163 +674 -511
Kudos
#70243 (Top 21.9796%)
| Kudos/dag | 0.64 |
| Kudos/reaguursel | 2.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 192 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -302 |
163 +674 -511
Kudos
#70243 (Top 21.9796%)
| Kudos/dag | 0.64 |
| Kudos/reaguursel | 2.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 192 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -302 |
62
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 10-10-2025 |
| Eerste reactie op | 12-10-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-302 kudos 2025-12-13 07:15:03 op Inhaalaktie van het jaar op FIA gala
Als dit andersom gegaan was, had Max zijn auto naar buiten laten lopen, en had Piastri in het grind gegaan. Max durft dit te doen omdat hij weet dat de andere coureurs niet zo onsportief zijn.
-135 kudos 2025-11-23 11:39:52 op Break! Beide auto's Mclaren gediskwalificeerd
Heerlijk hoe de FIA ook dit seizoen weer manipuleert, om het toch maar weer spannend te laten lijken.
-56 kudos 2026-05-30 14:51:27 op Aso heeft haast
Belachelijk natuurlijk. Maar blijkbaar is er zoveel ruimte, dat het ook makkelijk kan. Als iedereen gewoon aan zou sluiten en niet zo loopt te treuzelen, zou dit niet kunnen gebeuren.
-6 kudos 2026-06-06 19:42:16 op Totale mafklapper op de weg
@ Weef. Jij bent af, net als het inhaaldebieltje.
-4 kudos 2026-05-24 09:21:16 op Broer ben je politie?
Broccolihoofd moet zich gewoon aanpassen en zijn plek en fatsoensnormen kennen in dit prachtige land.
-3 kudos 2025-11-23 19:24:07 op Olé!
Gewelddadige stier. Geweldig.
-2 kudos 2026-06-24 19:44:39 op Heb je het ook zo warm....
Heerlijk.
-2 kudos 2026-04-17 18:35:38 op Twee dames versus politie
@DeSerafijn | 17-04-26 | 17:37: Dan moet je je linkse bril eens afzetten
-1 kudos 2026-05-07 18:15:37 op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
@MiesNootAap | 07-05-26 | 18:03:
Ach, deed Robin Hood niet hetzelfde??
Stelen van de rijken, en verdelen onder de armen.
In dit geval misschien zijn eigen armen, maar toch.
0 kudos 2026-06-10 19:07:33 op Eet smakelijk, even zitten
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-30 07:42:00 op Bijna onder de vrachtwagen
@arjanus | 30-05-26 | 02:29: Volgens mij rijdt de motorfiets gewoon op de rechtse rijbaan.
0 kudos 2026-04-17 19:01:24 op Ik moet naar links!
@WIjze_uit_het_westen | 17-04-26 | 18:45: Nee hoor, niet doen. Want dan ben je altijd de lul.
0 kudos 2026-01-10 13:06:16 op Gebedsgenezer gearresteerd
Zijn we dat niet allemaal??
0 kudos 2026-03-13 19:01:09 op Max heeft zijn trainingen aangepast
@Plankveurdekop | 13-03-26 | 10:33: Dus eigenlijk niet anders dan die vervelende Belg nu doet.
0 kudos 2026-05-12 08:45:27 op Naam bij je artikel
Als de overheid eens netjes met onze betaalde belastingcentjes zou omgaan, dan konden we het af met veel minder af te dragen belastingen.
0 kudos 2026-05-12 09:26:04 op Naam bij je artikel
@Schuurm | 11-05-26 | 21:14: Of verstandiger met het belastinggeld omgaan.
0 kudos 2026-05-12 09:20:55 op Naam bij je artikel
@Evol. En een ieder die nooit een positieve bijdrage aan onze economie heeft gedaan ook niets geven. Want we willen het wel eerlijk houden toch??
