130 +154 -24
Kudos
#75409 (Top 23.5961%)
| Kudos/dag | 0.02 |
| Kudos/reaguursel | 1.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 132 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -10 |
130 +154 -24
Kudos
#75409 (Top 23.5961%)
| Kudos/dag | 0.02 |
| Kudos/reaguursel | 1.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 132 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -10 |
84
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.3 |
| Reacties per reaguursel | 0 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 28-06-2010 |
| Eerste reactie op | 28-06-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-16 20:00:28 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Geweldig, die had ik thuis op cd-rom! Mooi weer eens te zien
132 kudos 2015-03-05 15:22:46 op Lasergamen in de supermarkt
Doorlopen mensen, niks te zien. Is geen Albert Heijn, maar Carrefour!
0 kudos 2014-10-20 23:37:56 op Dumpert ParkeerTV
Janskerkof Utrecht is natuurlijk ook wel erg krap... zeker als de bestuurder eerst bij het gebouw is geweest waar vanuit is geflimd
7 kudos 2014-09-10 18:58:19 op Frankrijk hebben we al...
Ook de eerste keer dat inwoners van Frankrijk proberen een andere taal te spreken (zingen) + 1
12 kudos 2012-02-23 21:18:09 op Tripvid!
repost, http://www.dumpert.nl/mediabas... (Joris let nou eens op en joris niet zo maar reaguurders weg)
-10 kudos 2012-02-23 13:39:38 op Tripvid!
-weggejorist-
1 kudos 2012-01-28 17:36:04 op Panda intimideert meisje
Pedopanda! Spant een draadje om kinderen te laten struikelen, dan gaat de camera uit. Kill it!
-5 kudos 2012-01-12 15:33:28 op DE DUIFMENEER!
Nederlandse meme's zijn gewoon vaak beter en aanstekelijker dan de buitenlandse, omdat het dichter bij ons ligt. Ik zou zeggen, helemaal uitbuiten deze hype! http://youtu.be/ryK6RnYUvRM...
-4 kudos 2012-01-12 13:10:16 op The Bloodhoe Gang
Duifmeneer is gewoon +1
http://youtu.be/ryK6RnYUvRM...
2 kudos 2011-12-21 11:31:16 op Boze gitaarman is boos.
Vorige week bij DWDD, deze week op Dumpert. Vroeger was het andersom...
0 kudos 2011-10-28 12:15:39 op Geittertainment
Haha, wat een gezelligeit daar! +1
0 kudos 2011-10-10 17:19:15 op BAM!
Bij een explosie als deze kan men door middel van een geopende mond voorkomen dat de trommelvliezen scheuren. Doordat de druk aan de ene kant van het trommelvlies gelijk is aan de andere kant, blijft het trommelvlies intact. Dit kan doordat de mondholte (via de neus en buis van Eustachius) is verbonden met het oor. Mensen die verkouden zijn hebben vaak een 'ploppend' geluid in het oor. Dit komt doordat de buis van Eustachius verstopt is, waardoor er een drukverschil bestaat tussen de ene en de andere kant van het oor.
-1 kudos 2011-09-06 15:14:25 op Held met droomvrouw Taylor Swift
Die gast lijkt verdomd veel op Jan Kees de Jager xD
Taylor Swift altijd +1
0 kudos 2011-08-22 15:30:23 op Cartoon Medley
Taz-mania +1
0 kudos 2011-08-16 15:29:46 op Ondertussen bij Joris
Handig ook als je dan dumpert in wil typen in je adresbalk, alleen de usb is al groter dan het kastje :p.
Dan krijg je een beetje het 'drie kiklo inktvip' verhaal. Verder denk ik dat dit puur een schermpje is waar wat op wordt afgespeeld. Genoeg (werk)geheugen om vista/windows 7 af te spelen in zo'n kastje, denk 't niet.
0 kudos 2011-08-16 15:19:04 op Hee Dumpert!
