DumpStats voor CleetusMcFarland

172 +430 -258

Kudos

#68975 (Top 21.5829%)

Kudos/dag 0.59
Kudos/reaguursel 2.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 40
Minste kudos op 1 reaguursel -119

84

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.7
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 03-09-2025
Eerste reactie op 03-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

40 kudos 2026-06-23 18:15:51 op Koken daar! Koken daar!
Wonen in een flatje. Bij elke zin het woord kanker gebruiken. Jullie zijn nu officieel tokkies.

39 kudos 2026-01-18 22:46:18 op Effe sushi bestellen
Gewoon gaan liggen en ambulance laten komen. Twee maanden niet kunnen werken. Eigenaar woning is daar gewoon aansprakelijk voor. Art. 6:162 BWb

19 kudos 2025-10-06 13:39:00 op Bingokaart direct vol.
Handig die fatbikes. Je moest eens weten hoe dat voor mij vroeger was met een dikke zeug achterop. Een hel vertel ik je.

18 kudos 2025-09-27 16:38:06 op Nee, bah
Ja die heeft gezien wat ze de avond ervoor in haar mond nam.

11 kudos 2026-02-15 09:43:13 op Help mij maar even
En alles bij elkaar ligt er drie euro en vijftig cent op de grond.

9 kudos 2025-12-24 15:34:15 op Man boos op politie
Je snapt deze man wel maar bla bla bla? Je bent zeker zelf ook een tokkie? Overal altijd commentaar op hebben en altijd alles beter weten. Die man krijgt terecht een bekeuring met zijn kut smoesjes.

7 kudos 2025-09-03 17:53:01 op Mooi tostiapparaat gevonden
Ik heb precies dezelfde. Bij deze verkoop ik die van mij voor 200 euro. Iemand?

7 kudos 2025-11-22 08:10:56 op Arrestant overbrengen naar HQ
Moordenaars, pedofielen/sexuelen en mensen die andere eerlijke mensen beroven met of zonder geweld die behandel je niet met respect. Wellicht kunnen andere reaguurders dit nog aanvullen?

6 kudos 2025-11-11 21:23:58 op Wat zegt u?
Settler1 Settlre 1 hè wat jammer nou.

6 kudos 2025-09-27 16:19:57 op Ik heb helemaal geen hond
Zo dacht ik dus ook. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik mijn ingeslapen trouwe vriend het gevoel zou geven dat ze vervangbaar was.

5 kudos 2025-09-21 14:43:28 op Koppiebonen
Ja koffiebonen voor een kop thee.

5 kudos 2026-02-15 09:35:37 op Versiering ophangen voor de carnavalsoptocht
Is het werk? Nee. Wat heeft de Arbeidsinspectie hierover te zeggen? Niks. Dit is geen arbeid, dit is plezier! We hebben namelijk allemaal VRIJ.

5 kudos 2025-09-13 19:34:19 op Net ontslagen
Hij? Ik ben net klaar had je dat niet eerder kunnen zeggen?

4 kudos 2025-10-29 06:03:16 op Lekker poepje doen
Handig. Een kat die zijn eigen brokjes maakt.

4 kudos 2025-09-30 06:35:25 op Wegwezen!
Meneer was zelf agressief en problemen aan het maken. Dat staat natuurlijk heel toevallig net niet op video. En dan verspeel je toch echt je kansen. Wegwezen is dan wegwezen. Had jij je fietsje willen pakken dan had je geen problemen moeten maken en dan had je met je fietsje voor het gezeik al weg moeten gaan. Eerst d.m.v. agressie uitdagen en daarna eisen dat je ook rechten hebt? Nou nee sukkel. Ik dacht het niet.

3 kudos 2025-09-11 16:36:07 op BREEK! Charlie Kirk neergeschoten
We weten nu 16:36 donderdag 11 september 2025 niet eens wie het is behalve dat het een hij is en jij lult hier al onzin dat het links tuig is? Pannenkoek! Dat kan jij helemaal nog niet weten.

3 kudos 2026-06-06 10:18:27 op Fietser tegen de grond gereden
Nee hoor. Als je door middel van getuigen of door een dashcam kan aantonen dat je het ongeluk echt niet kon voorkomen dan is de fietser gewoon aansprakelijk. ik heb dat namelijk een keer gehad en er was geen mogelijkheid om het ongeluk te voorkomen. Je kan je zo goed aan de verkeersregels houden en je kan zo goed als je kan opletten en een super reactievermogen hebben en toch kan zoiets gebeuren. Maar goed, die bestuurder van de auto let niet goed op dus 50% aansprakelijk.

3 kudos 2025-09-05 16:59:15 op Gezellig hier
Volgens mij heb ik parkinson.

3 kudos 2026-02-02 21:34:23 op De liefde voor de bouw
Die kan je gewoon meerdere keren gebruiken. Met een kleine schroevendraaier het verstopte ventiel doorprikken. Het is wel een klein gaatje, ik zou uit voorzorg als je een bril draagt die afzetten. Dan zie je het veel beter. Succes.

2 kudos 2026-06-07 08:16:13 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@pro-bankzitter, erg slim ben je niet. Die krijgen een fikse straf. Er liggen namelijk woningen boven. Rechters houden daar zeker wel rekening mee.

2 kudos 2025-12-24 15:35:54 op Man boos op politie
Hoe kan je iets snappen met je leeghoofd tokkie.

2 kudos 2026-05-16 20:10:49 op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
De wet schrijft alleen de algemene term "gemeentelijke verordening" voor. Hoe de gemeente deze verordening vervolgens exact titelt (bijvoorbeeld Algemene Plaatselijke Verordening, Algemene Politieverordening, of Leefmilieuverordening), mag de gemeenteraad volledig zelf bepalen.

2 kudos 2025-11-26 10:16:08 op Politieactie in Katwijk
Ze oefenen ook gewoon met scherp hoor. Ik heb dit al meer dan tien keer gezien zowel op afstand als direct voor mijn werkbus op de autosnelweg. Ik werk tegenover een politieschool.

2 kudos 2025-09-06 17:24:49 op Boys showen merkkleding
Ja dit is satire. Die jongen doet iedereen na. Van leraar, juf tot buurman of vader.

2 kudos 2025-11-10 19:49:11 op Uit de oude TV doos: de compact-disc
Ja en die van Philips die deed het na vijf jaar nog goed en die van Sony kon je na drie maanden al terug naar Sony sturen.

2 kudos 2026-05-16 09:45:25 op Bezorger heeft kudtdag
Waarom? Hij is toch zelf zo dom om op een gladde biels te stappen.

1 kudos 2026-01-17 18:07:01 op Dakkie plaatsen met windkracht 5
@Eierbal je moet ook je schoenen uitdoen en met blote voeten lopen heb ik ergens gezien. Meer grip.

1 kudos 2026-05-14 14:10:31 op Audi aso geeft mij geen voorrang
Met 45 de rotonde oprijden dan vraag je er ook om pannenkoek. En nu ben je toevallig een mededebiel tegengekomen. Proficiat sukkel!