0 kudos 2025-12-19 17:49:48 op Geldklopperij
@ShakespeareanTragedy | 19-12-25 | 15:22:
In Calpe (SP) ga je lekker op het terras zitten. Bestel je met 2 personen 1 pizza en ieder een drankje, krijg je er standaard een extra bordje en bestek bij.
Maar dat vond ik wel bijzonder dat het gratis was.
0 kudos 2025-10-29 19:39:30 op Lokale pyromaan gaat tanken
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2025-10-18 15:16:35 op Even je beer wegen
@NorbertDeBozeBever | 18-10-25 | 15:09: Dat heb ik nooit begrepen, en dat zal ook nooit gebeuren. Helaas.
1 kudos 2026-05-12 09:28:56 op Naam bij je artikel
@Banale_Alzak | 11-05-26 | 12:19: Nee inderdaad. Laten we lekker mensen geld geven, die hun hele leven geen zin hebben om zelf iets bij te dragen. Dat is eerlijk.
1 kudos 2025-10-12 15:35:21 op Hoolipaupers staan weer op Museumplein
@NSFWFTW.
Het is alleen zo jammer dat we zo weinig fatsoenlijke asielzoekers zien, en die zich netjes aan ONZE normen en waarden aanpassen.
1 kudos 2026-05-06 15:58:14 op VS heeft nieuw doel in Iranoorlog
@Mrikke.
Het zal nooit meer worden zoals het was. Iran voelt zich nu sterker dan de ooit. En dat gaan ze gebruiken ook. Allemaal dankzij Trump en zijn grootdoenerij.
1 kudos 2026-05-15 09:19:31 op Snelrecht Stadskanaal
@GingerJ | 15-05-26 | 09:00: Prima plan.
1 kudos 2025-12-10 19:13:18 op Moeder van het jaar
@Ilovefatchicks
Wat een domme opmerking.
Dan zou een ieder met een kind nooit meer eens iets fout mogen doen.
Jullie zijn allemaal teveel gepamperd.
1 kudos 2026-04-26 09:02:32 op XR gekkies worden van A12 gehaald
@spruit 25-04-26.
En als ik met mijn hakenkruisvlag sta te wapperen, weten ze niet hoe snel ik opgepakt moet worden.
Gewoon niet meten met 2 maten.
1 kudos 2025-10-29 18:47:21 op Even kotszakje erbij nemen voordat je dit verder leest
Regels zijn regels! Simpel toch??
2 kudos 2026-05-07 16:57:50 op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
Belasting ontduiken kan je beter niet doen.
Maar of Petertje nu de belasting ontduikt, of onze fijne overheid gooit het over de balk. Wat is nu erger??
2 kudos 2026-04-26 08:29:00 op Mevrouw is boos op de plisie
Burgers die het heft in eigenhand nemen, zou ook nog een optie zijn.
2 kudos 2026-05-05 08:29:33 op Over die dubbele streep je met 3pk boodschappenwaggie
@lievhebbert.
Haha, hier hebben we weer een kneus die de schuld bij de dashcammer neer wil leggen.
2 kudos 2025-10-18 08:55:00 op Te lui om te lopen met het vuil
Mijn moeder (86 jaar oud, en slecht ter been) woonde in Baarn. Zij moest ook plotseling haar restafvalbak inleveren, en haar afval in een ondergrondse container gaan dumpen. 250 meter verderop. Dus in sommige gevallen snap ik wel dat je dit zo doet.
2 kudos 2026-05-13 08:50:51 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@jesuisunedumpert. En hoeveel heeft het de afgelopen 50 jaar opgeleverd, en hoeveel heeft het gekost? Of is dat een te gemakkelijke vraag?
2 kudos 2026-06-10 19:02:14 op Niks aan het handje..
@fuckgebruikersnamen | 10-06-26 | 18:05: Ja, omdat ze de problemen onder de aandacht blijft brengen. De problemen waar jij blijkbaar voor wegkijkt.
