DumpStats voor DatIsHeelGeenVogel

7,172 +9044 -1872

Kudos

#6400 (Top 2.9248%)

Kudos/dag 3.65
Kudos/reaguursel 16.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 2238
Minste kudos op 1 reaguursel -294

425

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.22
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 41.7
Reacties per reaguursel 0.06
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 07-09-2014

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 08-06-2019 11:41 door Vph op Haastmeneer is levensmoe
als het niks uit maakt dan kan hij beter rechts rijden toch? rechts inhalen heeft niks met tokkie gedrag te maken

1 kudos 08-06-2019 11:53 door K met een Q op Haastmeneer is levensmoe
Ik ben het zo erg met je eens he. Mensen hebben totaal geen inzicht hier... Rechts wachten op de vrachtwagen die aan het inhalen schiet je helemaal niks mee op en rijdt je jezelf klem mee.

-1 kudos 13-03-2019 08:53 door Roeieber op Ondertussen in 1970
Heb je een bron voor dat "overgrote deel van de wetenschappers"? Is het niet mogelijk dat de opwarming door iets anders veroorzaakt wordt? Hoe heeft de cro-magnon mens de ijstijd laten aflopen dan?

0 kudos 13-03-2019 16:41 door kond op Ondertussen in 1970
@Roeieber | 13-03-19 | 08.53: climate.nasa.gov/scientific-consensus/ en als je iets niet weet is het handig om op te zoeken hoe het is gebeurd voordat je een domme vraag stelt.

-4 kudos 25-01-2019 18:48 door Davidus Maximus op Meer tieten op Dumpert
@onbekende... En dat zijn dus net die mensen die dat wel leuk vinden... wel opletten he, als je andere mensen belachelijk wilt gaan maken. Helemaal als ze gewoon een goed punt maken.

461 kudos 03-08-2018 17:11 door robotkop op Altijd weer die wielrenners #zoveel
Dat fietspad ziet er ook gewoon prima uit om te wielrennen naar mijn mening. Mijn tip aan alle mede wielrenners is: spreek andere wielrenners aan op wat ze fout doen. Ik wijs renners ook graag op de stand van de verkeerslichten of de voorrangsregels als ze zich er in 'vergissen'. Zodra het niet meer 'cool' is om op de hoofdbaan te rijden stopt iedereen er mee.

-5 kudos 04-07-2018 15:55 door Onderbuik op Johan is boos op Wilfred en René
Ik had het idee dat de gitarist met de witte gitaar een beetje vals speelde, net of zijn gitaar niet goed gestemd was. De zanger die ook gitaar speelde was wel goed.

21 kudos 04-07-2018 16:29 door Berend-de-Befkoning op Johan is boos op Wilfred en René
Het is net wat jij een goeie gitarist vindt. Een metalgitarist kan waarschijnlijk tering snel spelen, maar deze blues gasten kunnen heel veel emotie in hun spel te stoppen in combinatie met een hoge technische begaafdheid.

51 kudos 13-06-2018 17:35 door SiNNeD37 op Flitspaal in het westland #2
Nee bekeuringen sturen omdat je 3 km te hard hebt gereden, dat heeft lekker veel met de verkeersveiligheid te maken.

2 kudos 14-06-2018 07:12 door FrontaleFrans-WL op Flitspaal in het westland #2
En nog heeft niemand de conclusie getrokken dat dirk de diender zelf zateravond in olympisch dronken staat die doos op die prutspaal geflikkerd heeft? Ik saboteer mn baas en collega's ook altijd op subtiele wijze. Een nekschot of een paar vlokken cyanide in de koffie van die zure kut van kantoor. Je mag ook niks meer tegenwoordig

-1 kudos 21-02-2018 09:32 door DatIsHeelGeenVogel op Baudet over afschaffen Referendum
rick astley | 20-02-18 | 22:35 | + -3 - Het gaat niet om de politici die iets zeggen, het gaat om het volg-volk wat niet zelf na kan denken. Baudet is vele malen erger dan Wilders maar krijgt stemmen omdat hij woorden gebruikt die de paupers niet begrijpen. Ze denken dan dat het wel iets moet zijn dat klopt. Zo werkt het met simpele zielen. En die simpele zielen mogen dan hun stem laten horen over internationale verdragen die ze nooit zullen snappen. Baudet is een gevaar voor de democratie.