'Volleybal is een balsport waarbij twee teams, die elk uit 6 spelers bestaan, proberen door het slaan of tikken tegen de bal deze op het tegenoverliggende deel van het speelveld binnen de lijnen de grond te doen raken.'
Deze hond slaat of tikt de bal niet, dus is er geen sprake van volleybal. Bij voetvolley (waar wel met het hoofd mag worden gespeeld) zou deze hond echter zijn hart uit kunnen eten.
0 kudos 2011-07-12 19:42:49 op DADERFOTO!!!
Dit is natuurlijk niet een foto van meteen na of voor het ongeluk. Deze foto is later gemaakt. De bijrijder op deze foto is de brokkenpiloot die Flecha van zijn fiets reed. Dus voor je allemaal onzin de wereld in slingert, weet waar je over praat.
0 kudos 2011-07-04 15:37:33 op Halp, halp!!!!11
Repost, maar wel liev
http://www.dumpert.nl/mediabas...
0 kudos 2011-06-27 16:32:12 op Nieuwe vissoort ontdekt!
Ik vind die vis toch meer op Jan Jaap van der Wal lijken..
0 kudos 2011-05-18 12:53:00 op Tackle des doods
Dit is een gele kaart en MISSCHIEN een rode kaart, waarom? Omdat de speler (in het blauw) bewust de kans aanvaardt dat hij de andere speler raakt (risico-element). Verder is naar mijn mening echter geen sprake van opzettelijk gemeen spel. Hij probeert de bal te raken, maar mist. Daarbij speelt mee dat de speler in het blauw zijn been dan wel hoog heeft, maar de ander gaat ook met zijn hoofd omlaag. Gevaarlijk spel kan net zo goed worden omschreven als een te hoog geheven been, als een te laag hoofd. Ik zou dus voor geel gaan, misschien voor rood gezien de ernst van de blessure (meer als waarschuwing voor de volgende keer), maar zeker geen wedstrijdenlange schorsing.
0 kudos 2011-04-29 23:53:28 op Als koala's boos worden
REPOST!!
Joris, niet zo slapen: http://www.dumpert.nl/mediabas...
0 kudos 2011-03-10 22:37:32 op Nieuw in Rusland
Genomineerd voor de Darwin-award 2011!
0 kudos 2011-03-07 17:08:37 op Rutte zwijgt over Libië
ow, een emmer vol en een lamme hand :)
Puzzel 07-03-11 @ 15:35
+1
0 kudos 2011-03-07 16:22:41 op CLASSIC: Domste deelneemster OOIT
Dom?! Eerder gewoon erg gespannen (who wouldn't be). Bovendien wint ze de prijzen allemaal (iets wat niet zo vaak gebeurt), dus niet zeiken! +1 voor de reactie van de presentator!
0 kudos 2011-02-26 01:06:14 op Hoelahoep meisje
koos tietloos -1, skills +2
0 kudos 2011-02-26 00:59:38 op Bongo de 'fapaap'
banaanpelskills +1
dieren in kooi -1
-----------------------
totaal: 0 kudo's
0 kudos 2011-02-25 15:13:51 op Creatief met haar
Op zich zelf al goed gemaakt. Achterliggende boodschap is duidelijk + veul
0 kudos 2011-02-25 14:22:11 op De nieuwe iPad 2 Review!
@ Methadon 25-02-11 @ 14:06
Zucht.. Lijkt me duidelijk dat deze gasten uit Scandinavië komen. Wel erg goede Apple bash. Zijn die schermen van Apple echt touchscreen, of heeft hij dit op een andere manier gedaan?
-2 kudos 2011-02-22 17:38:08 op Hondje trekt domme zwitsals niet meer
EPIC faceplant! Vandaar dat die honden altijd zo'n platte smoel hebben.
0 kudos 2011-02-22 16:44:47 op Nou fijn...
Genieten! +1
0 kudos 2011-02-22 16:44:15 op Niet genoeg...
Prorail rechtsonderin slecht weggesoept?
0 kudos 2011-02-21 17:49:12 op Amber Heard te gast bij Top Gear
Amber > all. Vooral de blik op 5:56 als ze aan haar .357 magnum denkt.
