DumpStats voor Capt_blackbeard

459 +685 -226

Kudos

#48458 (Top 17.6353%)

Kudos/dag 0.16
Kudos/reaguursel 5.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 60
Minste kudos op 1 reaguursel -73

79

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.8
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 03-02-2017

Kudoverloop over tijd

45 kudos 2020-02-10 00:05:40 op Das pech, anker weg
Helaas moet de laatste verbinding van de anker ketting met het schip d.m.v. een grote pin( de slampamper/duvelstoejager) losgemaakt worden om de gehele ketting overboatd te kunnen laten uitpompen. Deze pin zit op het ankerlier zelf en daarvoor moeten e dichtbij komen. Als dit gedaan is dan zullen ze de bandrem los koeten draaien en dan maken dat ze wegkomen. Vanaf het moment dat de rem eraf is zijn e gaan filmen vandaar dat je ze nog snel ziet wegrennen!

38 kudos 2020-08-26 16:46:29 op Gestoorde idioot mept bestuurder
Weer zo'n verrijkend persoon voor onze samenleving met het verbale vermogen van een eland in het paarseizoen

36 kudos 2017-07-31 22:30:21 op Gespot in Marokko
je hebt gelijk orakel, alle marokkanen terug naar istanbul ;)

33 kudos 2017-07-31 22:28:23 op Gespot in Marokko
dit is gewoon het stadscentrum van rotterdam, ookwel bekend onder de naam klein marokko vandaar de verwarring

32 kudos 2017-02-17 10:52:53 op Rode loper momentje
onze stagiair verklaarde dat het voor de licht inval was, wij waren ons van geen kwaad bewust

31 kudos 2017-07-11 22:05:07 op Mijt ga oprotten
de tekening van agnes lijkt wel...

27 kudos 2020-10-12 17:07:57 op Klein puistje
Handschoentjes zouden ook wel zo smakelijk zijn..

24 kudos 2020-02-10 00:07:39 op Das pech, anker weg
Als er teveel ketting lengte uitstaat en het weer is te slecht dan kunnen de ankerlieren de krachten op de ketting niet aan en kan de ketting niet binnen gehaald worden

19 kudos 2017-09-24 09:52:43 op Jones geeft assist
dat mensen het raar kunnen vinden dat dit gebeurd in de kuip?, is meer dan normaal zulke blunders

17 kudos 2023-03-07 14:15:19 op Bij ons in de Jordaan
Hij kan nog prima lopen die boef, had hardere tikken mogen wezen

16 kudos 2017-02-05 21:57:08 op Lulz met treintoeter
de anti klimax als je ziet dat er niemand zich er ook maar iets van aantrekt, en dan maar juichen om je pijn te verzachten

11 kudos 2017-09-16 16:38:38 op Wind vs bomen
extra hart bidden?

9 kudos 2020-11-28 06:10:16 op Ultieme vechtwarriors
Dus hier gaat al die zooi uit de kleding container naartoe, waren mn lievelingssokken

9 kudos 2017-08-12 13:21:34 op Mega pijpen spoelen aan in Engeland
komen niet van een schip af, het was een sleeplading maar door het verslechterde weer hielden de sleepkabels het niet en zijn delen van de lading(lees een aantal pijpen) losgekomen. shit happens

9 kudos 2020-08-25 18:52:18 op Van de weg afgedrukt
De eerste beweging is een fout van de motorrijder die onjuist en onveilig anticipeert. De 2e keer echter laat de auto zich van zn slechte kant zien door hem expres kortaf weg te duwen. Jammer dat je de notorrijders zo slecht jn beeld brengt

7 kudos 2017-10-30 01:51:08 op Geen videoref nodig
de eerste groningse reaguurder is zn geheime identiteit kwijt

7 kudos 2017-02-12 23:14:00 op Sneeuwpopo
ijskoud die agenten van tegenwoordig..

7 kudos 2017-02-12 23:11:24 op Sneeuwbal op mijn raam
als hij er zo om vraagt ..., waarom geeft niemand die vent er een dan...