6 kudos 24-07-2017 17:24 door Treinbestuurder op Willy doet de aankondigingen
Precies! En het oortje is/zit ook nooit goed! Daarbij lopen ze altijd aan die knopjes te draaien waar die oordopjes aan vastzitten om maar minimaal naar het publiek te hoeven kijken.

2 kudos 24-07-2017 23:15 door Heldpesk op Willy doet de aankondigingen
Dat is vooral iets voor matige tape-acts, makkelijk stampen op de technicus om zelf interessanter te lijken.. Bij een band slaat het al helemaal nergens op. Een beetje band heeft gewoon een monitorman die de mixen afluistert en bijregelt nog voordat de muzikant erom hoeft te vragen, en bij minder budget heb je digitale tafels die je via een appje op je iPad of smartphone kan bedienen.

1 kudos 25-07-2017 01:26 door elco485 op Willy doet de aankondigingen
ach, standaard gezeik of ze harder op de monitor mogen, maar dan hoort de buurman zich er weer niet bovenuit, dus gaat die weer zeiken etc etc.

28 kudos 20-06-2017 16:22 door 001_Mills op "Belasting is diefstal"
Onzin, alleen complete niet van deze wereld zijnde mensen geloven nog steeds dat het heffen van belasting op de middenmoot hetzelfde is als eerlijk delen wij allemaal de lasten, en met de opbrengst doen wij alleen goede dingen voor iedereen. We stelen van de rijken en verdelen aan de armen, dat is het verhaal.

374 kudos 20-06-2017 16:26 door ConfettiKanon op "Belasting is diefstal"
Inderdaad, meneer kan ook lekker met zijn belastinggeld op een onbewoond eiland gaan zitten. Zonder voorzieningen. Het deel van dienstplicht heeft hij zeker wel gelijk mee, IMO. Ik ga toch gvd niet het risico lopen een kogel te vangen omdat een paar bestuurlijke mannetjes ruzie hebben? Vecht het lekker zelf uit, met iedereen die eraan mee wilt doen. Vrijwillig.

0 kudos 20-06-2017 16:30 door DatIsHeelGeenVogel op "Belasting is diefstal"
ConfettiKanon | 20-06-17 | 16:26 | + 0 - Ja, dienstplicht is enigszins raar, maar wordt in de praktijk natuurlijk al lang niet meer gebruikt. Alleen in extreme situaties zou hier weer gebruik van worden gemaakt (denk dan aan een WW III)

214 kudos 20-06-2017 16:34 door MrLahey op "Belasting is diefstal"
Belasting betalen is noodzakelijk als je niet te veel last wilt hebben van de incompetente om je heen. Het mag alleen wel wat minder.

281 kudos 20-06-2017 16:35 door tsjajaja op "Belasting is diefstal"
@ DatIsHeelGeenVogel | 20-06-17 | 16:17 Hij slaat een beetje door, maar iedereen probeert toch zo min mogelijk belasting te betalen. En dat er belasting betaalt moet worden is logisch, maar iedereen die vindt dat de belastingdienst in NL een eerlijk systeem is, heeft waarschijnlijk alleen met de afdeling toeslagen te maken.

50 kudos 20-06-2017 16:36 door Groene Horzel op "Belasting is diefstal"
Alleen complete idioten zijn het ook eens met het huidige belastingstelsel in NL. 1 euro verdienen om er dan 52 cent van af te mogen staan. En als je deaud gaat graaien ze nogmaals van je centjes waar je die belasting al over betaald hebt. Ken je het verhaaltje van de barstool economics? Ik ben inmiddels ook minder gaan werken omdat ik niet van plan ben om mee te doen met dat kneuterige systeem.

37 kudos 20-06-2017 16:40 door DatIsHeelGeenVogel op "Belasting is diefstal"
Groene Horzel | 20-06-17 | 16:36 | + 0 - Dat geldt natuurlijk alleen voor het deel wat je meer verdient dan het hoogste inkomen. Dus als je 80.000 hebt verdient in 2017 betaal je 52% over ~13.000 daarvan. Niet over het hele bedrag. Weer hebben we iemand die liegt over feiten om z'n eigen mening er door te drukken. Walgelijk

37 kudos 20-06-2017 16:43 door Oberon14 op "Belasting is diefstal"
001_Mills: dus de banken zijn arm, graag meer belastinggeld. De woningcorporatiedirecteuren moeten rondrijden in een sneue Maserati, betaald door sociale huur. En hoe zat het nog maar met de zielige directrice van het COA? Rijken stelen net zo hard, alleen zijn het dan geen kruimels.

