DumpStats voor CltrAltDelicious

2,474 +2800 -326

Kudos

#22131 (Top 8.0541%)

Kudos/dag 0.82
Kudos/reaguursel 29.45
Meeste kudos op 1 reaguursel 676
Minste kudos op 1 reaguursel -76

84

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 11-08-2016

Kudoverloop over tijd

33 kudos 2017-01-01 08:45:22 op Beste wensen buur!
happy new year, veel reeten, veel gerukbunker en veel boob drops !

76 kudos 2016-12-29 08:34:33 op RIP Debbie Reynolds (84)
uit de tijd dat een lift nog gewoon een ding was waar je in stapte en Botox nog onbekend was, wat een prachtige dame !

5 kudos 2016-12-01 13:01:49 op Verder van huis
meneer Williams verdiend door bij dat gesprekje erbij te zitten net zoveel als die twee maanden huur,

-18 kudos 2016-11-30 19:59:14 op DUMPERTREETEN (80) MET GWEN
1. waarom weet Quint niet wat helikopteren is?\r
2. als Gwen niet voor de filmpjes komt, waar dan voor?\r
3. Van leeuwen, kun je al kont eten?\r
4. waar is het pus filmpje?\r
5. waar is het geile filmpje?\r
6. fijne avond en tot volgende week !\r
groetjes CltrAltDelicious

4 kudos 2016-11-23 07:10:35 op Touch and Go op Schiphol
word gewaardeerd als je de keuze maakt om door te gaan, je bent de lul bij de waterkoeler als je met je kist in het gras eindigt...

76 kudos 2016-11-18 10:12:40 op Simpsons sterven!
Heerlijk hoe de simpsons na 27 jaar nog steeds vernieuwend en leuk zijn

6 kudos 2016-11-16 14:34:46 op Opstijgen vanaf Schiphol
@elHammer | 16-11-16 | 11:02\r
1. ja als je naar sesamstraat kijkt voor je bronnen snap ik je onkunde\r
2. dank u voor het gelijk en nee veiligheid eerst, capaciteit daarna\r
3.dagelijks en daarmee sluit ik mijn betoog, gegroet

7 kudos 2016-11-16 09:18:39 op Opstijgen vanaf Schiphol
@elHammer | 15-11-16 | 21:23 \r
1.http://www.skybrary.aer... o/index.php/Wake_Turbulence_Hazard_-_A_Pilot_Check_List met name het stukje: Vortices begin at (Vr), rather than the start of roll, and separation should therefore be based on the time between rotation of successive aircraft. Pas bij rotatie gaan je vleugels pas echt de lift creëren die nodig is, anders zou je bij een noodstop ook niet je volledige remkracht kunnen gebruiken. (en ja uiteraard leveren ze wel iets lift tijdens de rol maar dit is veelte weinig, ook om een vortex te creëren die je in een ander vliegtuig zou merken.)\r
2.soms gebeuren er dingen na 10 minuten waardoor je extra tijd nodig hebt, passagiers blijven echt niet altijd netjes op hun stoel zitten of hebben soms extra aandacht nodig, daarnaast is geen enkele vlucht hetzelfde, verkeersleiding weet dit en houd hier ook rekening mee. Er zijn 1001 redenen om zelfs na 30 minuten nog niet klaar te zijn voor vertrek. Veiligheid gaat ten alle tijden voor op haast. \r
3. kijk maar eens naar alle vertrekroutes op Schiphol, soms krijg je tijdelijk een andere koers of blijf je op een hoogte voordat je verder mag klimmen, maar soms moet je ook even wachten met vertrekken. \r
Leuk dat je het inhoudelijk Bullshit vind, maar laten we elkaar op zijn minst in ons waarde laten.

37 kudos 2016-11-15 20:17:11 op Opstijgen vanaf Schiphol
@daan_-_ | 15-11-16 | 19:14 | \r
Bijna goed, helaas heeft het niets met rotatiesnelheid te maken, eerder met catagorie van wake turbulence (de turbulentie van onder andere de vleugels waar andere vliegtuigen last van kunnen krijgen), deze turbulentie begint waar het vliegtuig de lucht in gaat en door een vliegtuig een intersectie later op te laten stijgen kun je ze korter na elkaar op laten stijgen zonder dat ze last van elkaar hebben. \r
2. is exact wat @kippengek | 15-11-16 | 19:13 | zegt, soms is de cabine nog niet helemaal klaar of is de take-off checklist nog niet helemaal afgewerkt waardoor 1 of 2 minuten langer nodig is. Dit probeer je te voorkomen als je op de startbaan staat maar is soms onvermijdelijk.\r
3. het kan soms ook zijn dat de route die het vertrekkende vliegtuig wil vliegen nog te vol zit of er een kruisend vliegtuig voor langs zal komen, waardoor een vliegtuig met een andere route beter eerst kan gaan, daarom zitten er ook zulke goed getrainde mannen in die toren die dit allemaal in de gaten houden.

-36 kudos 2016-10-12 09:14:34 op Truckers crashcompilatie
van beide kanten, sommige automobilisten hebben echt hun hoofd in hun aars of hun ego op 10 kilometer hoog, maar sommige vrachtwagenchauffeurs zijn te druk bezig mekaar met 1 km/h in te halen of hun TV/Playstation/mobiel/"vul andere afleiding in". en vergeten even de 40 ton waar ze mee rond scheuren. Aan beide kanten worden fouten gemaakt en word elkaar soms niks gegund.

10 kudos 2016-10-05 12:49:07 op Mazzeltov!
ster in je voorhuid?

-4 kudos 2016-09-14 09:35:22 op Geen duikplank?
ik vraag me nog steeds af of die het overleeft heeft\r

3 kudos 2016-09-08 09:55:06 op Real life Duck Hunt master
hij bedoeld GetInMyBelly met zijn recept,\r
Foul Ball dezenicknameisbezet

66 kudos 2016-09-07 21:43:18 op Coverhokje is weer open
bijzonder lekker gekofferd, past ook goed bij de huidige maand