DumpStats voor DARMGIST

-218 +448 -666

Kudos

#290176 (Top 90.7986%)

Kudos/dag -0.11
Kudos/reaguursel -4.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 79
Minste kudos op 1 reaguursel -128

54

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.57
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 17-03-2021
Eerste reactie op 17-03-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-128 kudos 2023-08-08 20:03:45 op Bijdehand scooterventje in Roosendaal
Ik ga zeker minnetjes krijgen maar die wouten moeten egt respect geven aan die onschuldige jongetjes, gewoon normaal doen tog.

-109 kudos 2026-06-08 22:26:55 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
"Dat is toch niet normaal" het is toch best treurig dat dit het pallet aan woorden is wat je tot je beschikking hebt om uitdrukking te geven aan zo'n bijzondere ervaring.
Zeg dan "jeetje wat ging dat snel" of iets anders ludieks.

-84 kudos 2026-06-08 22:43:33 op Paardelul heeft geen geduld
Ging toch prima¿

Of heb ik lepra in mijn ogen?

Als je de manoeuvre door ai had laten uitvoeren had ie er hetzelfde uitgezien

-70 kudos 2023-06-12 19:57:59 op Kom, we gaan naar huis
Je zou dat beest toch hartstikke doodslaan! Impopulaire mening maar ik voorzie een glijdende schaal effect. Net als met AI

-56 kudos 2026-01-03 15:49:50 op Jongens ruimen de kerstboom alvast op
Lekker de halve straat filmen en afluisteren. Daar heb ik problemen mee. Waar wordt dit opgeslagen, wie heeft er toegang toe, je kop en gesprek ongevraagd gefilmd en opgeslagen. Je kunt niet eens meer uit je neus vreten.

-47 kudos 2021-05-19 11:45:23 op Nederland is mooi
Mooi om door zijn achterlijke kop te schieten en op te vreten!! Hihihi nee hoor, tuurlijk niet. Echt mooi.

-41 kudos 2021-04-15 16:42:26 op Nananananananana
Wat een uit de hand gelopen tsjernobyl tetten, moet zij daar niet een of andere prijs voor krijgen?

-17 kudos 2023-11-06 19:13:41 op Zo is ook natuur
Dat zijn geen originele instellingen

-14 kudos 2023-06-12 19:59:35 op Kom, we gaan naar huis
De manier van praten tegen de hond verraad haar obesitas

-12 kudos 2026-06-23 23:07:54 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Ja laten we ze voor eens en voor altijd over een grote kam scheren. Dat is wel zo overzichtelijk en bovendien eerlijk want ze zijn allemaal hetzelfde!! Net als wij dat zijn.

-9 kudos 2026-06-11 12:11:41 op Amsterdam krijgt een AZC
De basis is super qua format maar het is zo letterlijk en er makkelijk vanaf gemaakt. Kijk meer naar de Britten, zoveel subtieler en juist daarom grappiger. Dit is heel erg rtl4 kwaliteit. Tegelijkertijd kijken veel mensen daar graag naar. Vooral de minners

-9 kudos 2021-03-21 14:42:40 op Stripdrop
Gedver wat een enge reactie, krijg er wat de bibbers van

-3 kudos 2021-04-10 01:01:42 op Slaap schaapje slaap
Dat meisje wil gewoon even lekker gebeft worden. Leer mij meisjes kennen zeg....

-3 kudos 2023-06-12 20:04:00 op Het is BDM
GHETTO ramprammenparade. Zo is natoer

-1 kudos 2021-03-31 18:57:27 op Nieuwe striping voor Politie
Die 16 seconden krijg ik nooit met terug, had er zulke nuttige dingen mee kunnen doen. #schindlerslistfeel

-1 kudos 2024-12-13 23:59:00 op Bijna weekend
Terwijl ik dit schrijf fjirhcs tid ki ljiwrew

0 kudos 2026-06-09 10:42:46 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Hatter een laag verstandelijke beperking jonguh

Nu maar hopen dat je geen problemen krijgt op je werk in de kringloopwinkel

4 kudos 2026-06-09 10:57:32 op Ondertussen op TwitchCon
Ik stel mij voor dat het hiernamaals van bepaalde religies er zo uitziet. Dit zijn je maagden Ali. Leef je uit

4 kudos 2021-04-10 13:30:49 op Oh dit is het enge deel
En bedankt, weer een app erbij. Alsof ik nog niet genoeg tijd verspil aan deze onzin!

6 kudos 2026-06-11 12:08:29 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Heel gezellig zo met elkaar, ze hebben het duidelijk leuk gehad met elkaar. Wel hoog gehalte matige middelbare schoolhumor.

Kortom, ik heb me weer goed oud gevoeld

9 kudos 2026-06-09 10:36:52 op Rollen omgedraaid
Wat een tjappie, maar snel naar de Aldi voor je dagelijkse blikken lauw huismerkbier

30 kudos 2026-06-09 10:33:17 op De Stelvio opjakkeren
Stop maar met kijken, de brommerrijder rijdt zichzelf niet aan bonken.