-19 kudos 20-06-2017 16:45 door nuttert op "Belasting is diefstal"
@001_Mills Jij weet duidelijk totaal niet hoe de belastingwetgeving werkt en waar al die cadeautjes vandaan komen. 2 veel voorkomende misverstanden: 1= een gemiddelde Nederlander kost in haar hele leven 17.000Euro voor de staat. Dit is onder andere mogelijk vanwege ons gas, onze grond etc. De meeste rijken/goed betaalde personen leveren in hun leven maar ietsje meer op voor de staat dan wat ze gekost hebben. 2= De middenmoot (jan modaal en iets daar boven) betaalt de bulk aan belastingen.

0 kudos 20-06-2017 16:45 door Ippy op "Belasting is diefstal"
@Groene Horzel Minder werken om minder belasting te betalen is compleet kansloos. Zo hou je zelf toch ook minder over?

33 kudos 20-06-2017 16:46 door NRC_WegRMee op "Belasting is diefstal"
''Alleen complete idioten vinden belasting diefstal'' en vervolgens over zijn drogredenen beginnen, lekker bezig.

12 kudos 20-06-2017 16:48 door Groene Horzel op "Belasting is diefstal"
@ DatIsHeelGeenVogel | 20-06-17 | 16:40 nou niet bedoeld om te liegen, meer om niet een heel verhaal te hoeven pennen over de staffels. En inderdaad het gaat om alles dat je meer verdient dan € 67.072. Maakt dat het ineens eerlijk voor jou dat er dan 52 cent van elke euro afgepakt wordt?

38 kudos 20-06-2017 16:53 door KarelKletskous op "Belasting is diefstal"
Alleen complete idioten beginnen hun reactie met "alleen complete idioten" om vervolgens verder te drammen zonder een fatsoenlijk argument. Wait what?

26 kudos 20-06-2017 16:54 door Mertom op "Belasting is diefstal"
En de belasting over de belaste brandstof? Ben ik nu een idioot omdat ik dat diefstal vind?

21 kudos 20-06-2017 17:06 door Sum á Bitch op "Belasting is diefstal"
@DatIsHeelGeenVogel, je betaald over alles wat je koopt ook nog eens 21% btw. Dus zit je met de laagste staffel van 33% ook al aan de 51% belasting.

-4 kudos 20-06-2017 17:09 door Datisnietmijnwinkel op "Belasting is diefstal"
@DatisHeelGeenVogel, ik vind jou een baas. Compleet eens met je reaguursel, en natuurlijk je naam. In de dierenfilm van vorige week...

8 kudos 20-06-2017 17:15 door IdidTheMath op "Belasting is diefstal"
Dat belasting een vorm van "roof" is, is niet zo zeer een drogreden. Het stuk over "onschuldigen" slaat wel compleet de plank mis. Er is geen basisnorm voor onschuld. Onschuld heb je als je voldoet aan de eisen die er per wet gesteld worden, of je het hier mee eens bent of niet heeft er niets mee te maken. Verder mag je van welke belasting dan ook vinden wat je wil, maar zo slecht is het hier allemaal niet geregeld. Een 100% liberale samenleving lijkt me dan ook geen verbetering, zoals meneer in het filmpje pretendeert. Het liberale gedachtegoed werkt prima als iedereen gelijk is. Helaas heeft niet iedereen gelijke kansen, en dit zal de komende tijd ook niet gebeuren. Onze huidige liberaal-sociale constructie lijkt me, vooral voor de mensen uit een arm gezin komen, mensen met veel ziekten of met een beperking in wat voor vorm dan ook een stuk "eerlijker" dan dat iedereen het zelf uit mag zoeken.

