-01 07:22:36 op Zoetige streetfood
Bij één wesp ren ik al weg, gillend als een tiener meisje. Hier zou ik op het volgende vliegtuig naar Siberië zitten.
-16 kudos 2026-01-29 14:41:02 op Mega gevaarlijke hond in de aanval
Sneu dat je dit op internet gooit.
4 kudos 2026-01-27 20:52:39 op ICE agent doet demonstraten de groeten
@RobotAap | 27-01-26 | 20:47: Fijn dat je het vraagt; Nee.
-13 kudos 2026-01-27 18:50:56 op DumpertDansles
Tja, ik kijk dan toch liever naar een vrouw die lekker ongegeneerd aan het springen en hossen is, met een biertje in haar hand. Ipv aandacht hoererij tot dans verheffen.
0 kudos 2026-01-26 14:38:10 op Bijna boven, ff zwaaien
@Raekwon | 26-01-26 | 12:46: 2.308 meter boven zee niveau, 914 meter boven de vallei. Dus een beklimming van 914 meter, tenzij hij bij de oceaan is begonnen.
-5 kudos 2026-01-26 06:07:27 op Reaguurdster met ambities
Dat zegt meer over jou, dan over GL/PVDA
2 kudos 2026-01-24 22:27:46 op ICE gaat weer donuts
@grotgraver | 24-01-26 | 19:59: In dit geval niet. Minnesota is een 'open carry state'
4 kudos 2026-01-24 22:23:48 op ICE gaat weer donuts
@Aleksandr | 24-01-26 | 19:34: koekkoek
0 kudos 2026-01-24 19:06:12 op ICE gaat weer donuts
@Focus | 24-01-26 | 18:51: Je bedoelt media zoals e feitentempel Foxnews?
3 kudos 2026-01-24 19:00:55 op ICE gaat weer donuts
In een normaal werkende democratie, met een controle op de macht, zou het zo werken. Dit is de VS.