2 kudos 2026-01-10 13:33:54 op Sneeuwcompilatie des DOODS
@Breda.
Dacht toch nog dat er iemand doodgeslagen was, omdat hij 2 pubers er op aansprak dat ze sneeuwballen op zijn auto gooien.
3 kudos 2026-05-08 16:58:38 op Vredige donderdagmiddag op de rotonde
Volgens mij ook weer geen Nederlander te zien.
3 kudos 2025-12-13 07:09:24 op Uitladen gaat niet zoals het hoort
@ Viesbillendoekje
A gut. Weer een agressief menneke dat de schuld bij een ander in de schoenen schuift. Als dit eigenwijze jongetje gewoon het protocol volgt, kan het eigenlijk niet mis gaan.
3 kudos 2026-04-17 18:34:28 op Twee dames versus politie
@DeSerafijn | 17-04-26 | 17:36: Ach ja joh. Ontken het importprobleem maar lekker.
5 kudos 2026-04-03 19:22:27 op Artikel 5 dashcam breda
Ritsen moet je op de juiste plaats doen, en niet zo aan het begin. Dat voorkomt gezeik.
6 kudos 2026-06-07 09:10:32 op Kentekenplaatjatters op beeld
En daarom lieve dumpertvrienden:
Even de kentekenplaten vast laten zetten met 2 schroefjes of popnageltjes. Ben je iig van de sneldieven af.
6 kudos 2025-12-07 18:44:29 op De laatste race van het seizoen IS LOSSSS!
Prima uitslag. Eindelijk weer een ander kampioen.
Op naar het volgende seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
7 kudos 2026-06-23 17:33:51 op Heethoofd op de weg
Lekker bezig. En straks weer levens van hele families en een schoolreisje verpest. Hufters zijn het. Niet meer en niet minder.
7 kudos 2026-02-15 07:26:03 op Harry betuigt spijt
Exuses aanvaard. En dat je je in het vervolg maar beter aan de regeltjes mag houden.
7 kudos 2026-05-12 10:12:36 op Kamikazedemonstranten in actie
Maar waarom accepteren we dit soort gedram, en nemen we de demonstranten in bescherming. De lange lat er over, en gewoon doorrijden.
7 kudos 2026-04-27 08:06:37 op Vuur met benzine gaat fout
Dit lijken tenminste onze eigen jongeren, in ons eigen land, en zo te zien op eigen erf.
Laat ze lekker, zolang het niet uit de hand loopt.
8 kudos 2026-05-10 19:49:09 op Winkelovervallert aangepakt
Altijd weer die buitenlanders!
9 kudos 2026-05-07 16:55:42 op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
k ben zeker geen fan van Petertje.
Maar ben verschillende keren met de kinderen naar meerdere van zijn parken geweest. Als hij zijn caravans en huisjes niet zo goedkoop aanbood, waren we nooit op vakantie geweest.
Peter bedankt, en ik hoop dat je er beter uit komt.
11 kudos 2026-05-11 09:08:45 op Volkert in jonge jaren
@Voltaire666. Volgens mij heeft hij helemaal zijn straf niet uitgezeten!
12 kudos 2026-05-07 17:03:28 op Left Laser vs Volkert deel 2
@ Dr. Klatergoud.
Buiten het feit dat hij een medemens heeft vermoord, heeft deze kakkerlak de gehele richting van Nederland gemanipuleerd.
13 kudos 2026-05-07 16:59:55 op Left Laser vs Volkert deel 2
Ik hoop dat we daar niet meer te lang op hoeven wachten.
13 kudos 2026-05-31 09:54:34 op Gezellig in Parijs
@GingerJ | 31-05-26 | 09:44: Heeft niet zoveel met kleur te maken, maar met mentaliteit.
Je ziet toch zelf ook wel dat Europa aan het veranderen is door het importeren van Afrika?
En dat het er zeker niet mooier op wordt.