65 kudos 20-06-2017 17:35 door letters_of_cijfers op "Belasting is diefstal"
Een overheid zou minimaal moeten zijn. De bevolking enkel belasten om de primaire functies te kunnen betalen zoals brandweer, politie, leger, infrastructuur. Belasting is niet bedoeld voor subsidies voor theaters, kunst, ontwikkelingshulp, de Clinton campagne, en overige (meestal linkse) hobbies. Daar kunnen legitieme verenigingen voor worden gesticht die van donaties leven. Greenpeace is een succesvol voorbeeld. Het voordeel daarvan is dat iedereen zelf mag weten of en aan welke doelen hij/zij geld schenkt en hoe veel. Hoe het meestal gaat in een democratie is dat de overheid geld-verslaafd wordt, gaat uitdijen, een zelf dienende machine wordt, en eigen stemvee gaat kweken en importeren, gelokt met beloftes en giften (subsidies, sociale huurwoningen, enz). Dit wordt gefinancierd door de werkenden steeds zwaarder te belasten met disproportioneel hogere belastingen, zelfs op reeds en meervoudig belast kapitaal. De werkenden zijn eigenlijk de motor van de economie, en hun te veel belasten is het zelfde als olie uit motor halen met minder prestatie als gevolg. Dit heeft als gevolg dat meer armoede ontstaat waardoor de gekweekte stemvee nog verder van overtuigt kan worden met de lokkende leugen dat alles "oneerlijk verdeeld" is en dat de overheid de oplossing heeft. Zo ontstaat een vicieuze cirkel richting socialisme. Wanneer deze stemvee de meerderheid vormen, is het eind zoek en moet het bevolking het op den duur maar op de pijnlijke manier leren (zoals Venezuela).

-13 kudos 20-06-2017 17:43 door Aluminumhoedje op "Belasting is diefstal"
Enige wat ik met meneer eens mee ben is; Wij krijgen wel goede dingen maar wat gebeurt er echt met elke euro? Waarom krijgen wij het volk niet te zien waar elke procent heen gaan?

19 kudos 20-06-2017 18:09 door 3x nix op "Belasting is diefstal"
Ik vraag me dan echt af welke drogredenen jij hoort. Deze man geeft een prima betoog, waar geen spelt tussen te krijgen is. Dat je van het idee ongemakkelijk wordt, dat is wat anders. Dat is meer een beperking van jouw verstandelijke vermogens, of een gebrek aan wil om je in het libertarisme te verdiepen waarschijnlijk.

-4 kudos 20-06-2017 18:25 door alipasha op "Belasting is diefstal"
alleen complete idioten vinden belasting geen diefstal wat ik betaald hebt voor wegenbelasting kan je complete snelweg mee bouwen ze moeten tenminste belasting omlaag doen en minder uitkering uitdelen

6 kudos 20-06-2017 18:39 door Dapoel op "Belasting is diefstal"
Belasting = diefstal = onvrijwillige afdracht naar / aan de staat, Toine heeft 100% gelijk. "belasting" centen gaan naar de EU, naar Griekenland, naar het redden van banken en zo voorts.. want er is volop armoede in Nederland dus de staat faciliteert marginaal sociaal! Maar het is voor de gedomesticeerde en geïndoctrineerde Nederlandse-polder-slaaf, lastig te begrijpen dat we hier spreken over ernstige vergrijpen!

14 kudos 20-06-2017 19:10 door mr. exp. op "Belasting is diefstal"
'Alleen complete idioten vinden belasting diefstal.' = drogreden. 'Deze knul (drogreden) doet ook niets anders dan gebruik maken van laag-bij-de-grondse drogredenen (zijn er ook 'hoge' drogredenen?) om het net te doen lijken of hij een punt heeft (zijn drogredenen niet altijd bedoelt om te doen lijken alsof je een punt hebt? In dat geval: drogreden).' 'Wat een vies mannetje' Afsluitend met nogmaals een ad hominem. Drogreden. Ik ben het met geen woord van Manders eens, maar lees godverdomme eens een boek. En kom zelf met inhoud voordat je een uiteenzetting belachelijk maakt.

-14 kudos 20-06-2017 19:49 door DatIsHeelGeenVogel op "Belasting is diefstal"
mr. exp. | 20-06-17 | 19:10 | + 1 - Nee, dat is geen drogreden. Dat is een vastgesteld feit. Vrijwel alle drogredenen worden zonder te weten dat het een drogreden is gebruikt. Deze man is slim genoeg om te weten dat ie drogredenen gebruikt, en dat is het laag-bij-de-grondse. Hetzelfde wat Wilders doet. Iemand een vies mannetje noemen an sich is trouwens ook geen drogreden. Ik zeg namelijk niet dat dat de reden is dat z'n argumenten fout zijn. Ik zeg trouwens helemaal niet waarom z'n argumenten fout zijn, klopt. Overigens leg ik dat ergens anders wel uit. Maar het is zo overduidelijk dat het me niet echt nodig leek hier.