7 kudos 2017-02-15 02:04:46 op Dumpert Valentijnsfap
ik herken haar van menig porno site..... niet dat ik daarnaar kijk natuurlijk

6 kudos 2018-04-06 17:36:08 op Tijd voor de VrijMiBo!
zelfs een grijze harige poes is van de partij :) #partijvoordedieren ook weer tevreden

4 kudos 2017-10-23 16:14:59 op Vergeet de achtbaan
ligt aan de beladingsconditie goed is van het schip, je kan door goed je ballast tanks kiezen en juoat vullen en de lading juist te verdelen de stabiliteit gunstig beinvloeden en dan is dit niet erg voor het schip, het vaart niet heel lekker maar het kan geen kwaad, is je schip verkeerd beladen dan kan het schip omslaan bij rollen(van links naar rechts slingeren) of bijvoorbeeld in 2 breken bij stampen( op de golven klappen)

4 kudos 2017-10-17 16:11:35 op Flauw van nu.nl
heel haar carierre zet ze al haar beste beentje voor en dan loopt het zo ten einde..

3 kudos 2017-07-13 22:39:37 op Puck de dag
ik ging puck om jou reactie

2 kudos 2017-10-23 16:18:10 op Vergeet de achtbaan
een coaster heeft niet altijd de brug(het stuurhuis) op het voorschip, sterker nog durf met enige zekerheid te zeggen dat minimaal 85% het juist niet heeft, de reden van de brug op het voorschip is vaak door ladingtype wat het schip vervoert! denk hierbij aan cruiseschepen of zware lading schepen of sleepboten/supply combinaties

1 kudos 2017-08-18 18:38:16 op Dude filmt cruise schip
er is meer dan genoeg voor het aantal mensen aanboord, dit is een vereiste voor het schip goedgekeurd wordt en mag varen!

1 kudos 2020-02-10 00:02:59 op Das pech, anker weg
Dit zijn markeringen voor de kettinglengte. Elke rode markering in dit geval geeft 1 "shackle" aan. Elke shackle is 27.5 meter lang. Omdat de ketting vaak op zwartekracht en niet op het ankerlier uitgepompt wordt, hebben ze markeringen aangebracht die duidelijk zichtbaar zijn. Hoe meer "shackles" er uitgwpompt worden hoe langer e markering. Dus de bemanning aan dek kan aan de markering zien hoeveel lengte ketring in het water ligt.

1 kudos 2020-02-10 12:32:13 op Das pech, anker weg
Dat komt omdat de vrachtvaart meer ervaring heeft met dit soort slecht weer. De vracht industrie gaat 24 uur per dag/7 dagen per week en het hele jaar door. Dat betekend dus ook met dit soort weer. De kapiteins op deze schepen zijn in mijn optiek dus ook kundiger in het uitvoeren van slechtweer manoeuvres/beslissingen nemen in deze condities. Een goede kapitein had het schip eerder tegen e golven laten driften en niet het anker uit laten pompen. Ankeren in dit weer is gevaarlijk voor het schip, haar bemanning en de installaties aanboord! Ookwel t bestempelen als onkunde

1 kudos 2020-02-09 23:57:53 op Das pech, anker weg
Het is het schip en haar bemanning, de titel van het schip hangt af van de huidige monarch die in positie is. We hebben nu een koning dus alle schepen heten zijne majesteit. Toen beatrix nog in functie was als koningin was de titel hr.ms ookwel hare majesteit. Dit staat los van de grammatica waarin "haar" ten alle tijden correct is. Buiten dat is een schip altijd vrouwelijk omdat ze nat van onder is, dit is mijn uitleg en hier moet u het mee doen! Fijne avond

0 kudos 2017-10-23 16:24:10 op Vergeet de achtbaan
knrm komt de oceaan niet op hoor, hebben ze het bereik niet voor kwa middelen, wel kunnen schepen in de buurt blijven mocht dat door kustwacht verzocht worden om later bij beter weer assistentie te verlenen

0 kudos 2017-10-23 16:25:56 op Vergeet de achtbaan
elke dag staat soep op het menu, zelfs op zondag voordat je biefstuk met patat eet en rode wijn drinkt!