0 kudos 2011-02-21 13:05:59 op Waarom kijk je baanwielrennen?
Niet bepaald een foto finish. Toch wel bikkel dat je met een paar flinke brandwonden nog even gaat rennen voor plaats drie.
0 kudos 2011-02-21 12:55:07 op Hier lieverd, een kadootje
Wat een manwijf, bleh. Mooie grap van die gast, dat wel!
0 kudos 2011-02-21 12:52:21 op Standbeeld Rutger
Lijkt ook wel een beetje op Geert.
0 kudos 2011-02-20 14:50:22 op Als Jamba speelgoed maakte
If you see it, you will shit eggs!
0 kudos 2011-02-20 14:48:51 op Ruzie om vrije trap
Als je dan inderdaad ook nog Pele heet, dan heb je het recht om die vrije trap te claimen. Zit er goed in trouwens.
0 kudos 2011-02-20 00:31:49 op Vliegende vissen
@Ik, Gewoon ik 19-02-11 @ 23:21
Één keer is genoeg lutser en haal die vinger van je Caps.
BTW mooi hebbedingetje. Als het 40 euro'tjes kost is dat toch best betaalbaar. Enige 'probleem' is dat je een gasfles met helium aan moet schaffen.
0 kudos 2011-02-20 00:22:29 op Real Life Mario Kart
Banaantje op 1:06 is mooi detail. Goed in elkaar gezet!
0 kudos 2011-02-20 00:19:36 op Wat Nissan kan..
00:16 teen +1
0 kudos 2011-01-28 12:09:09 op Uit de oude doos
Durex reclameborden op 0:04, zo preuts waren ze dus niet toentertijd.
0 kudos 2010-12-19 16:04:41 op Springen is voor mietjes
Dat er een repost in de top 5 staat is al belachelijk (ook al is het KP), maar dit is wel erg snel (http://www.dumpert.nl/mediabas... Brainfreeze Joris?
-1 kudos 2010-12-18 12:38:00 op TIETEN Katy Perry in papier mache
REPOST!! Joris je slaapt. http://www.dumpert.nl/mediabas...
Verder Katy +1
0 kudos 2010-12-01 20:52:04 op Zwitsal post eerste comment
Je zou bijna zeggen dat er wat onder tafel zit bij hem, maar ja beetje jong. Doe maar een reclame voor schuimblokken ofzo.
0 kudos 2010-11-26 09:32:01 op Klakoen doet hooligan na
Het lijkt meer op stierenvechten. Dat verklaart ook waarom het veld zo slecht is..
0 kudos 2010-11-26 09:30:03 op Alvast euro's bijdrukken voor Spanje.
Behalve dat die Van Rompuy gewoon echt niet capabel is als president van de EU, heeft Farage wel een punt hier. Hij speelt het alleen soms een beetje te veel op de man, waar hij beter had kunnen proberen het Europees Parlement etc. te overtuigen. Voor de invoering van de Euro was al bekend dat de PIIGS-landen eigenlijk niet goed genoeg waren. Dit blijkt nu. Zowel Portugal, Ierland, Italie, Griekenland en Spanje zijn in financiële problemen gekomen. Is er nog een weg terug voor deze landen?!
0 kudos 2010-11-26 09:21:27 op Muis 'verstoort' DWDD
+1 voor linker blondje
+1 voor rechter blondje
-1 voor Cohen
0 kudos 2010-11-25 11:05:52 op Hé troela
Dat beest is net Chewbacca. -1 voor dit ratachtige dier
0 kudos 2010-09-16 13:19:45 op Lol met bruisballen
Zunne grote bel JONGE! Lekker gedaan door deze gasties, wordt ie iets later wakker, dan weet ie niet wat 'm overkomt.
0 kudos 2010-08-21 00:52:07 op Pssst! dvdtje kopen?
Het idee is wel oké, maar zo;n foto is vrij nietszeggend. Doe mij maar een nieuw filmpje van BB.