2 kudos 20-06-2017 20:02 door Awake83 op "Belasting is diefstal"
Belasting moet natuurlijk wel betaald worden, alleen de hoeveelheid belastingen die we hebben en betalen zijn niet in vergelijking tot de kosten van sociale voorzieningen die we terug krijgen. Je betaald geld over je salaris, vervolgens weer als je daarvan iets koopt, en als je gebruik wilt maken van de standaard voorzieningen in Nederland, zoals wegenbelasting, waterschapsbelasting, WOZ belasting, rioolrechten etc. Dat wat je allemaal betaald en van je bruto salaris af zou trekken, zie je dat dit natuurlijk niet gelijk staat aan wat je per maand kwijt zou zijn. Als je een hoog salaris hebt zie je dat niet, maar als je rond de 1800 euro bruto per maand verdiend gaat dit een ander beeld geven. Vooral als je kijkt hoeveel van dit geld niet bij de burger komt, maar bij de Europese Centrale bank terecht komt. En dan nog eens erbij dat elke overboeking in Nederland vanaf welke bank dan ook, eerst via de Europese Centrale bank gaat die daar rente over pakt. En laat dit nou net een privebank zijn waar we allemaal geld aan moeten betalen onder het mom van Europese Unie. Logisch gezien is de belasting dan wel geen diefstal, maar wel gedeeltelijk verduistering van geld. Kijk maar in het wetboek van strafrecht wat er onder verduistering staat. Maar we zeggen liever maar dat het niet zo is en betalen maar wat er gezegd wordt.

-1 kudos 20-06-2017 20:17 door PoolseZebra op "Belasting is diefstal"
@ConfettiKanon De dienstplicht bestaat nog, maar de opkomstplicht is allang afgeschaft in Nederland. Mee vechten hoeft dus niet.

0 kudos 20-06-2017 20:44 door Killuminati555 op "Belasting is diefstal"
complete idioten ? jij weet niet eens waar je het over hebt doe eerst maar eens onderzoek voorje zomaar wat roept , want wat die man zegt is een feit.

11 kudos 20-06-2017 21:33 door DerUnterMensch op "Belasting is diefstal"
Kun je nog zo veel plusjes krijgen, het feit dat je niets onderbouwd, alleen maar scheld en beschuldigingen maakt zonder het te onderbouwen, maakt jou (en je plussers) de idioten. - Hier komt mijn onderbouwing. “Alleen complete idioten vinden belasting diefstal.” Waarom zijn dat idioten? Als ik kijk hoe de wet diefstal definieert http://maxius.nl/wetboek-van-s... dan voldoet belasting daar gewoon aan. Of is jou definitie van een idioot, iemand die de definitie van diefstal kent? - “Deze knul doet ook niets anders dan gebruik maken van laag-bij-de-grondse drogredenen om het net te doen lijken of hij een punt heeft.” Welke dan? Je maakt een beschuldiging maar zegt niet wat de drogredenering is. De grap is, ik hoorde ook drogredeneringen, maar die kwamen van de dame (Renske als ik me niet vergis). Namelijk de suggestie dat goede besteding het ineens geen diefstal zou maken. Dat is nou een drogredenering. De voorbeelden zijn ook drogredeneringen omdat al zou goed besteding van belang zijn in deze discussie (wat het niet is) dan betekend het nog niet dat als je een paar voorbeelden hebt van goede besteding, dat het allemaal goede bestedingen zijn. - Wat een vies mannetje. Nog wat meer schelden. Kun je dat ook onderbouwen, hoe weet jij dat hij vies is?

2 kudos 20-06-2017 21:36 door DerUnterMensch op "Belasting is diefstal"
@ConfettiKanon | 20-06-17 | 16:26 | Dus met het geen waar jij het met hem eens bent heeft hij gelijk, maar waar je het niet met hem eens bent heeft hij ongelijk. Jaja. Hij heeft gewoon gelijk, zeg dan. Dat kan wel zo zijn, maar toch vindt ik dat belasting moet kunnen. Dat is natuurlijk ook een optie. - Hij heeft namelijk feitelijk gewoon gelijk. Zie mijn andere reacties voor onderbouwing.

