DumpStats voor Coolmannetje

204 +218 -14

Kudos

#65415 (Top 20.4689%)

Kudos/dag 1.84
Kudos/reaguursel 10.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 48
Minste kudos op 1 reaguursel -13

20

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.18
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.9
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 04-08-2024
Eerste reactie op 05-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-13 kudos 2026-06-11 15:52:45 op Beste domino everooit
Leuk geprobeerd maar ze horen recht op te staan. Dat is een fijt. 60 stenen in een meter is een sec. Verder zit het technisch wel goed in elkaar. Hier en en daar een touwtje te lang. Waar ik van geniet dat er kinderen zijn die dit doen. Zelf ook 2 keer meegedaan en het is fantastisch om te doen. Ga zo door jonge maar zet ze recht op dan gaat het beter

-1 kudos 2026-06-11 16:20:23 op Rob houdt van vlees
Zie veel reacties dat het allemaal prima smaakt en dat je geen verschil proeft. Waar het mij om gaat is dat ik geen plantaardige kipnuggets of hamburger wil om het feit dat er veel toevoegingen inzitten om het zelfde resultaat en smaak te halen. Ik wil puur eten en niet bewerkt. Dat is een heel groot verschil

6 kudos 2026-04-23 16:46:14 op Jane XL in de water
Altijd mooi als mensen hun eigen gewicht overschatten.

8 kudos 2026-03-05 21:54:44 op Patatje jatten
Snelste karma dit jaar

9 kudos 2026-05-26 19:53:52 op Hey maatjes kijk
Maar hij is wel chirurg. Of tandarts.
Maar ook te dom om te poepen

10 kudos 2026-05-23 12:51:09 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Het merendeel is cognitief minder bedeeld met hersencellen. Als 0,02 procent van deze mensen binnen komen arts of tandarts is mag je van geluk spreken. Dan is er misschien 10% die wil werken. De rest houdt de hand op. Kut land

29 kudos 2026-04-18 08:45:18 op Billen van staal
Betere jeans in elk geval. Beter dan die oksel broeken met rechte pijpen die je tegenwoordig ziet