DumpStats voor Danditnog

-60 +446 -506

Kudos

#262844 (Top 95.8061%)

Kudos/dag -0.02
Kudos/reaguursel -1.67
Meeste kudos op 1 reaguursel 75
Minste kudos op 1 reaguursel -207

36

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.9
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 1
Gestart op 09-11-2016

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2018-04-03 17:51:28 op Dit mag je nooit meer zeggen!
Als je beredeneerd van wat er voor nodig is om de bewuste opleiding af te ronden, dan kun je wel degelijk spreken over laag- of hoogopgeleid. Een universitaire studie nominaal afronden betekent 6 jaar vwo en daarna 5 jaar WO. Dat is 11 jaar vrij intensief. Lageropgeleid is 4 jaar vmbo en 2/3 jaar mbo, dat is 7 jaar en veel minder intensief. Dus wat dat betreft van een lagere graad. \r
\r
Tevens gok ik dat meer dan 80% van de WO'ers ook een praktische opleiding (varierend van kapper tot monteur) had kunnen afronden waar minder dan 10& van de MBO'ers een WO-opleiding had kunnen afronden. Toont toch weer verschil aan.

-4 kudos 2018-03-16 22:05:22 op Mentel pakt TWEEDE GOUDEN plak!
@Het Vragevuur\r
Ik vind vrouwensport inderdaad in nagenoeg alle gevallen veel minder de moeite van het kijken waard dan mannensport. Maar het man/vrouw verschil is tenminste nog een duidelijke scheiding, dit in tegenstelling tot deze paralymische categorieƫn. Gewichtsklassen bij judo zijn vergelijkbaar met lengteklassen bij basketball. Hardlopen betreft een andere discipline dan wielrennen, dus dat is een irrelevant voorbeeld. \r
\r
Kortom: criteria maken nagenoeg altijd dat het minder topsport wordt en daarom wat mij betreft minder de moeite van het kijken waard. \r
\r
Ik snap wel dat alle voelgoedreaguurders mij nu weer gaan minnen, immers zielige vrouw die toch heel dapper haar sport beoefend; daar mogen we slechts respect voor betuigen. Maar topsport is hard en gaat om de allerbesten, daar horen Mentel en haar paralymische lotgenoten simpelweg niet bij.

-73 kudos 2018-03-16 17:53:44 op Mentel pakt TWEEDE GOUDEN plak!
Waarom? Er zou namelijk toch niemand naar kijken. Begrijpelijk ook, het is immers (per definitie) geen topsport.

-15 kudos 2017-06-17 01:17:23 op Man boos op scootertuig
Uitgaande van de tweesecondenregel zou je met 30 km/u alsnog zo`n 17m (30000/3600*2) afstand moeten houden, 5m is dus niet 'ruimte zat' \r
\r
Neemt niet weg dat het gedrag van de scooterrijder behoorlijk sneu is

-20 kudos 2017-06-14 14:44:54 op Dronken debiel doet spookrijden
Een bewijs voor het bestaan karma vind ik toch wel dat al die mensen die dergelijk wangedrag tegenkomen, op de achtergrond wanmuziek draaien.

53 kudos 2017-04-03 10:03:08 op Lubach over het klimaat
Hij gaat er weer vol in. Net als de katholieken overigens. \r

75 kudos 2017-03-29 17:39:17 op Happy Potter and the Breaking of the Partijkartel
Randy-Marsh | 29-03-17 | 16:55 | + 3 -\r
Iemand die het heeft over 'Latijns' ipv. 'Latijn' vertrouw ik niet toe een gewogen oordeel te kunnen vellen aangaande het niveau van het betreffende Latijn.

0 kudos 2017-02-14 22:29:55 op DumpertTV gaat potje dammen!
Nee, ik zie hier alleen maar een witte school. \r
\r
Daarbij zou ik nooit een 'anekdotisch bewijs' als dit filmpje gebruiken om een dergelijke stelling te bezigen als die jouw opmerking impliceert. \r

8 kudos 2017-02-01 16:43:17 op Van niks naar alles
Rectificatie. \r
\r
Bij nadere bestudering zie ik dat die 8 een klaver is. \r

-18 kudos 2017-02-01 16:38:01 op Van niks naar alles
Ik snap het denk ik niet helemaal. \r
\r
Heath heeft toch een Flush en wint daarmee, en niet Vijayaram? En daarmee was de call dus juist een slechte zet? \r
\r
Wie verschaft mij nadere duidelijkheid?

8 kudos 2016-11-25 16:01:57 op Dumpert's got talent
Klopt, de andere betekenis van mongool komt eerder tot uitdrukking door dat meest rechtse jurylid dat daar zo verbeten staat te klappen, helemaal aan het eind.

1 kudos 2016-11-24 00:09:23 op DUMPERTREETEN (79)
Is er een mogelijkheid tot een sociaal experiment onder Dumpert reaguurders?\r
\r
Onderzoeksvraag iets a la 'Hoeveel laat men het toedienen van een positieve, dan wel negatieve, kudos afhangen van de kudosstand van dat moment?'\r
\r
Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat men maar meeklikt met het gros van de mensen daarvoor. \r
\r
Mogelijkheden om dit uit te voeren zijn voorbeeld door kunstmatig kudos toe te kennen aan bestaande reacties en kijken of de kudos die daarop volgen anders zijn dan die daaraan voorafgingen.

-2 kudos 2016-11-23 15:55:38 op Ondertussen tijdens scheikunde
Ik weet niet wat sneuer is, mensen die dergelijk quasi-heftig pubermateriaal posten, of de mensen die hier kudos aan toekennen.

26 kudos 2016-11-09 12:53:23 op Dimitri krijgt mooi nieuws
Tuurlijk, Clinton is verre van fantastisch en onderdeel van het 'establishment'. Maar onder haar bewind zou de boel redelijk stabiel blijven. Totdat het stokje weer ovegenomen zou kunnen worden door iemand die echt positieve verandering kan brengen. \r
\r
Maar Trump gaat de boel intern behoorlijk verslechteren. Ironisch wanneer je bedenkt dat de sociaal-eoconmische onderklasse juist op hem gestemd heeft terwijl zij de groep vormen die er onder Trump het meest op achteruit gaan. Minder belasting voor de rijke Amerikanen en minder overheisbestandbijstand en sociale zekerheid voor de arme Amerikanen. \r
\r
Maargoed, dat is intern en hun eigen probleem. \r
\r
Iets veels ergers is het feit dat Trump klimaatverandering ontkent, het Klimaatverdag van Parijs wil opzeggen, fossiele energie wil stimuleren en subisidie op duurzame energie wil stopzetten. Daarnaast wil hij alle winst-belemmerende millieuwetgeving voor bedrijven opheffen. Die waanzin is schadelijk voor de gehele wereld.