1 kudos 20-06-2017 22:05 door Reapelstealtje op "Belasting is diefstal"
Lees op de correspondent even het artikel over de belasting ontwijking van de grote multinationals. Miljarden worden er via nl weggezet. In die verhouding is belasting bij de burger diefstal. Tuurlijk wil ik bijdragen aan de samenleving maar dan wil ik wel zelf kunnen bepalen waar aan.

-7 kudos 20-06-2017 22:25 door PoolseZebra op "Belasting is diefstal"
Ga deze man alsjeblieft niet verdedigen. Als er geen belasting word betaald, kan er geen overheid bestaan. Als er geen overheid is, leven we in een chaos. Geen hulpdiensten, geen infrastructuur, geen veiligheid. Je hebt gewoon een kut leven dan haha!

1 kudos 20-06-2017 23:10 door 001_Mills op "Belasting is diefstal"
@Oberon14, De referentie naar stelen van de rijken, is een referentie naar het verhaal van Robin Hood (dus niet de realiteit). Google maar eens op 'Rich dad poor dad robin hood', dommer zul je er niet van worden. ;)

6 kudos 20-06-2017 23:46 door ik_heet_niet_klaas7 op "Belasting is diefstal"
Hij heeft gelijk wat betreft de mensenrechten: dat het lijf en bezit niet in beslag mag worden genomen. Dus Inkomstenbelasting is nog te doen, uitgavenbelasting is nog te doen, maar vermogensbelasting is te gek voor woorden. "jij bezit 2 miljoen euro en jij kan daarmee overleven, wat wij gaan doen is jouw dwingen daar elk jaar een deel van af te staan zodat jij dus soweiso moet doorwerken". Dan zeggen mensen "ja, maar dat is terecht, want als je 2 miljoen hebt is dat superveel geld". Nou ok, stel jij verdient 2 miljoen per jaar, en jij moet elk jaar 1,98 miljoen inleveren. Ben jij daar dan tevreden mee? je hebt 20 duizend daar kun je prima van leven dus wat zeik je nou? Goed dat is het linkse argument. Het rechtse argument is: flikker op iedereen moet gewoon harder werken als ze vinden dat ze te weinig geld hebben, dat moeten ze zelf maar uitzoeken. Het argument van deze man is dat er besloten is wat de rechten van de mens zijn, voor een reden: De mens moet een waardig bestaan kunnen leiden, zich niet bedreigd voelen door de staat. Het is beangstigend hoe makkelijk mensen met wat minder geld zomaar roepen dat vermogensbelasting eerlijk is. Dat mensenrechten er niet toe doen, zolang jij maar meer geld krijgt. En vervolgens jammeren als bankiers de al jaren geleden afgesproken bonussen uitbetaald krijgen. Stel er is een illuminati en nieuwe wereld orde met een toelatingstest gebaseerd Op jouw mening, dan zijn er hier al vele niet geslaagd.

1 kudos 20-06-2017 23:49 door ik_heet_niet_klaas7 op "Belasting is diefstal"
Mensen in de bijstand moeten niet zeiken? Ach welja laten wij dan gewoon met zijn allen op het bijstandsminimum gaan leven! Is prima te doen toch? en belasting is alleen maar geweldig en er gebeuren prachtige dingen mee! Nou is goed dan einde discussie, allemaal op bijstandsniveau dan maar.

3 kudos 21-06-2017 00:25 door Mstrkw op "Belasting is diefstal"
jullie zijn raar. ik verdien 22.000, elke cent vakantiegeld (wettelijk verplicht overigens) 13e maand, overuren, winstdeling of wat dan ook is hoog belastingklasse. Dus ik weet niet wie van jullie minder dan 63.000 euro verdient, maar ik vind het alsnog een kutsysteem. Een Wajonger die kan en wil werken mag het niet en zo wel, kan hij nooit meer dan een bepaald bedrag verdienen. lekker motiverend voor hem om te werken en voor mij als belastingbetaler.. Hoe dan ook houd hij met toeslagen bijna even veel over als mij. vreemd he? oh p.s. van die belastingcentjes wordt hier het lelijkste gemeentehuis van NL neergezet voor een budget waarvan je half Afrika kan voorzien van eten, drinken en condooms. check geen stijl.

2 kudos 21-06-2017 06:11 door Prikk op "Belasting is diefstal"
alleen complete idioten vinden belasting normaal. ik snap hem wel en denk ook dat menig mens het ook wel snapt.

1 kudos 21-06-2017 07:51 door Shaitan666 op "Belasting is diefstal"
Belastingen zoals nu opgelegd zijn niet ideaal, maar zolang mensen niet vrijwillige wegen aanleggen, onderwijs verzorgen infrastructuur opbouwen, zorg verlenen etc is belastingen absolute noodzaak. Dat je probeert zo min mogelijk belasting te betalen snap ik, maar wanneer je allerlei bullshit redenen opwerpt om niet te betalen ben je een randdebiel die uit de samenleving geschopt mag worden.

-2 kudos 21-06-2017 09:41 door Randstadman op "Belasting is diefstal"
Het is denk ik vooral de manier waarop ons belastinggeld wordt gebruikt die ergernis opwekt. Van mij mag er meer geld naar hardwerkende mensen in de zorg en het (seculiere) onderwijs. Minder naar uitkeringstrekkers en de NPO. We betalen in Nederland meer dan genoeg belasting, maar er wordt soms slordig mee omgegaan. Meer belasting betalen zal die problemen alleen maar groter maken. Een regering die op de kleintjes moet letten maakt verstandigere besluiten.

-1 kudos 21-06-2017 14:25 door Koeienstaarten op "Belasting is diefstal"
Hoezo is hij een idioot? Hij heeft een andere mening, en die beargumenteert hij. Prima toch? Inhoudelijk ben ik het overigens ook niet met hem eens. Enger vind ik de mensen aan de andere kant van de tafel, dat zijn politici die iemand met een andere, beargumenteerde visie een beetje belerend zitten toe te spreken. Misplaatste arrogantie die hen om die reden ongeschikt maken voor de functie die ze uitvoeren. Debatteren prima, maar dit belerende toontje, bah. Stel gewoon je vragen, doe je werk.

-1 kudos 21-06-2017 14:50 door mygfisbrazilian op "Belasting is diefstal"
@DatIsHeelGeenVogel | 20-06-17 | 16:17 Jij bent hier degene die gebruikmaakt van drogredenen. Wat een vies mannetje ben jij zeg. Beantwoord jij dan eens de vraag uit georgeoughttohelp.com of jij zelf dan ook bereid bent mensen af te persen als je het zo goed vindt dat de staat dat voor je doet?

9 kudos 08-04-2017 15:17 door tomsko1414 op Gristengekkie gaat los op niet-vluchteling
De filmer zegt in het begin van het filmpje dat er naar hem geroepen wordt dat hij te gast is in dit land. Als dit echt zo is vind ik het filmen hiervan een prima tegenreactie ipv wederzijdse beledigingen te gaan leveren. +1 voor de filmer dus.

-5 kudos 21-12-2016 11:39 door Bertdroplul op Rutte kan niet winnen van Omtzigt
De politieke partij GeenPeil en website Geenstijl is niet hetzelfde hé! Ome Jan Roos heeft dat gezegd. Een zeer gerespecteerde en integere politicus!

-2 kudos 21-12-2016 11:48 door Jimmy5214 op Rutte kan niet winnen van Omtzigt
Jan Roos integer? Dan zou je toch even Oog in Oog met Sven Kockelmans moeten terugkijken, daar wordt namelijk duidelijk dat het referendum was gebaseerd op onwaarheden c.q. halve waarheden. Let wel, toen zat Jan Roos nog niet eens in de politiek.

1 kudos 21-12-2016 15:12 door een maffiabaas op Rutte kan niet winnen van Omtzigt
een goede concessie zou hier bijv zijn om Rusland weer toe te voegen aan het verdrag ipv hun uit te sluiten omdat de EU opzoek is naar een gezamenlijke vijand om het volk weer achter zich te scharen, net als Clinton dat was.. helaas gaat Trump niet door met deze ingeslagen weg, snap dan ook niet dat Rutte of all people gewoon braaf het voor hem uitgestippelde paadje blijft bewandelen. Nee is in dit geval wel gewoon nee. Als je ziet wat een boevenbende die regering van Oekraïne is en Rutte met zijn domme opmerking eerst 'het is maar een handelsverdrag' en daarna 'weet u wat een vacuumbom is?' man man man.

11 kudos 07-12-2016 17:03 door BrabantsButje op Talentje op station
Het onderscheid maken bij blind spelen komt niet door de zwart toetsen, maar door ''musclememory''. Als je speelt heb je geen tijd om te voelen welke zwarte toets je moet hebben. Tenminste.. vanaf een bepaald niveau.

-3 kudos 07-12-2016 17:49 door PowwwNeddd op Talentje op station
@BrabantsButje. Niet helemaal waar, ik schuif vaak een vinger iets opzij om een zwarte toets te voelen als soort van extra zekerheid dat mijn hand goed staat.

-5 kudos 23-11-2016 19:48 door DatIsHeelGeenVogel op Laatste woord Greet in Wildersproces
Paraphrasing: "een aanval op mij is een aanval op het volk", "aangeven dat een mening die gedeeld wordt door een miljoen stemmers fout is, is zeggen dat die stemmers fout zijn", " de rechtbank is een handlanger van de tweede kamer", "het volk wil het land weer terug". Dit is allemaal retoriek. En het is een klassiek voorbeeld van hoe een dictator voor dat ie een dictator is het volk omkrijgt; mensen overtuigen dat de huidige machtsverdeling oneerlijk is, hen niet serieus neemt, en zij de enige zijn die er iets aan kunnen doen. Het is een bijzonder oud trucje, en wilders maakt er bijzonder geraffineerd gebruik van, maar je moet toch wel bijzonder dom zijn om dit niet te kunnen zien.

-4 kudos 23-11-2016 19:50 door DatIsHeelGeenVogel op Laatste woord Greet in Wildersproces
Overigens zie je het effect van deze malloot al direct bij het reaguursel hieronder; " Stem op deze en wees deel van de revolutie, red ons land voordat het te laat is". En dat is dus het probleem. Wilders overtuigd mensen dat er iets dusdanig fout is dat er een revolutie nodig is. Ik denk dat er genoeg degelijke mensen over zijn om het niet zover te laten komen, maar wilders brengt een bijzonder eng sentiment in (domme) mensen naar boven.

10 kudos 23-11-2016 20:38 door ZiltoidTheOmniscient op Laatste woord Greet in Wildersproces
Ik ben het op veel punten niet eens met Wilders, maar iets zegt me dat DatIsHeelGeenVogel zelf niet in een "Klein Ankara" woont en dagelijks te maken heeft met de fijne, bijzonder geslaagde, verdraagzame, respectvolle multiculturele samenleving, alwaar hij kan genieten van verse fluimen, ziektes voor willekeurige voorbijgangers, moeders die (naar zeggen) aan prositutie doen...en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zit een stuk pus in Nederland en dat moet er uit voordat de infectie zich verspreidt en de rest van het lichaam aantast. En nee, Wilders heeft echt niet alle wijsheid in pacht, maar in tegenstelling tot een hoop keurige heren (lees Pauw en kornuiten) heeft hij wel de ballen om er iets van te vinden, dat in het openbaar en niet anoniem (zoals ik) te ventileren en te proberen er iets aan te doen. Op zijn minst kun je daar respect voor hebben.

5 kudos 18-11-2016 16:51 door sjemalle op Wilders reageert op strafeis OM
Het is niet zozeer meer wat hij wel en niet zegt. Voor velen is de voordeur open doen al voldoende. Een beter bewijs is er niet.

11 kudos 29-10-2016 22:01 door Boekenplank op Zullen we doen buurvrouw!
Dat anderen maar rekening moeten houden met de overlast, ipv. dat de verjaardagsvierders rekening houden met de flatbewoners.

5 kudos 29-10-2016 23:02 door DatIsHeelGeenVogel op Zullen we doen buurvrouw!
Tot 01:00 lijkt me heel schappelijk. En af en toe een feestje moet ook kunnen. Het lijkt me sterk dat meer dan alleen de directe buren er ook veel overlast van zullen hebben.

-6 kudos 30-10-2016 08:32 door FitzChevalric op Zullen we doen buurvrouw!
@DatIsHeelGeenVogel Nee, wij hebben als maatschappij besloten dat je na 22:00 geen lawaai meer maakt en stilte in acht houdt. Ook als je iets te vieren hebt. Goede waarden en normen zeggen dat je hier een zaaltje voor huurt.

1 kudos 11-10-2016 01:43 door DrPrepper op Politie schiet zwaardzwaaiende man kapot
Deze man viel gelukkig niet aan. Je gaat vaak namelijk niet direct neer door een kogel in je been en daarnaast is het ook nog eens moeilijker richten. Daarom schieten de amerikanen dus gewoon op het grootste lichaamsoppervlak.